Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Drar ikke til Australia, men håper jo det kommer seg til Europa også etterhvert? :nigo:

Australia kan jo være neste års store tur....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forskrekkelig lang flytur da... Bør kanskje regne med leiebil og litt rundtur på en sånn ferie og kanskje 3-4 uker. Er jo halvveis rundt jorda!!

Endret av Roadrunner
Skrevet

Noen er tøffe i fly-trynet i kveld... :ler:

Skrevet

Noen er tøffe i fly-trynet i kveld... :ler:

Om du mener meg så skal jo ikke jeg være med. Og RR liker å fly.....

Skrevet

:hoho:

Jeg er ikke SÅ glad i å fly... Aller mest glad i å komme frem. :opplyser: Neidu, blir ikke Australia denne gang (eneste muligheten er dersom Norsk Tipping skulle komme på banen - da skal jeg vurdere å ta opp igjen saken).

Meeeeen, er i kontakt med noen folk som det kan koordineres litt med, slik at vi kanskje kan treffes og planlegge litt når (ikke hvis/om) det blir ny Europaturné :nigo:

Skrevet

:kaffekopp:

Fredagen er i gang, litt uryddig dag på jobb, men satser på at det går seg til. :regn: ute, bilen på verksted (service) og planer om en tur til hjemtraktene i ettermiddag for å hjelpe paps litt. Han spurte så pent i går. Og like greit å få det gjort, så får jeg vel kanskje lørdagen hjemme alene i leiligheten igjen? Litt planer søndag, og vips - det var den helga...

Skrevet

:kaklehone:

Har hjulpet til litt på annen avdeling i dag (sykdom og litt krise), så her har dagen blitt oppstykket og snål. Men nå er det bare en drøy time igjen før jeg tar fullstendig helg. Fått beskjed om at bilen er ferdig på service, så da er det vel bare å stålsette seg for fakturaen som møter meg etterpå. Jaja, må gjøres (skal man ha bil - så...).

Skrevet

Lettrørt fuggel har akkurat sett Flaskeposten... :sukk:

Skrevet

Kleenex? Har ikke sett den, men jeg har lest boka...

Skrevet

Hverken sett og lest, men hører nok ikke hjemme hos meg nå.....

Skrevet

Kleenex? Har ikke sett den, men jeg har lest boka...

Kleenex-faktor her ja... Skal forsåvidt ikke så mye til da, men rørende og fin film. Og veeeeldig sjarmerende rollefigur spilt av Kevin Costner *vilhasånnmann*

Skrevet

Går i ring (egentlig sitter jeg helt rolig, men virker ikke...) og har ikke gjort noe som helst annet enn å snakke med folk på telefonen og bare eksistere litt. Ikke sånn søndagen skulle bli...

Men får sparke skrotten igang her og få kledd meg litt i det minste. Skal spise treretters middag i dag, og er sikkert godt å komme seg ut litt.

:kaklehone:

Skrevet

Det gjør godt å komme seg litt ut i stressede situasjoner.

Hvor skal du innta tre-rettersen?

Skrevet

Det gjør godt å komme seg litt ut i stressede situasjoner.

Hvor skal du innta tre-rettersen?

På stadion :lur:

Men er Bølgen & Moi som lager maten :hoppe:

Jada, skal se litt fotball også...

Skrevet

Høres bra ut. Ja altså Bølgen og Moi.... ikke fotball. :fnise:

Skrevet

Bølgen & Moi... *litt lysegrønn*

Skrevet

Pasta og kjøttboller ble liksom ikke helt det samme nå :fnise:

:klemmer:

Skrevet (endret)

Forrett: skalldyrsalat med mangochutny og en lett chilidressing (tror jeg?), samt foccacia og aioli.

Hovedrett: kalv med fondantpoteter, løkpuré, bakt sjalottløk og rødvinssaus.

Dessert: bringebærsaus med pikekyss

:nigo:

Ellers... Fullstendig tom og tappet, kaos i hodet, masse tanker og tar minuttene som de kommer. Tung dag rett og slett :sukk:

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...