Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våkne? Jeg? I dag? :kaffekopp:

Har fått gjort endel av det som MÅ gjøres i dag, men jeg går rundt meg selv og øyelokkene er tunge som bly. Avlyser spinninga i ettermiddag, og tar heller en rusletur med ei venninne jeg ikke har sett på nærmere et år. Blir koselig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en god plan - venner er alltid verdt å prioritere :jepp:

Skrevet

Jepp, tror det er en bra plan i dag.

Blir lang dag i morgen med et par flyturer og mye møter, så da er det greit å være litt sosial og slappe av litt i dag. Så får det bli rengjøring og rydding mot helgen...

Skrevet

S T Ø L . . . :kaklehone:

Auuuu :opplyser:

Bakside lår, innside lår, knehaser, mage, øvre del av rygg, skuldre, bryst, biceps, triceps ++

Sove litt kanskje? :natti:

Skrevet

Lang dag på farta i går, og full fart på jobb i dag.

Hjem og snu etter jobb i dag, før ferden går vestover med to hyggelige kollegaer. Ligger ann tli en laaaang og fin kveld, og en skrekkelig trøtt fredag :strix: Men satser på at det er verdt det!

Plutselig tilbake :kaffekopp:

Skrevet

Våken og opplagt og overhodet ikke søvnunderskudd i dag ja? :fnise:

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp:

*setter igjen dobbel dose i dag* :fnise:

Skrevet

:natti:

Jau...

Fant senga kl 03 i natt morges, og våknet igjen 0745. På jobb før 09 med andre ord, ikke dårlig det synes jeg.? :klo: Bomull i toppen, men enn så lenge nesten fungerende. Men trøtt... Og tør ikke tenke på tilstanden etter lunsj *vrak* Er det meningen man skal fungere på en slik fredag?

:kaffekopp:

Skrevet

Du er våken og på jobb - er ikke det fungering god nok? :ler: Erfaringsmessig (jeg har jo for vane å sitte oppe hele natta for å se Oscar-utdelinga og så dra rett på jobb) blir det verre i morgen - men da er det jo uansett lørdag.

Skrevet

Jeg har faktisk vært effektiv :opplyser:
Fått gjort masse som jeg måtte gjøre, og litt ekstra, og er i grunn ganske fornøyd med dagens innsats. Problemet nå er at jeg ikke aner hva jeg skal ta tak i her, eller om jeg skal ta tak i noe. Ser i grunn bare på klokka... Veldig klar for ettermiddag, kveld og helg med andre ord! Fullstendig kollaps etter lunsj her...

:kaffekopp:

Skrevet

Kollaps her også - etter en handletur.

Skulle egentlig vaske her når jeg kom hjem. Men tror det blir sofa og tv resten av dagen... :veslejenta:

God helg. :klem:

Skrevet

Vaskemaskinen har jobbet, oppvaskmaskinen skal få jobbe litt, har bært ut søpla og ellers sløvet på sofaen. Slækk fredag :veslejenta:

Skrevet

Har koblet ny boks på tv og nytt modem for internett. Og alt er oppe. Rent bortsett fra at de hadde koblet ut gamle modemet, men "glemt" å koble på det nye. :fnise: Men en liten telefonsamtale senere så er det også fikset.

Skrevet (endret)

Husmora har så smått våknet og det støvtørkes i kroker. Kjedelig, men akk så godt å få det gjort! Hjelper med litt musikk på anlegget :romeo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Uff, jeg skulle tatt et tak her også, men det får bli en annen dag... *dårlig samvittighet*

Skrevet

Her er det mange uker siden noe ble gjort... Rett og slett flaut :flau: Men nå er støvsugeren mett og støvfilla hengt opp. Gjenstår litt rydding og dill, men det er MYE bedre enn før her! Deilig :opplyser:

Skrevet

Sår hals, surkler i snutesystemet, tung i hodet og et snev av feber i går kveld. Dermed utgår trening/gåtur med venninne i dag. Mistenker supersløv sofasøndag :veslejenta:

Skrevet

Æsj! Ikke flere basselusker på deg nå... Du har da jammen fått din kvote av den sorten det siste året...

God bedring. :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...