Sauen Shaun Skrevet 13. september 2013 #10641 Skrevet 13. september 2013 Slapp av, Sauen - dette ordner seg! Du tar bare med deg leopardblusen, sebratightsen, paljettjakken og de sølvfargede pumpsene. Legg til noen enkle basisplagg som finnes i enhver garderobe (skinny-jeans, korsett, den lille sorte, og ankelstøvlettene med kilehæl), passende tilbehør (naglebeltet, hårbøylen med diamanter på, de lange hanskene i sort sateng, og det lyserosa skjerfet i green-gate stil) og legg alt sammen i weekend-bagen fra Luis Vuitton. Vips - pakket og klart! HYYYYYYL!!! Jeg har ikke NOE av det du ramser opp... Dette blir bare mer og mer krise. Tror jeg ender opp som den utrendye kjedelige med jeans, enkle topper, joggesko, kjedelig undertøy, svart regnjakke, svart paraply, en liten toalettmappe og medisiner i min rosa ryggsekk fra Elixia...
Roadrunner Skrevet 13. september 2013 Forfatter #10642 Skrevet 13. september 2013 Elixia? Hva slags merke er det? Ligner det Mulberry? Eller Burberry? Eller er det et annet bær?
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2013 #10643 Skrevet 13. september 2013 Det er nok et annet bær... Vi snakker type rosa reklameryggsekk fra treningssenteret Elixia. Og nei, la det ikke medføre noen misforståelser om at jeg trener der. Jeg har aldri vært innenfor dørene hos dem. Men man har kjentfolk som jobber der, og som sørget for at jeg fikk meg en kjempegrei ryggsekk...
Sauen Shaun Skrevet 14. september 2013 #10644 Skrevet 14. september 2013 Nå er den kule Sauen med den kule ryggsekken klar til å reise på tur til Harry. Ha en fin helg.
Daria Skrevet 14. september 2013 #10646 Skrevet 14. september 2013 (endret) Jeg kjøpte nye støvler i går Men de er mer ankelhøyde enn lårhøyde - og til den prisen spørs det om det er skinn heller, egentlig... Men jeg trengte dem Endret 14. september 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 14. september 2013 Forfatter #10647 Skrevet 14. september 2013 Jeg aner ikke om DEN passer, men jeg har veldig veldig lyst på... Var innom butikken i formiddag, men det var største de hadde Medium, så jeg gadd ikke engang prøve. Men den så ikke spesielt liten ut i størrelsen... Ahhh! Med gratis retur/bytte er det kanskje verdt et forsøk? Kom hjem fra en liten butikkrunde med en ny mascara og en flaske lavendelduftende skyllemiddel. Nå er jeg smått plommekvalm og vurderer om jeg skal forsøke å gjøre litt fornuftig her. Skikkelig grått og vått ute så mistenker inne og hjemmedag. Kanskje lage fotobok senere? Eller strikke/hekle?
Roadrunner Skrevet 14. september 2013 Forfatter #10648 Skrevet 14. september 2013 Passer hunden til ei venninne i kveld/natt, og akkurat nå ligger det en søt liten pelsdott på fanget mitt og sover. Får ikke gjort stort, men guri så koselig! Rolig og kjælen hund som er enkel å passe. Koselig! Men altså, sjokoladen ligger jo fremdeles i kjøleskapet... Hmmm... Og ang jakka? Fikk visst plutselig en ordrebekreftelse...
Roadrunner Skrevet 14. september 2013 Forfatter #10649 Skrevet 14. september 2013 Ingen her i dag? Sjokoladen er spist, vofsen har fått en liten tur i nabolaget, og vi er tilbake på sofaen. Tror vofsen venter litt på matmor nå, er liksom passe tid hos "fremmede" nå Men hun må nok holde ut 15-16 timer til
Skravla Skrevet 14. september 2013 #10650 Skrevet 14. september 2013 Har vært i operaen, men er snart klar med sjokolade og strikketøy.
Daria Skrevet 14. september 2013 #10651 Skrevet 14. september 2013 Og ang jakka? Fikk visst plutselig en ordrebekreftelse... Det må være noe som går - det samme skjedde meg forleden etter at jeg leste om en fristende bok
Roadrunner Skrevet 15. september 2013 Forfatter #10652 Skrevet 15. september 2013 Gjesten har sovnet i en bylt på sofaen, og jeg bare sløver her. Lytter til regnet utenfor og har tv'n på i bakgrunnen. Planer for dagen? Vet ikke... Har besøk noen timer til, så mistenker en rolig dag.
Skravla Skrevet 15. september 2013 #10653 Skrevet 15. september 2013 Jeg våknet alt for tidlig i dag. Lå og leste litt e-bok og sto etterhvert opp. Nå er frokosten fortært og jeg strikker, surfet på nettet og drikker te. Ikke nødvendigvis samtidig. Snart går turen ut i regnet og høsten for en bysleng med niesen min.
Roadrunner Skrevet 16. september 2013 Forfatter #10654 Skrevet 16. september 2013 God morgen! Mandag, betyr ny uke og nye muligheter. Og fremdeles forkjøla fuggel. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre med trening i dag, har i utgangspunktet booket vanlige timer, men mistenker at det blir i hardeste laget. Kanskje bare ta en rolig økt i helsestudio i stedet? Noe MÅ jeg gjøre snart, føler jeg forvitrer her, og ryggen begynner så smått med klaging. Lei ja Kan ellers informere om at søndagen ble sløv... Vofsen fikk en times rusletur, før eieren kom utpå formiddagen. Vi ble sittende og skravle et par timer, og da var det en sulten fuggel som måtte begynne med middagen (hadde jo helt glemt lunsjen...). Resten av dagen kokte bort i hekling, tv og sløvings
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2013 #10655 Skrevet 16. september 2013 God morgen! Synes det høres lurt ut med en veldig rolig treningsøkt jeg. Ikke så hardt at basseluskene blir verre, men nok til at ryggen blir fornøyd.
Roadrunner Skrevet 16. september 2013 Forfatter #10656 Skrevet 16. september 2013 Ser dårlig ut for treninga... Hostekuler med skikkelig futt i og hodepine på toppen. Oooo herlige forkjølelse
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2013 #10657 Skrevet 16. september 2013 Æsj! Dumme basselusker... God bedring, Fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 Forfatter #10658 Skrevet 17. september 2013 Mårnings! Ooooo herlige tirsdag Startet med ekstrem trøtthet, og ville bare sove videre. Fysisk vondt å stå opp på sånne dager altså! Men kom meg opp, og kom meg i dusjen. Og faktisk kommet meg på jobb også (tidenes regnbyge akkurat da jeg skulle gå til bilen...). Etter en drøy time på jobb kom frokosten i retur og jenta kaldsvetter skikkelig. Hallo! Hva er dette for slags oppførsel av skrotten? Foreløpig er ikke formen helgal (sånn bortsett fra den frokosten...), så prøver å fortsette arbeidsdagen. Men kan bli interessant dette kjenner jeg. Hva er poenget? Why? Og Why me? Oppgitt og lei nå rett og slett...
Daria Skrevet 17. september 2013 #10659 Skrevet 17. september 2013 Oppkast og kaldsvette = dra hjem og slapp av! *streng*
Sauen Shaun Skrevet 17. september 2013 #10660 Skrevet 17. september 2013 Gå hjem til sofaen din. *like streng som Daria*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå