vimse Skrevet 8. september 2013 #10581 Skrevet 8. september 2013 Usj, nå igjen!! God bedring, slapp av på sofaen og plei deg selv God bedring! <- på avstand
Roadrunner Skrevet 8. september 2013 Forfatter #10582 Skrevet 8. september 2013 Blir ganske så sløv dag her ja. Får vel sette på en film kanskje? Eller lage fotobok? Eller? Hmmm...
Roadrunner Skrevet 8. september 2013 Forfatter #10583 Skrevet 8. september 2013 Gi meg kraft... Svenske Hollywoodfruer Kan jeg skylde på min mikroskopiske feber? Eller tettheten i hodet?
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10584 Skrevet 9. september 2013 Kleenex og paracet i veska, så får vi se hvordan turen ut i samfunnet går i dag. Feberen steg i går kveld, og har sovet ganske dårlig tross paracet før sengetid. Satser på at det går seg til, hvis ikke blir det bare retur til sofaen.
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2013 #10585 Skrevet 9. september 2013 God bedring, Fuggel'n! Håper basseluskene tusler sin veg igjen ganske snart... Gi meg kraft... Svenske Hollywoodfruer Kan jeg skylde på min mikroskopiske feber? Eller tettheten i hodet? Så bittelitt på det i går jeg også. Men måtte gi meg. Det gjorde bare vondt å se på. Ikke minst det neket som skulle lage musikkvideo for datteren. Den dama må jo ha mistet hjernen sin ett eller annet sted...
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10586 Skrevet 9. september 2013 Tusen takk, Sauen Har fungert litt frem til nå, men kjenner det går litt i bølgedaler her. Men er i alle fall på jobb Neket med musikkvideo for datteren var jo virkelig i særklasse. Snakk om blond! Hjerne? Stakkars datter...
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2013 #10587 Skrevet 9. september 2013 Datteren er jo den kommende superstjernen...for det har jo mamma bestemt...
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10588 Skrevet 9. september 2013 Og datteren må ha på seg sukkersøt kjole når de skal til sangpedagog, for mamma sammenligner henne med Audrey Hepburn og mener at sånn kjole må man ha når man synger "Over the Rainbow"... At det betyr at datteren blir mer forknytt og mindre utadvent er en bagatell... Eller at de kommer over en time for sent til pedagogen Nei, huff og huff, jeg blir rett og slett helt matt.
Daria Skrevet 9. september 2013 #10589 Skrevet 9. september 2013 Audrey Hepburn hadde ikke noe særlig sangstemme, sangnumrene hennes ble dubbet i My fair lady, og Over the rainbow var det Judy Garland som sang. Men det er kanskje også en bagatell for den stolte og overambisiøse mor...
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2013 #10590 Skrevet 9. september 2013 Og ikke for å snakke om den stakkars fotografen hun leide inn for å filme den musikkvideoen... Hun hadde ikke mye godt å si verken til eller om ham...
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10591 Skrevet 9. september 2013 Audrey Hepburn hadde ikke noe særlig sangstemme, sangnumrene hennes ble dubbet i My fair lady, og Over the rainbow var det Judy Garland som sang. Men det er kanskje også en bagatell for den stolte og overambisiøse mor... Det er heller ikke helt umulig at fuggel'n husker feil navn Husker bare at det var et sabla styr hele greiene rett og slett. Og ikke for å snakke om den stakkars fotografen hun leide inn for å filme den musikkvideoen... Hun hadde ikke mye godt å si verken til eller om ham... Stakkars fotograf ja, han fikk på pukkelen så det sang. Ble jo nye fotografer etterhvert, men de torde jo knapt å si noe. Og da de viste hva som kommer på neste episode ble jeg nesten nysgjerrig (gi meg et liv!!). Nekter å sjekke når dette faktisk går... Snart lunsj!
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10592 Skrevet 9. september 2013 Dagens smarteste avgjørelse: ta de siste par timene som hjemmekontor. Kleenex, Otrivin, paracet og sofa innen rekkevidde, slett ikke dumt! Vært riktig så effektiv så langt også, en liten time til nå, så er jeg i mål for dagen tenker jeg. Godt for alt som er gjort Stemte på vei hjem fra jobb, så da er det også gjort. Mistenker sofa og tv resten av ettermiddagen/kvelden....
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2013 #10593 Skrevet 9. september 2013 Høres ut som du har vært lur i dag. Avgitt stemme og flukt hjem til sofaen er nok det rette på en dag som dette.
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10594 Skrevet 9. september 2013 Agder politi OPS @AgderOPS nå Vennesla: Hagla som ble gjenglemt på busstopp på Jeppestøl tidligere i dag er funnet og overlevert eier. Sånt skjer, fort gjort å glemme igjen ting på busstoppet...
Daria Skrevet 9. september 2013 #10596 Skrevet 9. september 2013 Er man så sløv, er man ikke egnet til å være våpeneier... Og hva skulle han med den på bussen?!
Skravla Skrevet 9. september 2013 #10597 Skrevet 9. september 2013 Er man så sløv, er man ikke egnet til å være våpeneier... Og hva skulle han med den på bussen?! Jaktprat???
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10598 Skrevet 9. september 2013 Indre deler av distriktet...
vimse Skrevet 9. september 2013 #10599 Skrevet 9. september 2013 Litt kjipt å komme på heia og oppdage at hagla er gjenglemt. Kjekt for rypene da, de går en dyster tid i møte
Roadrunner Skrevet 10. september 2013 Forfatter #10600 Skrevet 10. september 2013 God morgen! Hodet fungerer ganske bra, men snutesystemet er fullstendig kaos. Snart brukt opp ei pakke kleenex, og har både otrivin og hostesaft innen rekkevidde. Så satser på hjemmekontor i dag, så kan jeg passe basillene i fred og ro, og ikke smitte alle andre. Fungerer ganske bra foreløpig, så satser på at jeg skal få gjort ganske mye. Skal på jobbreise igjen i morgen, så kjekt å kunne bli så bra som mulig før den tid... Litt asosialt og kjedelig å sitte hjemme, men får gjøre så godt jeg kan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå