Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og DER gikk lufta ut av ballongen... Fullstendig...

:natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Torsdag, trøtt fuggel, men det går da vitterlig mot helg! :strix:

Gikk på en skikkelig bær-smell (var helt på bærtur? :klo: ) i går ettermiddag, og mistenker at det tar litt tid før magen kommer i vater igjen :sjenert: Men guri så godt da gitt! :sikle:

Skrevet

Grådigheten straffet seg igjen? :fnise: Bær er i det minste sunt, jeg sliter fortsatt med hver-dag-er-en-isdag-vanen jeg har lagt til meg i ferien. Men nå er snart fryseren tom... :is:

Skrevet

Sjokoladevanen min ble brått avviklet, men søtsuget etter middag i går endte med at jeg stupte i bær-beholdningen. Og da jeg stod på butikken kunne jeg ikke helt bestemme meg for hvilke bær, så kjøpte litt av alt... Trenger jeg å nevne at det per i dag IKKE er 1 kurv jordbær, 1 kurv bringebær eller 2 små kurver blåbær hjemme? :sjenert: Bare glad for at morellene fikk stå sånn nogenlunde i fred (hadde vel mer å gjøre med at det rett og slett ikke var plass til mer i magen... :flau: )

Skrevet (endret)

Såpass :ler: Da skjønner jeg at du merker en viss effekt...

Endret av Daria
Skrevet

OI! Ikke rart du har magetrøbbel... :troest:

Skrevet

:plystre:

Dagens ord som må læres: Måtehold

Staves: MÅTEHOLD

Uttales: måtehåll

Betydning: "Måtehold betegner vanligvis en evne eller vilje til å kontrollere sine drifter og lyster" (lånt fra Wikipedia)

Bør kanskje søke opp beskjedenhet også?

:sjenert:

Men først: toalettbesøk...

Skrevet

Jeg trøstespiste en pose Marianne i går..... fikk ikke vondt i magen men ble litt kvalm.

Ellers har jeg to plater mintsjokolade i kjøleskapet, men de er jo ikke mine.

Skrevet

Jeg har en halv bløtkake i kjøleskapet jeg. Men blir kvalm bare ved tanken på kake nå. Mulig jeg gjør kort prosess og lar komposten få kaka...

Skrevet (endret)

:plystre:

Dagens ord som må læres: Måtehold

Staves: MÅTEHOLD

Uttales: måtehåll

Betydning: "Måtehold betegner vanligvis en evne eller vilje til å kontrollere sine drifter og lyster" (lånt fra Wikipedia)

Bør kanskje søke opp beskjedenhet også?

:sjenert:

Men først: toalettbesøk...

:hoho:

Kan også anbefale uttrykket Å begrense seg :opplyser:

Jeg trøstespiste en pose Marianne i går..... fikk ikke vondt i magen men ble litt kvalm.

Ellers har jeg to plater mintsjokolade i kjøleskapet, men de er jo ikke mine.

Mintsjokolade står øverst på listen over ting jeg skal hamstre i Karlstad :sikle:

Endret av Daria
Skrevet

Å begrense seg? Tre ord? Betyr det omtrent det samme som måtehold? Ble vanskelig med så mange ord på en gang gitt... :sjenert:

Trøsten får være at jeg ikke har spist sjokolade siden søndag da :engel:

Skrevet

:hoho:

Kan også anbefale uttrykket Å begrense seg :opplyser:

Mintsjokolade står øverst på listen over ting jeg skal hamstre i Karlstad :sikle:

Sjokolade blir nok hamstret ja. Ikke like sikker på mintsjokoladen. Men tar med dine plater på lørdag.

Skrevet

Å begrense seg? Tre ord? Betyr det omtrent det samme som måtehold? Ble vanskelig med så mange ord på en gang gitt... :sjenert:

Trøsten får være at jeg ikke har spist sjokolade siden søndag da :engel:

Ganske synonymt med måtehold, ja. Beklager, det var ikke meningen å være for avansert... :fnise:

Husker faktisk ikke når jeg spiste sjokolade sist :daane: Annet enn i relasjon til is, da...

Sjokolade blir nok hamstret ja. Ikke like sikker på mintsjokoladen. Men tar med dine plater på lørdag.

Så det at jeg tenkte på om jeg skulle be deg kjøpe med sjokolade fra Göteborg var nok til at du gjorde det? Den delte hjernen når nye høyder... :5::ler:

Skrevet

Ganske synonymt med måtehold, ja. Beklager, det var ikke meningen å være for avansert... :fnise:

Husker faktisk ikke når jeg spiste sjokolade sist :daane: Annet enn i relasjon til is, da...

Så det at jeg tenkte på om jeg skulle be deg kjøpe med sjokolade fra Göteborg var nok til at du gjorde det? Den delte hjernen når nye høyder... :5::ler:

Kjære deg.... jeg tror du tenkte høyt. For jeg er temmelig sikker på at du nevnte det for meg. Men det kan jo være den delte hjernen. :fnise:

Skrevet

:ler:

Dere to altså... :sjokolade:

Skrevet

Jeg vet jeg tenkte på å be deg ta med, men siden vi planla tur til Karlstad bestemte jeg meg for at jeg kunne vente til da. Men jeg kan jo ha nevnt det tidligere i sommer likevel :ler:

Skrevet

Rykter om mulig nytt album før nyttår og allerede bekreftet nye konsertdatoer i Australia på nyåret :sjokkert: Skal man på konsert igjen snart?

Skrevet

Rykter om mulig nytt album før nyttår og allerede bekreftet nye konsertdatoer i Australia på nyåret :sjokkert: Skal man på konsert igjen snart?

Så du drar ikke direkte til Australia. :fnise:

Skrevet

:ler:

Drar ikke til Australia, men håper jo det kommer seg til Europa også etterhvert? :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...