Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yr har ikke peil... Nedbørradaren viser dog en liten, våt sky... Og ser jeg meg rundt ser jeg flere potensielle regnkilder :opplyser:

Men litt :sol: igjen nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grått her i dag... Handlet litt, ellers en ganske rolig dag så langt. Kanskje rusletur senere eller litt rengjøring? Eller?

Skrevet

Lørdagen er smått snudd på hodet, bestemor døde i dag morges... Hun har vært syk lenge, men det kom nok litt mer brått enn vi hadde sett for oss. Dro hjem i går for å hjelpe til her med ymse ting, men akkurat dette var jo ikke i mine tanker... :trist:

Skrevet

Takk :klemmer:

Det går greit her, selv om det var en tøff start på dagen. Blir en ekstra dag hjemme for å hjelpe med det jeg kan, og reiser nok tilbake i morgen ettermiddag.

Skrevet

Takk :klem:

Representat fra begravelsesbyrået har vært her, og vi begynner å komme i vater med tanke på alt som skal gjøres her. Sliten jente nå, snart klar for å lande i spofaen. Men ferie? :sukk:

Skrevet

Uff, kjenner det igjen i fra i fjor da jeg brukte hele ferien min på å våke over bestemor, ha familiemedlemmer på besøk, ordne og vaske og bla bla, det er skikkelig slitsomt!!

Ta godt vare på deg selv innimellom slagene! Og trenger du å komme deg helt bort og slappe av på landet, så har jeg nye madrasser i gjestesengen, og veien kan du jo ;)

Hvordan går det med bestefar da, takler han det greit?

:klemmer:

Skrevet

Bestefar døde for to år siden... Midt i ferien da også, men mye mer kaotisk siden det kom mer plutselig og vi da stod her med bestemor som måtte på hjem (alzheimers) og masse som måtte ordnes. Enklere denne gangen, men også vemodig og rart. Men hun har vært syk lenge, og vi var vel ganske forberedt (men trodde ikke det skulle gå SÅ fort...).

Går fint med meg, og satser på retur til leiligheten i morgen. Men takk for tilbud, vimse! :hug:

Skrevet

Åh, uff, det var ikke meningen å rippe opp i det :(

:klemmer:

Skrevet

Ingen fare, vimse :klem:

Går fint å snakke om :jepp: Symbolsk nok blir bestemor begravet på samme dato som bestefar døde... Ringen sluttet? Heldigvis ikke så mange dager til begravelsen, er godt å få det gjort synes jeg.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Hvordan er det med deg i dag? Tungt å komme igang på jobb igjen etter den triste helga? :klem:

Skrevet

Eller forresten - du er vel ikke på jobb i dag? Du har vel en uke igjen av ferien...

*Sauen har kommet ut av tellinga av Fuggel'n sine ferieuker*

Skrevet

Da er du ikke helt ute av tellinga allikevel, Sauen - stemmer at jeg har ferie denne uka også. :jepp:

Går greit her, er tilbake i leiligheten et par dager før turen går tilbake til hjemtraktene for begravelse. Skal treffe venninne i dag, og satser på ei skikkelig spinningøkt i morgen, på tide nå. Ellers slappe av i heimen og kose meg litt før hverdagen setter inn til mandag.

Skrevet

:veslejenta:

Koselig venninnebesøk i dag, nå er sofaen inntatt for fullt. Besøket har dratt og jeg skal bare strikke og slappe av i kveld tror jeg. Starter dagen md spinning i morra, så greit å lade opp litt først :daane:

Skrevet

Vakumdag i dag... Kommer liksom ikke i gang med noe som helst her, går rundt meg selv. Gruer meg til morgendagen, gleder meg til den er over, skal bli godt å komme videre.

Har vært på treningssenteret i dag :daane: (stjerne i boka!), strikket, slappet av og småpuslet litt hjemme (var stor "skogbrannfare" blant potteplantene mine, på tide med vann). Hadde tanker om å få gjort både det ene og det andre, men...

:veslejenta:

Skrevet

Tenker på deg i dag. :hug:

Skrevet

Tusen takk, Sauen :klem:

En fin og verdig avslutning, koselig å se venner og familie igjen og godt at det er vel overstått. Snart hjemreise - på tide å avslutte ferien på en godt måte :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...