Roadrunner Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #10221 Skrevet 7. juni 2013 Mårnings! Oooooo herlige fredag! Skyfritt Nesten vindstille Fuggel'n har syklet til jobb Vekta viste -1 kg siden forrige gang (den har gått opp og ned i hele våres, men alle med MINUS teller ) Det er helg Ingen store planer for kvelden - mistenker rolig kveld med strikketøy, evt tur til mine foreldre på middag? Venninnekveld i morgen - blir koselig! Rett og slett godt humør på fuggel'n!
Roadrunner Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #10222 Skrevet 7. juni 2013 Har invitert meg selv på grillings hos mine foreldre, så da blir det en tur dit i dag. Koselig! Men først må det sykles hjem... Mos i toppen nå kjenner jeg, vært lang uke (hva skjedde med alle de korte ukene vi hadde i mai - det fungerte jo så fint! ). 3 uker igjen!
Roadrunner Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #10223 Skrevet 10. juni 2013 Mårnings! Trøtt fuggel, ikke helt klar for ny uke. Men det går seg vel til Fin helg, stille og rolig. Grillings hos mine foreldre på fredagen, koselig skravlings og hjemme igjen til sengetid. Lørdagen ble det noen timer på verandaen med god bok, jordbær og sløvings før litt handling og matlaging. Venninnebesøk på kvelden, avsluttet med litt film. I går ble det sykkeltur med ei venninne før resten av dagen ble tilbragt på verandaen i strålende vær. Fantastisk når finværet treffer i helg! Kan trøttheten henge sammen med at jeg fullførte drøye 500 sider Harry Hole i går kveld?
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2013 #10224 Skrevet 10. juni 2013 Mårnings. Trøttheten kan nok være Harry Holes skyld ja.
Roadrunner Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #10225 Skrevet 10. juni 2013 Begynte på boka på fredag kveld - lest LITT i helga kan man si
Daria Skrevet 10. juni 2013 #10226 Skrevet 10. juni 2013 Jeg hadde tenkt å lese den i helga, men kom aldri så langt - det var dette prinsessebryllupet som kom litt i veien på lørdag...
Roadrunner Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #10227 Skrevet 10. juni 2013 Prinsessebryllup? I helga? Så vel 30 minutter bryllup på lørdagen, det var innimellom mens jeg forberedte middagen. Ikke blitt så mye strikking heller - har jo lest
Daria Skrevet 10. juni 2013 #10228 Skrevet 10. juni 2013 Svt sendte direkte fra kl 15 til kl 20 - sånn går en ettermiddag...
Roadrunner Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #10229 Skrevet 10. juni 2013 Satt ute til klokka var nærmere 15, så ble det dusj og handling, så matlaging og besøk fra kl 18. Vi satt ute og koste oss i ettermiddagssola, så ikke mye tv-titting gitt! Men var du fornøyd med bryllupet? Var tiaraen på?
Roadrunner Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #10230 Skrevet 10. juni 2013 Hjem fra jobb med hodepine, og etter en kjapp tur på butikken ble det sofaen. Pledd og småslumring en drøy time, så inntak av et par piller og etterhvert smått fungerende fuggel. Ikke bra... Ble det for sent i går? Eller er kroppen ikke noe fornøyd for tida? Hvis det ikke gir seg snart, så får det bli en tur til legen tror jeg. Men satser på at det ikke er noe spesielt. Uansett, nå er det sengetid, skal prøve å få litt skikkelig søvn her. Bare strikket 4 omganger i dag, mot normalt Sov godt!
Skravla Skrevet 10. juni 2013 #10231 Skrevet 10. juni 2013 Du må være frisk om 3 uker vet du......... God bedring.
Roadrunner Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #10232 Skrevet 11. juni 2013 Finnes ingen andre alternativer enn å være i toppform om drøye to uker Ingen hodepine så langt i dag, så satser på at det er unnagjort for denne gang. Vil ikke ha sånt tull og tøys! Vil fungere! Sosiale planer både i dag, i morgen og torsdag, så nå får skrotten rett og slett oppføre seg
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2013 #10233 Skrevet 11. juni 2013 Morn-morn! Godt at hodet er bedre i dag. Håper at du holder deg frisk nå altså.
Roadrunner Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #10234 Skrevet 11. juni 2013 Hodet fungerer i dag, heldigvis! Usikker på om jeg skal dra skrotten på spinning, eller om jeg skal surre hjemme. Ettermiddagens plan ble avlyst, så jeg er litt usikker på hva som skjer egentlig. Har sendt et forslag om å flytte morgendagens plan til i ettermiddag, men tviler på at det slår til. Så da går vel resten av uka som før tenker jeg. Fått gjort endel på jobb i dag, fått løst et par problemer som dukket opp (og som jeg egentlig ikke kunne løse i utganspunktet, men fuggel'n gjør ting hun ikke kan ). Moro når man får til sånt! Halvtimes tid igjen!
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2013 #10235 Skrevet 11. juni 2013 Hvordan ble ettermiddagen din? Har du landet i sofaen, eller er du på trening?
Roadrunner Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #10236 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har endt opp med en liten rusletur langs sjøen. Veldig deilig og et fint alternativ til sofaen. Har funnet meg en benk og satt meg ned, ikke mye trim detta men litt. Og frisk luft om ikke annet!!
vimse Skrevet 11. juni 2013 #10237 Skrevet 11. juni 2013 Jeg sovnet på verandaen, fikk frisk luft et par timer jeg også
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2013 #10238 Skrevet 11. juni 2013 Har stuevinduet åpent nå jeg. Så jeg får også frisk luft.
Roadrunner Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #10239 Skrevet 12. juni 2013 Oh dear! Mistenker at onsdag er den nye t-dagen... Andre uka på rad hvor jeg er så trøtt og kaputt at jeg knapt ser land når onsdagen kommer. Fatter ikke at det er mulig? Drømmer og herjer på natta, sover tungt når klokka ringer, og er komplett vrak i flere timer (hele dagen?). Ettermiddagens planer ble avlyst, og jeg har en plan om å få gjort rent hjemme, ryddet og vasket litt. Hvis jeg klarer å holde meg på beina... Tror seriøst jeg kunne krøllet meg sammen under pulten og sovnet ganske greit. Trivelig... Ellers, 16 dager igjen til avreise - det er jo bare bittelitt over to uker det! Kunne godt vært i London denne helga også kjenner jeg...
Sauen Shaun Skrevet 12. juni 2013 #10240 Skrevet 12. juni 2013 Fyller på med litt jeg, og håper formen blir stigende utover dagen. 14 dager til jeg skal på tur. Riktignok ikke så eksklusivt som London. Men Oslo er ikke noen dum ferieby det heller. Særlig ikke når det venter en helg hvor foreningsfolk fra hele landet samles.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå