Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

5 minutter igjen!

Magen har funnet det for godt å sette i gang litt månedlig spetakkel (som det går laaaaang tid mellom hver gang nå, siden jeg går på piller), sånn bare for å fortelle meg at den også er her. Oooo herlige torsdag.

Sorry for klaging og litt kjip stemning i boka for tida, jeg lover at det blir bedre! Er bare godt å få det ut når det står på som verst, og da er boka et fint sted å sutre litt... Bare så synd det er dere det går ut over :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par billetter til forestillinger i veska, et par gevinster fra dagens lotteri på pulten - joda, uka avslutter så absolutt på oppadgående trend. Trøtt, litt murring i hodet, oppblåst og uggen i magen, men ellers ikke helgalt. Går seg til for snille jenter satser jeg på!

Halvtimen igjen - klar for helg med gode middager og masse jobbing...

Skrevet

Rydde og kaste...

Utrolig hva som dukker opp i kroker og skap!

Skrevet

Egentlig burde man flytte jevnlig...

Skrevet

33 år er i alle fall i meste laget ser det ut til... Mye historie og minner!

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Rydde og kaste kan være interessant det. Selv her hvor jeg bare har bodd i seks år finner jeg mye rart når jeg rydder...

Skrevet

:kaffekopp:

Vi skriver mandag, ny uke og ny måned! :hoppe:

Fremdeles sliten, men nå har jeg ikke altfor mye planer til helga og det passer meg helt glimrende. Skal en dagstur avsted med jobb på onsdag, men ellers har jeg bare litt treningsplaner, og kanskje være litt sosial. Ellers håper jeg at jeg får gjort litt i heimen (det er rett og slett flaut hvordan det ser ut hjemme nå...), slappet av, samlet krefter og trent. Begynner uken på samme viset som forrige uke, med dobbeltime på treningssenteret. Jeg er klar! :trene:

Litt skyer og gråvær her så langt i dag, men uka lover bra og neste helg ser fin ut. Passer meg finfint!

Mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Ny dag, ny uke og ny måned høres veldig bra ut. :jepp:

Og treningsplaner høres også veldig bra ut. :jepp:

Ta godt vare på deg selv, Fuggel'n. :klemmer:

Skrevet

Har alt for mye på jobb denne uken. Tre halvdagsseminarer i tillegg til ny måned er mye.

Men til helgen går turen over grensen og yr melder at det blir en fin helg. :hoppe:

Skrevet (endret)

Ny dag, ny uke og ny måned høres veldig bra ut. :jepp:

Og treningsplaner høres også veldig bra ut. :jepp:

Ta godt vare på deg selv, Fuggel'n. :klemmer:

Treningsplaner trengs nå, er på tide at fuggel'n bruker litt tid og krefter på skrotten. Ryggen trenger det, og psyken har et absolutt behov for det. Føle seg litt bedre er viktig! Og kostholdet har ikke vært spesielt eksemplarisk de siste ukene, så trengs innskjerpinger nå...

Har alt for mye på jobb denne uken. Tre halvdagsseminarer i tillegg til ny måned er mye.

Men til helgen går turen over grensen og yr melder at det blir en fin helg. :hoppe:

Høres ut som en hektisk uke ja...

Her kan det i verste fall bli litt jobbing til helgen, men krysser fingrene for at det blir tilnærmet ingenting og at jeg får en deilig frihelg i heimen. Nok å gjøre der...

En tur over grensen høres bra ut, håper det blir knallvær og en super tur :jepp:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Treningsplaner trengs nå, er på tide at fuggel'n bruker litt tid og krefter på skrotten. Ryggen trenger det, og psyken har et absolutt behov for det. Føle seg litt bedre er viktig! Og kostholdet har ikke vært spesielt eksemplarisk de siste ukene, så trengs innskjerpinger nå...

Ikke kall det innskjerpinger du. Det høres så negativt ut. Nesten som en straff... Heller si at det er på tide at kroppen får den maten den egentlig vil ha - den maten den har godt av. Prøv å få det til å bli en belønning eller gave til deg selv. Mat som gjør godt for kropp og sjel. :jepp:

Skrevet

Sjelen min hilser og sier at det er lite som gjør den så godt som sjokolade... :fnise:

Skrevet

En tur over grensen høres bra ut, håper det blir knallvær og en super tur :jepp:

Grenseoverskridende helgetur blir bra :hoppe: Litt uvant å skulle på tur uten å egentlig skulle noe spesielt der, men jeg tror det blir deilig med en bare-slappe-av-og-gjøre-det-man-vil-tur. Dessuten blir det jo harryhandling i stor stil - på handlelisten så langt står både ost, kjeks, rabarbrasaft og sjokolade... :fnise:

Skrevet

Ikke kall det innskjerpinger du. Det høres så negativt ut. Nesten som en straff... Heller si at det er på tide at kroppen får den maten den egentlig vil ha - den maten den har godt av. Prøv å få det til å bli en belønning eller gave til deg selv. Mat som gjør godt for kropp og sjel. :jepp:

Det er nok ikke så dumt det du sier der, Sauen. Jeg forsøker å fokusere på at det er godt for kroppen og gjør etterhvert psyken godt også. Selv om psyken for øyeblikket skriker etter sjokolade... Jeg har også unngått å innføre forbud, slik at jeg kan unne meg litt godt i helgen uten at jeg "sprekker" eller "ødelegger alt" . Lever så normalt som mulig, men må kutte ut alle unødvendigheter, spesielt søndag til fredag... Innføre lørdagsgodt igjen rett og slett. Men skal ta med meg ordene dine også - kloke ord!

Sjelen min hilser og sier at det er lite som gjør den så godt som sjokolade... :fnise:

To sjeler en tanke... :sukk:

:fnise:

:sjokolade:

Grenseoverskridende helgetur blir bra :hoppe: Litt uvant å skulle på tur uten å egentlig skulle noe spesielt der, men jeg tror det blir deilig med en bare-slappe-av-og-gjøre-det-man-vil-tur. Dessuten blir det jo harryhandling i stor stil - på handlelisten så langt står både ost, kjeks, rabarbrasaft og sjokolade... :fnise:

Grenseoverskridende harrytur høres veldig bra ut!

Har vært snakk om en dagstur til Harryland for meg også i løpet av måneden, men får se litt om det blir noe av og eventuelt når. Akkurat nå orker jeg ikke helt tanken på det...

Lunsj snart? *sulten*

Skrevet

Godt å komme i gang igjen med både mat og bevegelse :Nikke: Jeg har egentlig vært ganske flink med maten, men slet litt i sommerferien med å få bevegd meg, det skjedde så mye annet :sjenert::fnise: Er i gang igjen nå, og tøy fra "ventehylla" dukker stadig vekk opp fremst i skapet :nigo:

Skrevet

Har ikke vært helgalt i sommer hos meg heller, men litt for mye fristelser, og litt for lang treningspause. Kom godt i gang etter ferien, men så skled det ut litt igjen med lange bilturer, begravelser og litt trøst... Nå er alt et tilbakelagt kapittel og det er på tide med litt struktur igjen. Treninga er jeg ganske godt i gang med, men kostholdet har sine utfordringer gitt *sjokomonster* Men satser på at dobbelttime på treningssenteret i ettermiddag kan gi uka et solid spark i riktig retning :jepp:

Skrevet

Mårnings!

Det er ingen tvil om at det er tirsdag i dag... Vraktrøtt er bare fornavnet - Zombie er kanskje et dekkende etternavn? Drømt og herjet i natt, våknet stresset og med hjertebank, så på klokka og den var 04:10... Slet med å få sove igjen, men sov selvfølgelig godt da klokken ringte. Skjønner ikke det er mulig! :sukk:

Gikk i ett i går ettermiddag, med 2x trening, besøk av kollega (jeg hjalp med litt tekniske utfordringer), og så henge opp klesvask, pusse tanna og stupe i seng. Ble ikke spesielt sent, men... Får se utover dagen hva det evt blir med trening, akkurat nå er kroppen gele, og øyelokka blytunge. Men en time av gangen :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...