Roadrunner Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #10101 Skrevet 22. mai 2013 Ooooo lykke! Det er SÅ moro når ting bare ordner seg for snille jenter!
Roadrunner Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #10104 Skrevet 22. mai 2013 Da tror jeg det meste skal være i boks Konsertbillett - Check Flybillett - Check Hotell - Check Hyggelig selskap i storbyen - Check 1
Roadrunner Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #10107 Skrevet 23. mai 2013 Mårnings! Første tanken da klokka ringte imorges: Jeg skal snart på tur! Okei, det er en drøy måned igjen, men det kommer jo til å gå kjempefort! Og skal jo på tur allerede til lørdag, så mye å glede seg til Dessuten kommer jo Daria og Skravla på besøk igjen snart også! Utrolig hvor effektive vi kan være på planleggingen bare vi setter i gang! Var det uke 27 Sauen kom til disse trakter? Eller husker jeg feil? Og jeg som liksom begynte å få litt åpninger i kalenderen min, og litt lite kulturelt som skjedde fremover er servert, det er torsdag og nærmer seg helg igjen!
Daria Skrevet 23. mai 2013 #10108 Skrevet 23. mai 2013 Just say the word, og planleggingen tar av Minner om at det en gang tok knappe to døgn fra jeg sa ordene "Åh, Next to Normal går i Helsinki. Det hadde vært noe..." i dagboken min til reise, opphold, teaterbilletter og reisefølge var ordnet...
Roadrunner Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #10109 Skrevet 23. mai 2013 Genialt med effektiv planlegging da Sånt liker man! Så moro når folk er positive, og ting bare ordner seg! Det å kunne glede seg i forkant er jo noe av hele moroa! Og synes det hele var ganske effektivt i går også Et hint på den store eteren, og vips var plutselig alle små "problemer/utfordringer" borte, og alt lå til rette for at fuggel'n kunne få det som hun ville. Og så ble det ordnet besøk i samme slengen Har et par kollegaer som har flirt godt i dag gitt, da de oppdaget at jeg skal på tur...
Daria Skrevet 23. mai 2013 #10110 Skrevet 23. mai 2013 Alt klaffet jo så fint i går, hadde flaks der Jeg liker hvordan ting bare ordner seg... Skjønner ikke hva kollegaene dine ler av, det synes jeg var ufint
Roadrunner Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #10111 Skrevet 23. mai 2013 De ler på en veldig hyggelig måte Gleder seg på mine vegne (og synes nok jeg er relativt skrullete og litt fjollesøt, men jeg lever finfint med sånne beskrivelser). Og nå hørte jeg nyss om at et par kollegaer skal på konsert her i sommer, og lurte på om jeg også ville være med Mistenker at jeg er skrekkelig enkel å be altså... Stakkars kredittkortet mitt...
Daria Skrevet 23. mai 2013 #10112 Skrevet 23. mai 2013 Du har jo viste deg å være ledd å lede på ville veier før, så... Hva slags konsert?
Roadrunner Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #10113 Skrevet 23. mai 2013 Nå kan det ligge ann til et dagspass på Odderøya Live 11. juli (Kim Larsen, Morten Abel og Beth Hart) og muligens en tur på Ravnefest (nei, det går visst ikke, for da er jenta på tur ) Led meg ikke inn i fristelse - jeg går selv
Daria Skrevet 23. mai 2013 #10114 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Du må jo finne på noe for å få tiden til å gå mellom tur og besøk Endret 23. mai 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #10115 Skrevet 23. mai 2013 Ramla forbi følgende overskrift: Sommerens hotteste bikinier - Årets bikinimote består av frynser, print og asymmetri (msn.no) I tillegg stod det i artikkelen: sommerens bikini-mote består av frynser, print og asymmetri. I tillegg ser vi mye underdeler med høyt liv. Omtrent som å beskrive skrotten min det? Frynsete... Print - vel, blåmerker, arr og føflekker teller vel litt? Samt pels? Asymmetri - lite som er symmetrisk i alle fall (rent bortsett fra to armer, to bein etc, som er plassert sånn nogenlunde symmetrisk) Underdel med høyt liv - vel, omfangsrikt liv i alle fall Er ikke så sikker på at dette nødvendigvis betyr at jeg kler årets bikinimote... Frynser på frynsete? Neppe... Print på print? Yeah right! Asymmetri for å fremheve ytterligere asymmetri? Underdel med høyt liv til omfangsrikt liv? Tja, måtte være det eneste som kanksje kunne fungert...
Sauen Shaun Skrevet 23. mai 2013 #10118 Skrevet 23. mai 2013 Du kan få sagt det du... Mårnings! Første tanken da klokka ringte imorges: Jeg skal snart på tur! Okei, det er en drøy måned igjen, men det kommer jo til å gå kjempefort! Og skal jo på tur allerede til lørdag, så mye å glede seg til Dessuten kommer jo Daria og Skravla på besøk igjen snart også! Utrolig hvor effektive vi kan være på planleggingen bare vi setter i gang! Var det uke 27 Sauen kom til disse trakter? Eller husker jeg feil? Og jeg som liksom begynte å få litt åpninger i kalenderen min, og litt lite kulturelt som skjedde fremover er servert, det er torsdag og nærmer seg helg igjen! Det var uke 27 som opprinnelig var planlagt. Men i går kveld ble det endret til uke 30 pga et familieselskap sørpå. Så jeg håper Fuggel'n har lyst og mulighet (forhåpentligvis en liten åpning i en tettpakket kalender) til å treffe Sauen i slutten av uke 30.
Roadrunner Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #10119 Skrevet 24. mai 2013 Mårnings! Det er ... *trommevirvel* ... FREDAG! Vraktrøtt fuggel har forlatt senga, og har tatt turen ut i samfunnet. Noen timer jobb, en treningsøkt og så litt sofatid før senga. Avreise ganske tidlig i morgen, så blir nok ikke sene kvelden i kveld. Uke 30 må vi vel få til litt i, Sauen Fuggel'n har startet ferie da, men regner ikke med at det blir de store sprellene fra denne kanten (de tar jeg vel før ferien ). Kan du ikke bare gi et hint når du vet litt hvilke(n) dag(er) det kan være snakk om, så skal jeg koordinere og holde av Koselig med sauebesøk!
Sauen Shaun Skrevet 24. mai 2013 #10120 Skrevet 24. mai 2013 God morgen. Det må nok bli fredag 26. eller lørdag 27.juli. Kanskje en av dagene kunne passe for vimse også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå