Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vet jeg føler meg mer hjemme hvis det ikke er strøkent :fnise:

Strøkent? Jeg har da ikke snakket om strøkent? :bond:

:sjenert:

Mistenker at det kan bli stor grad av hjemme-følelse gitt :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Nærmer seg helg og ferie nå. :jepp:

:skratte:

Vi kan dette med outsidere med andre ord :fnise:

Jepp! Vi er virkelig gode på det gitt... :ler:

Så får vi se hva dagens etappe byr på. Jeg tør ikke spå noe som helst. Kupert tempoetappe kan gi rom for overraskelser. :hoppe:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Torsdag, nest siste dagen med arbeisdagsvekking og fuggel'n er både støl og trøtt. Tar på når man skal omorganisere hele kontorplassen sin, samt et par andre kontorplasser i løpet av en onsdag. Ble masse løfting, bæring og sjauing i går, men så ble resultatet bra også :hoppe: I dag og i morgen håper jeg at jeg skal få gjort det siste som gjenstår av forberedelser før ferie, og så er det endelig tid for tre ukers avkobling. Gleder meg! :strix:

Besøk av et par venninner i kveld, satser på en lun og fin kveld på verandaen. og besøk av Daria og Skravla i morgen. Blir koselig! :hoppe:

Men først: :kaffekopp:

Skrevet

Og snart kommer Sauen til sydlige breddegrader også. :nigo:

Skrevet

Også så trist langtidsvarselet for ferien din ser ut da... :sol: :sol: :sol: :sol:

Skrevet

Og snart kommer Sauen til sydlige breddegrader også. :nigo:

For ikke å glemme det ja :nigo:

Synes jeg har gjort en kjempejobb med å bestille rett vær til du kommer :engel:

Også så trist langtidsvarselet for ferien din ser ut da... :sol: :sol: :sol: :sol:

Foreløpig har jeg absolutt ingenting å klage på gitt :strix:

Var litt nervøs for at det skulle ta slutt nå, har jo hatt nesten tre uker med herlig vær. Men juli i år ser ut til å bli tidenes!

Skrevet

For ikke å glemme det ja :nigo:

Synes jeg har gjort en kjempejobb med å bestille rett vær til du kommer :engel:

Ja, det ser jammen slik ut. :strix:

Skrevet

Tror årets sommer skal gjøre opp for fjorårets - værgudene så alle klagene som kom og tok det til etterretning :ler:

Skrevet

Tror årets sommer skal gjøre opp for fjorårets - værgudene så alle klagene som kom og tok det til etterretning :ler:

Kanskje i deres distrikt. Her hos oss er det tredje dritt-sommeren på rad. :sukk:

Skrevet

Får bare krysse fingrene for at det ikke dukker opp noen tullinger i terrenget med fyrstikker eller engangsgriller. Er STOR skogbrannfare her nå! :sukk:

Skrevet

Skogbrann vil vi ikke ha. :riste:

Skrevet

Sommer

:sol: (okei, litt skyer, men over 20 grader og solgløtt - så klager ikke)

Fredag

og FERIE! :strix:

Kun få timer igjen på jobb, noen småting som må gjøres, og så er det endelig ferie! :hoppe::bolledeig::hoppendeglad: Så klar!

:kaffekopp: Litt trøtt etter nok en CM-episode, men deilig å kunne sitte oppe litt lengre enn 21:30. Kjente at det kom litt feriemodus i går, hastet ikke i seng... Vært varmt i natt, og merker at jeg ikke sover like godt som når det er litt kjøligere. Jaja, skal ikke klage!

Skrevet

Du må nok regne med å sitte oppe litt lenger enn 21.30 de neste par kveldene også :nigo: Til gjengjeld tror jeg ingen vil forlange at du er våken kl 7...

Skrevet (endret)

Er redd for at det blir litt senere enn 21:30 et par kvelder nå ja :daane:

:fnise:

Har en mikroskopisk dobbeltbooking i kveld, lovet ei venninne å hente på flyplassen og kjøre til en parkeringsplass der bilen står. Håper det går greit at dere slapper av i sofaen en drøy halvtime eller så mens jeg farter en tur... :sjenert:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Skal du dra fra oss :daane::ler: Det skal nok gå helt fint - hvis ikke er noe alvorlig galt...

Skrevet

:bolledeig::strix::hoppendeglad:

Det er egentlig det Sauen har å si i dag. :jepp:

Skrevet

Skal du dra fra oss :daane::ler: Det skal nok gå helt fint - hvis ikke er noe alvorlig galt...

Kunne det forresten friste med litt kyllingsalat og lune baguetter når dere kommer i kveld?

Kanskje med pistasjis med sjokobiter og sjokosaus til dessert, og evt jordbær feks?

:bolledeig::strix::hoppendeglad:

Det er egentlig det Sauen har å si i dag. :jepp:

God tur!!

Skrevet

Kunne det forresten friste med litt kyllingsalat og lune baguetter når dere kommer i kveld?

Kanskje med pistasjis med sjokobiter og sjokosaus til dessert, og evt jordbær feks?

Det synes jeg høres ut som usedvanlig gode forslag - tiltredes i sin helhet! :jepp:

Skrevet

Ingen innvendinger til hverken alenetid eller meny for kvelden.

*glede seg*

Skrevet

Gjestene har dratt, sengen er redd opp med mitt sengetøy, fuggel'n har slappet av i sola og satser på en ikke altfor sen kveld i kveld. Trøtt gitt!

Hatt en kjempefin helg med koselig besøk :strix: Noe skjer når Daria og Skravla er på disse kanter, for også denne gangen ble det skokjøp... Ikke så dristig som sist, men et par gode Ecco-sandaler (ikke veldig billige, men...). Fikk også kjøpt en ny bukse, og ellers ble det kafebesøk, god middag, og kulturell kveld. Topp det hele med solid knallvær :sol: så har man en superhelg :nigo:

Nå blir det rolig kveld i heimen, før en tur til hjemtraktene i morgen. Ferien er offisielt i gang :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...