Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med 10000 innlegg i dagboka. :roser:

Vi har - tro det eller ei - tver med tv2 i Oslo også... ;)

Næh? Har dere virkelig det? :overrasket:

Men jeg kan da uansett ikke sitte inne nesten hele dagene for å se på tv når jeg er der. Da går jeg jo glipp av det arrangementet jeg tross alt reiser til Oslo for å være med på...

Våkne før vekkerklokka er en sjeldenhet her i huset. Derimot tar det gjerne litt tid før jeg skjønner at det er den som vekket meg og at det betyr at det er på tide å stå opp. Det kan jo være så mange andre grunner til at det er klassisk musikk i rommet...? :fnise:

Våkne til klassisk musikk? Det hadde ikke gått her i huset ihvertfall. Her er det snakk om vekkeklokke med mest mulig lyd... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke for brutale vekkerklokker - da bråvåkner jeg med hjertet i halsen og får en særdeles dårlig start på dagen. Tror at det jeg ofte faktisk våkner av er det lille kneppet i radioen i det den skrur seg på (det tar bare litt tid før hjernen helt er med på at den er våken), ikke fordi jeg sover lett, men fordi underbevisstheten er så innstilt på at det er "våkne-lyden".

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Et under at jeg ikke er mer vrak enn jeg er, våknet før kl 05 i morges også... Fikk småslumret frem til klokka ringte, men har ikke blitt mye søvn de siste par timene i dag. :sukk: Why??

Treninga utgikk i går, ble handling, huslige sysler og sofaen i stedet. Gjorde godt!

Og bare så det er sagt, Coop OBS har noen veldig gode bringebær på tilbud denne uka... *slafs*

Skrevet

Mårn-mårn! :kaffekopp:

Kanskje man skulle tatt en tur på Obs! i dag da... Men hvis jeg gjør det, så har de sikkert ikke gode bringebær på tilbud her i Saueland...

Skrevet

Mmm... bringebær... sommer...

Skrevet (endret)

Sjekk av kundeavisen avslører at Obs! her også har 40% på alt av frukt og bær. Så da er det bare å trosse litt bygevær, og komme seg på handletur. :sikle:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Bringebærene jeg fikk tak i var i alle fall knallgode (Driscoll's). Kikket godt for å se at det ikke var noen dårlige i kurven (har hendt tidligere), men ser ut til at jeg var skikkelig heldig. Nam! Og har flere i kjøleskapet :nigo: Og planer om å kjøpe inn litt til helga også (hvis det ikke går tomt :sjokkert: ).

Blåbærene var også gode forresten, og skrekkelig store! Nesten som druer jo! :daane:

Skrevet

Ja, de bringebærene var skikkelig gode. :sikle:

Jeg kjøpte to kurver bringebær, en med blåbær og en med bjørnebær jeg. Og den første med bringebær er allerede på plass i sauemagen. *takker for tips*

Dessuten ble det med en del frukt også. Samt en del annet. Sauen mistet visst selvbeherskelsen et øyeblikk under dagens handletur. :fnise:

Skrevet

Det morsomste var forresten at da jeg kom til kassen med alt av frukt og bær, så spurte gutten som satt i kassen om bjørnebærene er gode. Jeg måtte jo bare svare at jeg håper det. Og får et stort smil tilbake, og så sier han at bringebærene er ihvertfall veeeeldig gode. Hadde jeg vært 25 år yngre, så hadde jeg forelsket meg i ham på flekken. :ler:

Skrevet

:ler:

Så herlig!

Og bare hyggelig med tips, må jo glede når man kan :jepp:

Og dessuten handler vi jo ikke i samme butikk, så ingen fare for at du tømmer butikken "min" :fnise:

Skrevet

Fiiiiin ettermiddag sammen med bestisen!! Rusletur i koselige omgivelser og så en matbit etterpå. Slett ikke dumt :nigo:

Skrevet

God morgen.

Skal det være en kopp te? :kaffekopp:

Skrevet

Tusen takk, Sauen! :kaffekopp:

Mårnings!

Sov faktisk helt tli klokka ringte i morges, og er riktig så fornøyd. Fremdeles ganske trøtt, men skal ikke klage så veldig. Full fart om dagen, og prøver å ikke la ting stresse meg. Men jeg vil veldig gjerne mye, og forsøker å gjøre alle til lags og samtidig tenke litt på meg selv innimellom. :bond:

Bedriftsidretten i ettermiddag, så håper jeg at jeg rekker å hente fotobok på vei hjem. :nigo:

Så blir det huslige sysler, og plutselig sengetid tror jeg...

Og i morra kommer jo fint besøk fra selveste hovedstaden :hoppe:

Skrevet

:natti:

Mårnings! :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Trøtt fuggel... Våknet ikke før klokka ringte, og våknet knapt DA klokka ringte :sjenert: Litt masete på jobb helt i starten, men satser på at det har roet seg nå. Klar for helg!!

Skrevet

Og hvilken helg :nigo:

Kan ikke garantere trøttefuggel en tidlig kveld, altså... :fnise:

Skrevet

:ler:

Så greit atte. :nigo:

Jeg sovner vel bare til slutt uansett jeg...

Skrevet

Et greit tegn til gjestene om at det er leggetid :fnise:

Skrevet

Fordelen med høykulturelt og fint besøk fra hovedstaden er at man får bittelitt orden i heimen igjen. Ikke dumt! Litt sløvings nå før de prominente gjestene skal hentes. Blir koselig!! :hoppe:

Skrevet

:veslejenta:

Kjempekoselig helg med supert besøk! :strix:

Nå er vel toget snart vel fremme i hovedstaden, og fuggel'n har pakket litt, fått senga tilbake og småryddet litt. Sløve litt på sofaen nå før senga og oppladning til konserter og hotelliv :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...