Roadrunner Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #10281 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Jeg er forresten klar både fredag og lørdag, Sauen Helga kort oppsummert: Rive Vaske Male (vegger) Male (tak og taklister) Legge gulv Kjøre søppel Handle Ikea Skru skap Montere skapdører Montere skuffer og hyller Alt med fantastisk hjelp fra paps mens mams har passet på at vi har fått i oss væske og mat. Effektiv helg! Endret 23. juni 2013 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #10283 Skrevet 24. juni 2013 Mårnings! :kaffekopp: Klokka ringte til vanlig tid, fuggel'n fikk stoppet spetakkelet og sovnet momentant igjen. Hadde heldigvis en liten tur til overflaten igjen etter ca 20 minutter og innså at jeg måtte forlate senga i høy fart (har heldigvis normalt god tid på morgenen, det kommer godt med på dager som i dag!). Var på jobb 3 minutter over tida (slett ikke verst synes jeg?), og står oppreist for egen maskin (ingen selvfølge i dag kjenner jeg, vil helst ligge og sove mer...). Satser på en tur innom Ikea i ettermiddag for å returnere en dings jeg ikke trengte (les: gadd å montere), for så å bruke ettermiddagen/kvelden til rydding. Kaos hjemme, men håper jeg får mye på plass i løpet av dagen! Oppdaget plutselig at det på kalenderen står London til fredag?
Daria Skrevet 24. juni 2013 #10284 Skrevet 24. juni 2013 Oppdaget plutselig at det på kalenderen står London til fredag? Plutselig bare dager igjen Man må jo snart begynne å tenke på pakking og lokalisering av pass og sånt...
Sauen Shaun Skrevet 24. juni 2013 #10285 Skrevet 24. juni 2013 Ørelite misunnelig på den turen til London ja... Men den norske hovedstaden er ikke noe dårlig sted å tilbringe en langhelg heller. Håper du kommer deg greit gjennom dagen.
Roadrunner Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #10286 Skrevet 24. juni 2013 Pass er alltid lokalisert Men bør kanskje vurdere å ta ut litt valuta for å ha i bakhånd? Foreløpig henger jeg sammen, og får gjort litt her. Er i ryddemodus både på jobb og hjemme, og kaster MYE gammel moro her. Håper bare trenden fortsetter hjemme, slik at jeg kan bli kvitt masse. Ikke noe vits i å sette ting inn i boden som ikke skal være der...
Daria Skrevet 24. juni 2013 #10287 Skrevet 24. juni 2013 Rotet i skuffene og klarte å skrangle sammen nesten 30£ - var i Skottland i fjor. Tar nok ut litt på Gardemoen også, men kjekt å ha litt småpenger.
Roadrunner Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #10288 Skrevet 24. juni 2013 Jepp, må lete litt hjemme jeg også, trodde jeg hadde litt igjen fra forrige London-tur (men hvor de har gjemt seg siden sist er en helt annen sak).
Roadrunner Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #10289 Skrevet 24. juni 2013 Sjefen sjøl bekrefter at han er i gang med nytt album Det burde bety ny konsertturnè det?
Daria Skrevet 24. juni 2013 #10290 Skrevet 24. juni 2013 Så, så - la nå mannen fullføre den pågående turnéen først...
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2013 #10292 Skrevet 25. juni 2013 God morgen. Travel start på dagen din i dag?
Roadrunner Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #10293 Skrevet 25. juni 2013 Jepp, her har det gått i ett gitt Plutselig var lunsjen over jo! Skyene har kommet, og jeg tror jeg skal fokusere på en økt med rydding og rengjøring i dag også. Det trengs så sårt... Kommer sola for fullt får jeg heller vurdere å ta en rusletur eller sette meg ut litt før jeg setter igang. Rett og slett... Vil gjerne bli ferdig med så mye som mulig før jeg reiser på fredagen, er noe hyggeligere å komme hjem til ren leilighet med nogenlunde orden.
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2013 #10294 Skrevet 25. juni 2013 Der er jeg veldig enig. Det er ikke noe ålreit å komme hjem til rot og støv...
Roadrunner Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #10295 Skrevet 25. juni 2013 Yr melder stor og 20 grader akkurat nå (og værradaren har ikke en sky i sikte). Ute: Nesten helt tett skydekke og i lufta
Roadrunner Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #10296 Skrevet 25. juni 2013 Okei, jeg sjekket den ordentlige værradaren, og det er visst en sky på vei... Da blir det i alle fall husarbeid i dag
Roadrunner Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #10297 Skrevet 26. juni 2013 Full fart på jobb i dag, og vips var det tid for å pusle seg hjemover. Hadde en plan om å få gjort noe i ettermiddag/kveld, men har blitt pc-tid og surring på nett i stedet. Altfor mye flyselskaper, hotellsider og reiseselskaper å kikke på...
vimse Skrevet 26. juni 2013 #10298 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har vært en time i skogen med spetakkelet Våt ja...
Roadrunner Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #10299 Skrevet 27. juni 2013 Flink du er, vimse! Jeg syntes det passet fint med innendørskveld i sofaen i går Herjet som en tulling i morgentimene i dag, våknet ørten ganger før klokka ringte, og var vrak da den til slutt ringte. Men var nesten en lettelse, for da slapp jeg å elte rundt og lure på om jeg burde stått opp eller hadde forsovet meg. Våknet i natt, var sikker på at det var morgen og tid for dusj, og var på vei ut av soverommet før jeg innså at jeg kanskje skulle sjekke klokka... 03:42 Vil ikke ødelegge skjønnhetssøvnen sånn! Blir hektisk ettermiddag i dag, siden jeg ikke gjorde noe i går Støvsuge, vaske fellesgangen, epilere, pakke, klesvask, lade kamerabatteri +++ Skrive liste kanskje?
Roadrunner Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #10300 Skrevet 27. juni 2013 Ser ut til å være vesentlig større behov for solbriller istedet for regnponcho Blir GLAD av sånt, rett og slett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå