Roadrunner Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #10381 Skrevet 17. juli 2013 Du vet jeg føler meg mer hjemme hvis det ikke er strøkent Strøkent? Jeg har da ikke snakket om strøkent? Mistenker at det kan bli stor grad av hjemme-følelse gitt
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2013 #10382 Skrevet 17. juli 2013 God morgen! Nærmer seg helg og ferie nå. Vi kan dette med outsidere med andre ord Jepp! Vi er virkelig gode på det gitt... Så får vi se hva dagens etappe byr på. Jeg tør ikke spå noe som helst. Kupert tempoetappe kan gi rom for overraskelser.
Roadrunner Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #10383 Skrevet 18. juli 2013 Mårnings! Torsdag, nest siste dagen med arbeisdagsvekking og fuggel'n er både støl og trøtt. Tar på når man skal omorganisere hele kontorplassen sin, samt et par andre kontorplasser i løpet av en onsdag. Ble masse løfting, bæring og sjauing i går, men så ble resultatet bra også I dag og i morgen håper jeg at jeg skal få gjort det siste som gjenstår av forberedelser før ferie, og så er det endelig tid for tre ukers avkobling. Gleder meg! Besøk av et par venninner i kveld, satser på en lun og fin kveld på verandaen. og besøk av Daria og Skravla i morgen. Blir koselig! Men først:
Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2013 #10384 Skrevet 18. juli 2013 Og snart kommer Sauen til sydlige breddegrader også.
Daria Skrevet 18. juli 2013 #10385 Skrevet 18. juli 2013 Også så trist langtidsvarselet for ferien din ser ut da... :sol: :sol:
Roadrunner Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #10386 Skrevet 18. juli 2013 Og snart kommer Sauen til sydlige breddegrader også. For ikke å glemme det ja Synes jeg har gjort en kjempejobb med å bestille rett vær til du kommer Også så trist langtidsvarselet for ferien din ser ut da... :sol: :sol: Foreløpig har jeg absolutt ingenting å klage på gitt Var litt nervøs for at det skulle ta slutt nå, har jo hatt nesten tre uker med herlig vær. Men juli i år ser ut til å bli tidenes!
Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2013 #10387 Skrevet 18. juli 2013 For ikke å glemme det ja Synes jeg har gjort en kjempejobb med å bestille rett vær til du kommer Ja, det ser jammen slik ut.
Daria Skrevet 18. juli 2013 #10388 Skrevet 18. juli 2013 Tror årets sommer skal gjøre opp for fjorårets - værgudene så alle klagene som kom og tok det til etterretning
Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2013 #10389 Skrevet 18. juli 2013 Tror årets sommer skal gjøre opp for fjorårets - værgudene så alle klagene som kom og tok det til etterretning Kanskje i deres distrikt. Her hos oss er det tredje dritt-sommeren på rad.
Roadrunner Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #10390 Skrevet 18. juli 2013 Får bare krysse fingrene for at det ikke dukker opp noen tullinger i terrenget med fyrstikker eller engangsgriller. Er STOR skogbrannfare her nå!
Roadrunner Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #10392 Skrevet 19. juli 2013 Sommer (okei, litt skyer, men over 20 grader og solgløtt - så klager ikke) Fredag og FERIE! Kun få timer igjen på jobb, noen småting som må gjøres, og så er det endelig ferie! Så klar! Litt trøtt etter nok en CM-episode, men deilig å kunne sitte oppe litt lengre enn 21:30. Kjente at det kom litt feriemodus i går, hastet ikke i seng... Vært varmt i natt, og merker at jeg ikke sover like godt som når det er litt kjøligere. Jaja, skal ikke klage!
Daria Skrevet 19. juli 2013 #10393 Skrevet 19. juli 2013 Du må nok regne med å sitte oppe litt lenger enn 21.30 de neste par kveldene også Til gjengjeld tror jeg ingen vil forlange at du er våken kl 7...
Roadrunner Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #10394 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Er redd for at det blir litt senere enn 21:30 et par kvelder nå ja Har en mikroskopisk dobbeltbooking i kveld, lovet ei venninne å hente på flyplassen og kjøre til en parkeringsplass der bilen står. Håper det går greit at dere slapper av i sofaen en drøy halvtime eller så mens jeg farter en tur... Endret 19. juli 2013 av Roadrunner
Daria Skrevet 19. juli 2013 #10395 Skrevet 19. juli 2013 Skal du dra fra oss Det skal nok gå helt fint - hvis ikke er noe alvorlig galt...
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2013 #10396 Skrevet 19. juli 2013 Det er egentlig det Sauen har å si i dag.
Roadrunner Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #10397 Skrevet 19. juli 2013 Skal du dra fra oss Det skal nok gå helt fint - hvis ikke er noe alvorlig galt... Kunne det forresten friste med litt kyllingsalat og lune baguetter når dere kommer i kveld? Kanskje med pistasjis med sjokobiter og sjokosaus til dessert, og evt jordbær feks? Det er egentlig det Sauen har å si i dag. God tur!!
Daria Skrevet 19. juli 2013 #10398 Skrevet 19. juli 2013 Kunne det forresten friste med litt kyllingsalat og lune baguetter når dere kommer i kveld? Kanskje med pistasjis med sjokobiter og sjokosaus til dessert, og evt jordbær feks? Det synes jeg høres ut som usedvanlig gode forslag - tiltredes i sin helhet!
Skravla Skrevet 19. juli 2013 #10399 Skrevet 19. juli 2013 Ingen innvendinger til hverken alenetid eller meny for kvelden. *glede seg*
Roadrunner Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #10400 Skrevet 21. juli 2013 Gjestene har dratt, sengen er redd opp med mitt sengetøy, fuggel'n har slappet av i sola og satser på en ikke altfor sen kveld i kveld. Trøtt gitt! Hatt en kjempefin helg med koselig besøk Noe skjer når Daria og Skravla er på disse kanter, for også denne gangen ble det skokjøp... Ikke så dristig som sist, men et par gode Ecco-sandaler (ikke veldig billige, men...). Fikk også kjøpt en ny bukse, og ellers ble det kafebesøk, god middag, og kulturell kveld. Topp det hele med solid knallvær så har man en superhelg Nå blir det rolig kveld i heimen, før en tur til hjemtraktene i morgen. Ferien er offisielt i gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå