Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:troest:

Det er fullt lovlig å ringe hvis du trenger å få tankene ut, evnt avledes ved å snakke om noe helt annet. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, Daria :klemmer:

Går litt i bølgedaler her, akkurat hatt en lang prat med mams og paps. Gjorde godt...

Skrevet

Vi er her for skravling om du trenger det. :troest:

Skrevet

Gode dere er! :klemmer:

Går fint igjen nå, prøver å forberede morgendagen litt (les: pakke treningsbag) og ei venninne ringte akkurat for en lang prat. Godt mulig jeg ringer en dag om jeg trenger en liten prat, men går fint i dag. Mem deg da, Skravla? Hvordan går det?

Skrevet

Det går bra med meg. Blir rart i morgen - da er det en uke. Og så gruer jeg til begravelsen onsdag. :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Hvordan er det med deg i dag? Fått deg noe søvn i natt?

Og jeg er også bare en telefon unna hvis du har lyst til å slå av en prat. :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag igjen, og jeg har kommet meg på jobb og har en plan om å forsøke å fungere litt. Kroppen er blytung, men jeg har sovet ganske tungt (drømt endel) i natt og er heldigvis ikke vraktrøtt på toppen av alt. Det kommer vel... Har booket spinning i ettermiddag, i et optimistisk øyeblikk, men får se når det nærmer seg hva det evt blir. Akkurat nå vet jeg ikke om beina er i stand til å gå rundt og rundt på en spinningsykkel :sukk: Vurderte en tur i Dyreparken i ettermiddag, men de har gått over til lavsesong. Stenger kl 15. Er ikke det litt tidlig da? Hva med sånne som meg?

Ellers?

Leiligheten ser ut som et takras, men trøster meg med at det ikke går noe sted.

Ingen store planer til helga, og hadde ikke gjort noe med en rolig helg kanskje med litt venninneskravling?

Nei, får vel bare fylle vannmugga og få kroppen igang her tenker jeg.

Og dere: TUSEN TAKK for gode ord, virtuelle klemmer og masse telefontilbud! :hug: Det varmer virkelig!

Skrevet

Trøttheten siger på gitt, etterhvert som uka tusler i vei. Men heldigvis ikke vrak i dag heller (hva skjedde med tirsdagsvrakingen?), og satser på at dagen skal gå fint. Ser ut til å ha skaffet meg en liten rusleavtale med ei venninne i ettermiddag, blir koselig! Var på spinning i går, og kjente at en relativt rolig utholdenhetstime var mer enn nok, så da tror jeg at jeg står over intervall i dag. Like greit med en rusletur og masse skravling.

En lang prat med paps etter spinninga i går, og en lang prat med venninne etterpå. Mobiltelefonen min har virkelig fått kjørt seg disse dagene... Avsluttet mandagen med en koselig chat med Skravla - veldig trivelig!

Nynner "Thunder Road" for meg selv her, og gjør klart til et par møter.

Trenger ferie...

Skrevet

Rusletur med venninne høres ut som en god plan. :jepp:

Og jeg synes du burde fått ekstra ferie jeg. For ferien din ble jo ikke helt ferie... :klem:

Skrevet

En times tid til lunsj, formiddagen har i grunn gått greit. Prøver å ordne litt hist og her, og gleder meg til rusletur i ettermiddag.

Skrevet

Kjempekoselig rusletur!

Fint turterreng, god venninne og masse skravling. Perfekt!

:veslejenta:

Skrevet

:natti:

Og DER var vraket et faktum. Sovet dårlig i natt, kombinert med litt sent i seng i går, og våknet før vekkerklokka i morges. Måtte mye viljestyrke til for å forlate senga, og det gikk tregt i dusjen i dag. Men jeg er på jobb, og griner ikke :opplyser:

Ble sittende og surfe litt på reisealternativer i går, og blir bare mer og mer forvirra tror jeg. Vinterens tur er fremdeles et aldri så lite mysterium, og nye alternativer dukker opp. Men moro også da! :nigo:

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Håper dette hjelper vraket med å holde seg våken. :kose:

Skrevet

Tusen takk, Sauen!

Skrevet

Luksusfellen er i gang igjen, ene økonomen er gravid og hormonell - dette kan bli interessant!

Skrevet

Mårnings!

Torsdag, nedkjøringen mot helg er godt i gang og jeg forsøker å finne ut hva jeg skal gjøre av fysiske utskeielser i ettermiddag. Rusletur, helsestudio, spinning, svømming, eller? Ikke lett å bestemme seg gitt...

Skrevet

Håper du finner ut hva du skal bruke ettermiddagen til. Litt fysisk fostring høres ikke dumt ut. :duskedame:

Skrevet (endret)

Fryktelig ubestemmelig om dagen kjenner jeg...

Tenker mye på eventuell reising til vinteren - blir ikke klokere

Aner ikke hva jeg skal i ettermiddag - nå vurderer jeg plutselig frisøren i stedet...

Kledde meg i morges, og var nesten på vei ut døra da jeg fant ut at plaggene/fargen ikke fungerte på en dag som denne, så måtte skifte i full fart.

Bare ubestemmelig og tankene hopper rundt... :bond:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Kledde meg i morges, og var nesten på vei ut døra da jeg fant ut at plaggene/fargen ikke fungerte på en dag som denne, så måtte skifte i full fart.

Høres helt normalt ut, skjer stadig hos meg... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...