Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er deilig med sløve helger av og til :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Hadde en plan om en sprek start på mandagen og uka, og var skikkelig innstilt på sykling. I stedet ble det et par smertestillende til frokost, og håp om at hodepinen skal gi seg etterhvert. Bare svak murring nå, men var nok lurt med bilen til jobb i dag. :sukk:

Kan forøvrig informere om at moreller, jordbær og ananas utgjør en noe interessant kombinasjon noen timer etter inntak... Fordøyelsen har fått interessante utfordringer :opplyser:

:fnise:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

:fise:

Skrevet

:ler:

Mårnings Sauen!

Ikke så gale heldigvis, ting tar bare litt lengre tid enn vanlig på toalettet (og litt oftere enn vanlig...)

Skrevet

Dagens moral: grådighet straffer seg... :fnise:

Skrevet

:balltre:

Jada...

Men altså... Jordbær er jo SÅ godt! Da forsvinner det fort 3 kurver i løpet av to dager (imponert over at jeg klarte å "begrense" meg slik at de ikke gikk i løpet av et par timer...), en kurv moreller går jo også unna... Og litt ananas (en halv..)? Det er da ikke noe... :plystre:

Skrevet

Næh, bare dulter litt sånn virutelt :engel:

Skrevet

Du bare dulter litt forsiktig med et balltre...? Hmm...

Skrevet

*tar årene fatt - vil ikke komme på kant med reisefølget*

Altså... Ehh...

:kaffekopp: ? :sjenert:

Skrevet

:natti:

Trøtt som en sokk... Er kanskje hodepinen som har lusket i bakgrunnen som er årsaken?

Rusletur med venninne, og nå har jeg ramlet ned i sofaen igjen :sjenert:

Vært en liten tur innom Ellos og er noen hundrelapper fattigere...

Strikke litt? :klo:

Skrevet

Vært en liten tur innom Ellos og er noen hundrelapper fattigere...

Sånt skjer - jeg har akkurat vært på Ica og hentet en pakke derfra... :plystre: Bestilt noe spennende?

Skrevet

Ellos ja.... :sjenert:

Var innom og så en fin jakke/kappe...men har en mistanke om at det er den Daria har kjøpt. Så da står jeg over gitt. Trenger ikke å legge opp til venninner i like klær. *grøss*

Skrevet

:fnise: Kanskje jeg må begynne å sende deg kopi av bestillingene mine?

Jeg har hentet denne i dag, i mørk lilla :opplyser:

Skrevet

:fnise: Kanskje jeg må begynne å sende deg kopi av bestillingene mine?

Jeg har hentet denne i dag, i mørk lilla :opplyser:

Jeg visste det!!!!! :(

Skrevet

Jeg så riktignok på en lysere farge, men i det jeg skulle trykke på kjøp så kom jeg på at du hadde snakket om noe lilla.... sjekket litt rundt og fant ut at det sikkert var denne. :fnise:

Skrevet

Sojjy... (men jeg er ikke lei meg - den var veldig fin og satt pent *gnir det inn litt ekstra*)

Skrevet

Sojjy... (men jeg er ikke lei meg - den var veldig fin og satt pent *gnir det inn litt ekstra*)

Jeg er glad jeg husket det før jeg bestilte. Det hadde vært kjipt og returnert.

Og det ville ikke vært noe alternativ å beholde den..... det å avtale hva man skal ha på seg ligger ikke for meg. :fnise:

Skrevet

Dessuten er det jo ikke din feil at du har god smak. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...