Roadrunner Skrevet 10. september 2013 Forfatter #10621 Skrevet 10. september 2013 Lunsj unnagjort, og is-tanken lagt død foreløpig... Mistenker at kostholdet kan by på litt utfordringer i morra i og med at det blir farting etc, så da er det jo greit å "spare" litt
Roadrunner Skrevet 10. september 2013 Forfatter #10622 Skrevet 10. september 2013 Lykke - frie luftveier etter en solid runde Otrivin. Jeg kan puste med nesa UTEN at det surkler eller er pottetett Nyter så lenge det varer a-ha spiller i bakgrunnen og jeg har fått gjort de største tingene som måtte gjøres i dag. Veldig godt fornøyd med det kjenner jeg! Har tatt opp karbonadedeig til middag i dag, men usikker på hva jeg skal bruke den til... Pasta med kjøttsaus? Tacolefser? Pitapizza? Eller bare til pitabrød? Hmmm...
vimse Skrevet 10. september 2013 #10623 Skrevet 10. september 2013 Ingen stor højdare den kakaoen der gitt.. Urgh! Best før? *host* 2007 *host* *lo høyt Is ER veldig bra for (innbilt) sår hals Jeps!
Roadrunner Skrevet 10. september 2013 Forfatter #10624 Skrevet 10. september 2013 (endret) Har vært sterk i dag og unngått tur til butikken. Men med ventetid på flyplasser i morra mistenker jeg at noen kan ramle utpå litt gitt. Så da er det like greit å holde seg hjemme/inne i dag... Selv om jeg virkelig savner litt trening og bevegelse nå altså, og en butikksvipp hadde vært passe lang luftetur... Og... ehhh... den kakaoboksen ligger trygt i søpla Endret 10. september 2013 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 11. september 2013 Forfatter #10625 Skrevet 11. september 2013 (endret) Home sweet home! Nydelig vær og jeg burde ruslet en tur, men hoster jo for ingenting. Så kanskje man skulle gjort litt smått her hjemme istedet? Skulle handlet også, men kan ta det nærmere helga Så da blir det rent sengetøy i dag i stedet tenker jeg... Endret 11. september 2013 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 12. september 2013 Forfatter #10626 Skrevet 12. september 2013 Torsdag, Kleenex og Otrivin innen rekkevidde, sola skinner og timene går. Slett ikke dumt! Burde trent litt snart, men tror ikke kroppen er helt enige i fysiske utskeielser. Kanskje en liten, rolig rusletur etter jobb i dag? Eller butikksleng?
Daria Skrevet 12. september 2013 #10627 Skrevet 12. september 2013 Kan melde om tåke her... Men den letter - nå kan jeg se nabohusene. Sikkert kjekt for elevene som har orienteringsdag...
Roadrunner Skrevet 12. september 2013 Forfatter #10628 Skrevet 12. september 2013 Er ikke det noe av vitsen med orientering da - finne frem i ukjent terreng? Tåke må jo være supert, for da blir selv kjent terreng plutselig mer ukjent
Roadrunner Skrevet 12. september 2013 Forfatter #10630 Skrevet 12. september 2013 (endret) Ser litt på "Ettermiddagen" på TV2, og de kommenterer blant annet at vi kommer til å se mye til korte magetopper, skinnbukser og støvletter som går til midt på lårene... Og jeg som trodde jeg var trendy og moteriktig? Haremsbukser var også "in". Hallo!!! Jeg trenger ikke prøve nevnte plagg engang for å kunne konkludere med at det ville blitt fullstendig katastrofe. Seriøst?? Men kanskje lårhøye støvletter og haremsbukse kunne vært en killer sammen? Ser et enormt potensiale... Eventuelt dra haremsbuksene så langt opp at skrittet på buksa kommer nær der det bør være? Da får man trolig dekket gapet mellom buksa og magetoppen, og de lårhøye støvlettene vil ta seg av all bar hud på beina. Alternativt skinnbuksa under? *kreativ* Endret 12. september 2013 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 12. september 2013 #10631 Skrevet 12. september 2013 *lykkelig og gammeldags med jeans og store skjorter*
Roadrunner Skrevet 12. september 2013 Forfatter #10632 Skrevet 12. september 2013 Jeans er en hit her også, og jeg er så lite trendy at mine har rette bein og sågar kanskje en liten bootcut. Ikke noe slim-fit her nei... Overdel? Singlet + cardigan eller genser/tunika. Sko? Joggesko... Følger moter og trender slavisk med andre ord.. Hvor la jeg den magetoppen??
Daria Skrevet 13. september 2013 #10634 Skrevet 13. september 2013 Oh, jeg ville blitt smashing i magetopp, skinnbukser og lårhøye støvletter Da jeg leste det første avsnittet så jeg også umiddelbart for meg kombinasjonen haremsbukser og lårhøye støvletter - der snakker vi virkelig slager Forøvrig høres skinnbukser i så høye støvletter fryktelig klamt ut - jeg ville heller kombinert dem med et kort skjørt. (som om jeg hadde funnet noen som går over beina mine, å finne knehøye som går igjen over leggene mine krever jo et mirakel ). Men jeans og joggesko driver jeg ikke med - i dag kan jeg melde om grønn tunika, brunt brodert langt skjørt og lave grønne skinnsko Alt er minst et år gammelt, så det er neppe trendy...
Roadrunner Skrevet 13. september 2013 Forfatter #10635 Skrevet 13. september 2013 Mårnings! Det er F R E D A G ! ! ! Ooooo store lykke! En god del som må gjøres i dag, men satser på at jeg skal komme greit i mål. Uansett er det fredag, og en helg uten altfor store planer. Eneste plan: bli kvitt resten av basillene
Roadrunner Skrevet 13. september 2013 Forfatter #10636 Skrevet 13. september 2013 Kan melde at buksen jeg har på i dag trolig er ca 12 år gammel, sort, enkel og med litt bootcut. Og utrolig behagelig Den dukket opp da jeg gikk gjennom klesskapet hos mine foreldre... Ellers: enkel stroppetopp under tunika, samt gode Ecco-sko (ligner nesten joggesko). Ikke veldig spennende med andre ord - og ingenting særlig moderne
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2013 #10637 Skrevet 13. september 2013 Og jeg er supertrendy i dag. Grå, posete joggecapri, blå altfor stor T-skjorte med tusen små hull på magen (Turbo sin nye hobby er å angripe meg og klore seg fast i skjorta mi - blir jeg ikke løftet opp, så hopper jeg opp...) og blå tøfler. *tør knapt gå til postkassa uten å skifte til noe helere og finere*
Roadrunner Skrevet 13. september 2013 Forfatter #10638 Skrevet 13. september 2013 Vi er rett og slett en supertrendy gjeng her
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2013 #10639 Skrevet 13. september 2013 Jeg skal jo pakke litt til helgens utflukt. Jeg skal være borte fra lørdag morgen til søndag kveld. Og det er jo kriiiiise. For jeg har verken høye støvletter, skinnbukser, haremsbukser eller magekorte topper jeg kan pakke med meg... Og for en så lang tur burde jeg minst ha tre trendy antrekk å velge mellom...
Roadrunner Skrevet 13. september 2013 Forfatter #10640 Skrevet 13. september 2013 Slapp av, Sauen - dette ordner seg! Du tar bare med deg leopardblusen, sebratightsen, paljettjakken og de sølvfargede pumpsene. Legg til noen enkle basisplagg som finnes i enhver garderobe (skinny-jeans, korsett, den lille sorte, og ankelstøvlettene med kilehæl), passende tilbehør (naglebeltet, hårbøylen med diamanter på, de lange hanskene i sort sateng, og det lyserosa skjerfet i green-gate stil) og legg alt sammen i weekend-bagen fra Luis Vuitton. Vips - pakket og klart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå