Roadrunner Skrevet 8. august 2013 Forfatter #10442 Skrevet 8. august 2013 Takk, ja - det går fint Har hatt en rolig dag i heimen i dag (tydelig at det er hverdag for mange igjen, håndverkere i gang før 07:30 i morges ). Lang frokost og litt sløvings før en tur til treningssenteret og raskt innom butikken. Ut i sola da jeg kom hjem, har lest og slappet av. Støvsuget og småpuslet litt i kveld, og nå er det snart tid for CM. Ikke så spennende dag, men rolig og fin. Håper på finvær i morgen også!
Roadrunner Skrevet 9. august 2013 Forfatter #10443 Skrevet 9. august 2013 Fredag, ute og snart skal fuggel'n innfinne seg på verandaen. Vaskemaskinen jobber med sengetøyet, frokost er spist og jeg har begynt å skrive handlelapp. Skal på jentekveld i morgen og skal ha med meg kake, så må bake litt i kveld eller i morgen. Ellers ingen store planer, skal kose meg hjemme og slappe av tenkte jeg. Vurderte en tur til byen, men skal ikke ha noe spesielt så mulig jeg dropper det. Kanskje blir det en ettermiddagstur i Dyreparken i stedet? Kan noen fortelle meg hvorfor jeg våknet 07:03 på en feriedag? Ingen håndverkere som bråket i dag heller
Daria Skrevet 9. august 2013 #10444 Skrevet 9. august 2013 Kroppen har begynt tilbake-til-jobb-tilvenningen - det lureste er å ikke stritte imot...
Roadrunner Skrevet 9. august 2013 Forfatter #10445 Skrevet 9. august 2013 Ooooo herlige sommerdag! Flott temperatur (ikke for varmt), skyfri himmel, sengetøy til tørk på verandaen og fuggel i full avslapning med god bok i sola. Deilig! Er lov å være litt sløv nå, sant?
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2013 #10446 Skrevet 9. august 2013 Ja, det er absolutt lov å sløve i dag. Nyt finværet du. Det er deg vel unt... Her er det gråvær i dag, men veldig fin temperatur.
Roadrunner Skrevet 9. august 2013 Forfatter #10447 Skrevet 9. august 2013 Et par småting som har hengt over meg en stund har jeg nå tatt tak i (tyder virketrangen på at det nærmer seg høst?), og regner med at jeg i samme slengen fort blir kvitt gode 15.000 kroner. Men godt for alt som er gjort og som burde vært gjort! Blant annet har jeg en plan om å få bygget om sikringsskapet til automatsikringer, så er det gjort... Har kontaktet borettslaget for å få ferdig litt småtteri som gjenstår på verandaen, og har sendt en bestilling til Ikea for å få nye fronter til kjøkkenskapene (feilmontering av håndtakene da vi satte det opp, gjorde det hele fryktelig tungvindt..). Greit å få sånne ting av skuldrene før hverdagen setter inn for fullt! Men nå:
Daria Skrevet 9. august 2013 #10448 Skrevet 9. august 2013 Et par småting til 15 000 - godt det ikke var store ting du skulle fikse
Roadrunner Skrevet 9. august 2013 Forfatter #10449 Skrevet 9. august 2013 Du sier noe... Mer enn store nok disse tror jeg...
Daria Skrevet 9. august 2013 #10450 Skrevet 9. august 2013 Min lille jeg-trengte-det-jo-egentlig-ikke-klespakke til 600,- ble plutselig veldig ubetydelig
Roadrunner Skrevet 9. august 2013 Forfatter #10451 Skrevet 9. august 2013 Her er det mer: Har snakket om det i minst et par år (kjøkkenet i nesten 6 år, etter vi gjorde tabben..), så kanskje på tide å få det gjort nå? Et behov for å få gjort alt som bør gjøres, og i et snev av tiltakslyst var det bare å få sendt av sted diverse eposter slik at ballen starer å rulle. Så får man bare hive seg på etter hvert som ting går seg til. Ikke billig, men heller ikke unyttig bruk av penger... Nødvendig onde
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2013 #10452 Skrevet 10. august 2013 Min lille jeg-trengte-det-jo-egentlig-ikke-klespakke til 600,- ble plutselig veldig ubetydelig Og mitt planlagte vaskemaskinkjøp ble også plutselig en liten bagatell...
