Roadrunner Skrevet 14. august 2013 Forfatter #10461 Skrevet 14. august 2013 Og DER gikk lufta ut av ballongen... Fullstendig...
Roadrunner Skrevet 15. august 2013 Forfatter #10462 Skrevet 15. august 2013 Torsdag, trøtt fuggel, men det går da vitterlig mot helg! Gikk på en skikkelig bær-smell (var helt på bærtur? ) i går ettermiddag, og mistenker at det tar litt tid før magen kommer i vater igjen Men guri så godt da gitt!
Daria Skrevet 15. august 2013 #10463 Skrevet 15. august 2013 Grådigheten straffet seg igjen? Bær er i det minste sunt, jeg sliter fortsatt med hver-dag-er-en-isdag-vanen jeg har lagt til meg i ferien. Men nå er snart fryseren tom... :is:
Roadrunner Skrevet 15. august 2013 Forfatter #10464 Skrevet 15. august 2013 Sjokoladevanen min ble brått avviklet, men søtsuget etter middag i går endte med at jeg stupte i bær-beholdningen. Og da jeg stod på butikken kunne jeg ikke helt bestemme meg for hvilke bær, så kjøpte litt av alt... Trenger jeg å nevne at det per i dag IKKE er 1 kurv jordbær, 1 kurv bringebær eller 2 små kurver blåbær hjemme? Bare glad for at morellene fikk stå sånn nogenlunde i fred (hadde vel mer å gjøre med at det rett og slett ikke var plass til mer i magen... )
Daria Skrevet 15. august 2013 #10465 Skrevet 15. august 2013 (endret) Såpass Da skjønner jeg at du merker en viss effekt... Endret 15. august 2013 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2013 #10466 Skrevet 15. august 2013 OI! Ikke rart du har magetrøbbel...
Roadrunner Skrevet 15. august 2013 Forfatter #10467 Skrevet 15. august 2013 Dagens ord som må læres: Måtehold Staves: MÅTEHOLD Uttales: måtehåll Betydning: "Måtehold betegner vanligvis en evne eller vilje til å kontrollere sine drifter og lyster" (lånt fra Wikipedia) Bør kanskje søke opp beskjedenhet også? Men først: toalettbesøk...
Skravla Skrevet 15. august 2013 #10468 Skrevet 15. august 2013 Jeg trøstespiste en pose Marianne i går..... fikk ikke vondt i magen men ble litt kvalm. Ellers har jeg to plater mintsjokolade i kjøleskapet, men de er jo ikke mine.
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2013 #10469 Skrevet 15. august 2013 Jeg har en halv bløtkake i kjøleskapet jeg. Men blir kvalm bare ved tanken på kake nå. Mulig jeg gjør kort prosess og lar komposten få kaka...
Daria Skrevet 15. august 2013 #10470 Skrevet 15. august 2013 (endret) Dagens ord som må læres: Måtehold Staves: MÅTEHOLD Uttales: måtehåll Betydning: "Måtehold betegner vanligvis en evne eller vilje til å kontrollere sine drifter og lyster" (lånt fra Wikipedia) Bør kanskje søke opp beskjedenhet også? Men først: toalettbesøk... Kan også anbefale uttrykket Å begrense seg Jeg trøstespiste en pose Marianne i går..... fikk ikke vondt i magen men ble litt kvalm. Ellers har jeg to plater mintsjokolade i kjøleskapet, men de er jo ikke mine. Mintsjokolade står øverst på listen over ting jeg skal hamstre i Karlstad Endret 15. august 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 15. august 2013 Forfatter #10471 Skrevet 15. august 2013 Å begrense seg? Tre ord? Betyr det omtrent det samme som måtehold? Ble vanskelig med så mange ord på en gang gitt... Trøsten får være at jeg ikke har spist sjokolade siden søndag da
Skravla Skrevet 15. august 2013 #10472 Skrevet 15. august 2013 Kan også anbefale uttrykket Å begrense seg Mintsjokolade står øverst på listen over ting jeg skal hamstre i Karlstad Sjokolade blir nok hamstret ja. Ikke like sikker på mintsjokoladen. Men tar med dine plater på lørdag.
Daria Skrevet 15. august 2013 #10473 Skrevet 15. august 2013 Å begrense seg? Tre ord? Betyr det omtrent det samme som måtehold? Ble vanskelig med så mange ord på en gang gitt... Trøsten får være at jeg ikke har spist sjokolade siden søndag da Ganske synonymt med måtehold, ja. Beklager, det var ikke meningen å være for avansert... Husker faktisk ikke når jeg spiste sjokolade sist Annet enn i relasjon til is, da... Sjokolade blir nok hamstret ja. Ikke like sikker på mintsjokoladen. Men tar med dine plater på lørdag. Så det at jeg tenkte på om jeg skulle be deg kjøpe med sjokolade fra Göteborg var nok til at du gjorde det? Den delte hjernen når nye høyder...
Skravla Skrevet 15. august 2013 #10474 Skrevet 15. august 2013 Ganske synonymt med måtehold, ja. Beklager, det var ikke meningen å være for avansert... Husker faktisk ikke når jeg spiste sjokolade sist Annet enn i relasjon til is, da... Så det at jeg tenkte på om jeg skulle be deg kjøpe med sjokolade fra Göteborg var nok til at du gjorde det? Den delte hjernen når nye høyder... Kjære deg.... jeg tror du tenkte høyt. For jeg er temmelig sikker på at du nevnte det for meg. Men det kan jo være den delte hjernen.
Daria Skrevet 15. august 2013 #10476 Skrevet 15. august 2013 Jeg vet jeg tenkte på å be deg ta med, men siden vi planla tur til Karlstad bestemte jeg meg for at jeg kunne vente til da. Men jeg kan jo ha nevnt det tidligere i sommer likevel
Roadrunner Skrevet 15. august 2013 Forfatter #10477 Skrevet 15. august 2013 Rykter om mulig nytt album før nyttår og allerede bekreftet nye konsertdatoer i Australia på nyåret Skal man på konsert igjen snart?
Skravla Skrevet 15. august 2013 #10478 Skrevet 15. august 2013 Rykter om mulig nytt album før nyttår og allerede bekreftet nye konsertdatoer i Australia på nyåret Skal man på konsert igjen snart? Så du drar ikke direkte til Australia.
Roadrunner Skrevet 15. august 2013 Forfatter #10480 Skrevet 15. august 2013 Drar ikke til Australia, men håper jo det kommer seg til Europa også etterhvert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå