Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal du på tur i helgen? Det var uvanlig... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:plystre:

I utgangspunktet den siste helgen med større planer for våren/sommeren - helt til jeg ramlet litt utpå her tidligere i uka. :sjenert: Men skal nok fint overleve ei natt på spa-hotell, så da kommer jeg nok opp av senga i morgen tidlig tenker jeg. :sexy: Og så er det jo bare en måned til det plutselig er ut på tur igjen :lur:

Skrevet

*prøver å unngå å tråkke i glass-rotet til Skravla*

:plystre:

I utgangspunktet den siste helgen med større planer for våren/sommeren - helt til jeg ramlet litt utpå her tidligere i uka. :sjenert: Men skal nok fint overleve ei natt på spa-hotell, så da kommer jeg nok opp av senga i morgen tidlig tenker jeg. :sexy: Og så er det jo bare en måned til det plutselig er ut på tur igjen :lur:

Noe annet hadde jo vært litt trist... :fnise:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Det må nok bli fredag 26. eller lørdag 27.juli. :opplyser:

Kanskje en av dagene kunne passe for vimse også?

Det tror jeg skal passe bra, skal notere i kalenderen :jepp:

Skal du på tur i helgen? Det var uvanlig... :fnise:

:sjenert:

Flyfille..... :engel: *host*

:nigo:

Og du er jo så myyye bedre...

*prøver å unngå å tråkke i glass-rotet til Skravla*

Noe annet hadde jo vært litt trist... :fnise:

Mye glass som må feies her ser jeg :fnise:

Spa skal bli digg, men bikiniklar jeg er langfra :sukk:

Skrevet

Har du ikke sett den som har gått sin seiersgang i sosiale medier i ymse varianter de siste par ukene:

How to get a beach body.

1. Have a body.

2. Go to the beach.

Skrevet

Har du ikke sett den som har gått sin seiersgang i sosiale medier i ymse varianter de siste par ukene:

How to get a beach body.

1. Have a body.

2. Go to the beach.

Jepp, den er observert.

Men jeg klarer liksom ikke helt å adoptere den.... :sjenert:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Du er vel allerede på veg til spa nå? God tur, og nyt helga. :klem:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

En finfin helg er over, kalenderen har plutselig er par åpne helger og hverdagen er tilbake for fullt (ja til flere røde dager! :opplyser: ).

Sløøøøøve dager i helga, timene gikk passe fort og skrotten fikk slappet godt av. Gikk vel nærmest inn i fullstendig zombie-tilværelse og nærmest slet for å holde meg våken. Utrolig deilig å få slappe godt av og tillate seg å sløve fullstendig! Deilig 3-retters middag på kvelden, tidlig senga, opp relativt tidlig i går, og deilig frokost før retur til spa-avdelingen. Nesten fire timer med sløvings før det var på tide å tørke skrotten, spise deilig lunsjbuffet og komme seg hjemover igjen.

I dag har jeg virkelig tatt meg sammen, og satt på sykkelsetet rett over kl 0630 i morges. Dødsimponert over meg selv om jeg kan få si det selv :nigo: Ikke så lange sykkelturen (ca 12 minutter), men dørstokkmila kan være evig lang av og til.. Men nå satser jeg på å få syklet en gang eller to i uka :jepp:

Usikker på om jeg lar det blir med syklingen i dag, eller om jeg skal trene i tillegg (får se når jeg kommer hjem i ettermiddag), i morgen er det stell av vipper og bryn på gang, før en liten treningsøkt (det er i alle fall planen). Onsdag blir det trolig rusletur (om været ikke er helt pyton), og torsdag er det litt småplaner etter jobb. Snart helg igjen jo :hoppe:

Men først - mandag... :kaffekopp:

Skrevet

Sykle til jobb? Så deilig :) Den spa-helgen høres derimot fryktelig vond ut, ikke noe misunnelig der, altså...

Skrevet

Sykle til jobb må jo være en finfin start på dagen. :jepp:

Spa tror jeg ikke jeg skal kommentere, for da blir jeg nok veldig grønn...

Skrevet

Sykle til jobb? Så deilig :) Den spa-helgen høres derimot fryktelig vond ut, ikke noe misunnelig der, altså...

Egentlig deilig å komme på sykkelen igjen ja, er LENGE siden sist (den var ikke ute i friskluft i hele fjor... :sjenert: ). Regner litt nå i formiddag, men tror det skal gi seg før jeg skal hjemover, så da passer det jo perfekt :nigo:

Spa-helg anbefales ikke... Er så slitsomt!

Sykle til jobb må jo være en finfin start på dagen. :jepp:

Spa tror jeg ikke jeg skal kommentere, for da blir jeg nok veldig grønn...

Fin start ja, og deilig med litt frisk luft. At man småsvetter i ansiktet/hodebunn i en halvtime etterpå er en helt annen sak (sminke? Fresh følelse? :sukk: ) Får planlegge litt bedre neste gang, så skal det nok gå fint.

Grønne sauer er et sjelden, men ganske interessant syn. :fnise:

Skrevet

Spa-helg anbefales ikke... Er så slitsomt!

Det er derfor du gjør det så sjelden? :fnise:

Skrevet (endret)

Det er derfor du gjør det så sjelden? :fnise:

Kan jo ikke si at det er helt vidunderlig - for da blir jo hotellet fullt av andre gjester også... :plystre:

Endret av Roadrunner
Skrevet

For alt du anbefaler blir umiddelbart en utsolgt hit? Trendsetteren RR :fnise:

Skrevet

For alt du anbefaler blir umiddelbart en utsolgt hit? Trendsetteren RR :fnise:

Ja! :opplyser:

Regner jo med at det er derfor det stadig er utsolgte konserter, fulle hotell og folksomt rundtom... :sjenert:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Tirsdag, foreløpig :sol: ute og jeg tviholder på sommerfølelsen. Oppbrettede bukser, luftige topper og en liten drøm om finvær til helgen. Foreløpig ser torsdagen ut til å bli den beste dagen, men vi får se.

Ble ekstrajobbing i går, og var ikke hjemme før rundt kl 17. Middag 1730 er i seneste laget når man spiste lunsj 1130... Sulten fuggel! Fikk vasket badet, kjørt oppvaskmaskinen og surret litt, ellers sofasløving og "landing" etter jobb. Veldig klar for litt stell hos hudpleier i ettermiddag, må bare svinge innom hjemme på veien og hente treningstøyet (måtte jo glemme noe...). Har en plan om trening etter behandling serru. Egentlig har jeg snakket om å dra innom ei venninne også, men får se hva jeg får til. Kanskje i morgen? Eller?

Skrevet

Her regner det, men min kollega som åpenbart synes at å opplyse om værmeldingen er en mye mer naturlig måte å hilse på enn et enkelt "Hei" har opplyst om at det skal bli opp mot 20 grader etterhvert...

:Gjesp: (bare så det er sagt...)

Skrevet

Høres ut som en informativ start på dagen, Daria :fnise:

Ble sent i går?

Konserten svarte til forventningene?

Hadde vært moro å være der altså! Men man kan ikke få med seg ALT når man bor litt på feil del av landet (kun feil del sånn smått kulturelt, ellers ingenting å klage på :nigo: ).

Her forsøker jeg hardt og intenst å skjerpe kostholdet skikkelig... Så kommer en kollega med sjokolade til meg :sukk:

Foreløpig uåpnet.. Vurderer å smugle den inn i kjøleskapet hjemme og "glemme" den til helga...

Skrevet

Man kan ikke få med seg alt når man bor her heller, selv om man gjerne vil :fnise:

Var hjemme ca 22.45, ble en lang skravlepause da jeg gikk på en gammel vgs-venninne underveis, så det ble ikke så sent, men jeg sovnet fort og tungt likevel... Det er noe med å være på sånne konserter - selv om vi stort sett satt og det var lite hyl og sang (men stående allsang av You raise me up som siste ekstranummer ga litt frysninger på ryggen) kjenner man det i kroppen etterpå likevel. Mulig det hjelper å ikke stadig glemme å puste underveis også... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...