Roadrunner Skrevet 12. august 2013 Forfatter #10453 Skrevet 12. august 2013 Mårnings! Ferien over, hverdagen tilbake, og klokka ringte skremmende tidlig. Man er jo TRØTT, det er jo midt på natta! Etter å ha våknet stort sett mellom 07 og 08 i hele ferien, klarte jeg kunststykket de siste dagene, endelig sove lenge (henger vel muligens sammen med litt sene kvelder også... ) Bare for å være sikker på at overgangen til hverdagen skulle bli så brutal som mulig. Men jeg kom meg opp, stlite på jobb rett før kl 07 idag, og har ferdigpakket treningsbag i bilen. Ikke dårlig det? Ikke helt klar for hverdag igjen, men det går seg vel til tenker jeg. Innskjerping av kosthold, tilbake i gode treningsrutiner og får bare henge med i hverdagsrushet. Fredeligere start på dagen enn jeg hadde tort å håpe på, får bare krysse fingrene for at det varer
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2013 #10454 Skrevet 12. august 2013 God morgen! Pakket treningsbag og skjerping av kostholdet. Det er godt med ferie og litt fråtsing, men jammen smaker det godt med trening og hverdagsmat også.
Daria Skrevet 12. august 2013 #10455 Skrevet 12. august 2013 Første mandag etter ferien er brutal... Jeg får jo en litt mykere start - har hatt to uker (nesten) alene, i morgen kommer lærerne og først neste uke kommer elevene. Men det er litt deilig å få hverdagsrutinene på plass, selv om morgenene ikke er så stas...
Roadrunner Skrevet 12. august 2013 Forfatter #10456 Skrevet 12. august 2013 Sånn, begynner å få oversikt over eposten, har fått snakket litt med noen kollegaer, og har funnet frem vannmugga igjen og et rent glass. Begynner å komme i vater her ser det ut til. Går litt rundt meg selv, men det er vel bare sånn det skal være første dagen etter ferie? Må prøve å få tak i de ballene jeg hadde i lufta før ferien (hva drev jeg med da? Og hvor har de ballene tatt veien? Hva inneholder de?), men tar foreløpig ting litt som de kommer.
Daria Skrevet 12. august 2013 #10457 Skrevet 12. august 2013 Hvis du hev dem opp i lufta før du tok ferie, vil jeg gjette på at de har falt ned og trillet bort i et hjørne. Tyngdekraft og sånt *lur*
Roadrunner Skrevet 13. august 2013 Forfatter #10458 Skrevet 13. august 2013 Tester ut et par smarte ting i dag, og lurer på om de faktisk fungerer eller om jeg får telefon i ettermiddag om at de ikke fungerte så bra. Krysser fingrene. Gått smått i ett, men øyeblikkelig lunsjtid! Ikke feil Ble ingen trening i går, men i stedet en koselig rusletur med ei god venninne. Trengte virkelig en prat nå, så var skikkelig godt med snaue to timer i rolig rusling. Ikke så sliten eller svett, men veldig godt mentalt! I dag satser jeg på spinning, så da skal jeg vel få svettet litt... Sender over en ekstra god til Skravla i dag! Tenker på deg!
Roadrunner Skrevet 14. august 2013 Forfatter #10459 Skrevet 14. august 2013 Humpday, midtuke, halvveis og på vei over toppen. Egentlig har uka gått overraskende bra, jeg kommer meg opp om morgenen, fungerer ganske ok i løpet av dagen, og har faktisk vært på treningssenteret (knallhard intervallspinning i går). Ikke verst synes jeg! Og bare to dager igjen før helg Ingen treningsplaner i dag, men heller en plan om å få handlet litt, gjort litt husarbeid og ta det litt som det kommer. Bedriftsidrett i morgen, og kanskje en treningsøkt i løpet av helgen?
Sauen Shaun Skrevet 14. august 2013 #10460 Skrevet 14. august 2013 God morgen! Ingen treningsplaner her heller i dag. Derimot skal jeg spise kake i kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå