Daria Skrevet 8. april 2013 #9941 Skrevet 8. april 2013 "Noen" har tømt nærbutikken for Anthon Berg egg... Var ikke SÅ mye igjen da... Men det var da ikke denne uken man skulle bli sunn? Eller må alt spares til helga? Det må spares til jeg kommer - er ikke det opplagt?
Roadrunner Skrevet 9. april 2013 Forfatter #9942 Skrevet 9. april 2013 Umulig prosjekt, Daria... Sorry!! To og en halv uke til? Err'u gal?
Roadrunner Skrevet 9. april 2013 Forfatter #9943 Skrevet 9. april 2013 Mårnings! Tirsdagstrøtt fuggel, pakket og klar for en LANG dag. Først 8 timer på jobb, så skifte for å slenge seg med Bedriftsidretten før det til slutt blir en tur på treningssenteret hvor det venter intervallspinning. Trolig hjemme rundt kl 19 i kveld, har da vært på farta i drøye 12 timer. Og er sannsynligvis noe klar for middag... Har pakket med meg banan og pære, og satser på å ta et ekstra knekkebrød før jeg reiser fra jobb. Må ha LITT energi underveis. Mulig en energibar mellom Bedriftsidretten og spinninga også? Anthon Berg må forbrennes
Daria Skrevet 9. april 2013 #9944 Skrevet 9. april 2013 Bedriftsidrett OG spinning? Fordi en gang om dagen bare ikke er nok? Umulig prosjekt, Daria... Sorry!! To og en halv uke til? Err'u gal? En nyttig øvelse i selvkontroll og delayed gratification Og i den anledning vil jeg gjerne skryte av at av de to posene med mandelegg jeg kjøpte for en uke siden, ligger den ene fortsatt uåpnet i en skuff
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2013 #9945 Skrevet 9. april 2013 (endret) OK! Dette pratet om påskeegg er bare helt håpløst. Og jeg har fått 2000 kr jeg ikke regnet med denne måneden. Så jeg SKAL skeie ut med påskeegg i dag. Freia påskeegg i lilla kartong. Så det så... Endret 9. april 2013 av Sauen Shaun
Roadrunner Skrevet 9. april 2013 Forfatter #9946 Skrevet 9. april 2013 Bedriftsidrett OG spinning? Fordi en gang om dagen bare ikke er nok? En nyttig øvelse i selvkontroll og delayed gratification Og i den anledning vil jeg gjerne skryte av at av de to posene med mandelegg jeg kjøpte for en uke siden, ligger den ene fortsatt uåpnet i en skuff Ikke min skyld at ukas beste spinningtime OG bedriftsidretten faller på samme dag?... Og har lyst til begge deler, så da satser vi på at det kommer til å gå finfint. Lavt blodsukker forsvarer jo bare en belønning når man kommer hjem (og bør minst trene dobbelt for å forbrenne gårsdagens utskeielser ) Selvkontroll? Med Dragee-egg i kjøkkenskapet? Der er jeg skrekkelig svark er jeg redd. Men skal prøve igjen i dag... OK! Dette pratet om påskeegg er bare helt håpløst. Og jeg har fått 2000 kr jeg ikke regnet med denne måneden. Så jeg SKAL skeie ut med påskeegg i dag. Freia påskeegg i lilla kartong. Så det så... Så bra! Da blir det påskeegg på Sauen i dag da jo! Ergo er ikke praten helt håpløs allikevel da jo
Roadrunner Skrevet 9. april 2013 Forfatter #9947 Skrevet 9. april 2013 Akutt trøtt... Men spist pære og knekkebrød, så da er det vel bare å stålsette seg for ettermiddagens strabaser. Prøver å få kabalen til å gå opp mot sommeren, er snakk om både sommerfest på jobb og mulig bursdagsfeiring av venninne samt forhåpentligvis en tur til Farris Men alt må jo passe
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2013 #9948 Skrevet 9. april 2013 Så bra! Da blir det påskeegg på Sauen i dag da jo! Ergo er ikke praten helt håpløs allikevel da jo Ble ikke noe påskeegg på Sauen likevel. Var innom kjøpesenteret for å kjøpe egg, men ingen butikker hadde igjen noen... Det var store mengder drageegg å få kjøpt, men det var ikke det jeg skulle ha. Så da kjøpte jeg en liter melk og en flaske klorin - og tok bussen hjem igjen...
Roadrunner Skrevet 10. april 2013 Forfatter #9949 Skrevet 10. april 2013 Ble ikke noe påskeegg på Sauen likevel. Var innom kjøpesenteret for å kjøpe egg, men ingen butikker hadde igjen noen... Det var store mengder drageegg å få kjøpt, men det var ikke det jeg skulle ha. Så da kjøpte jeg en liter melk og en flaske klorin - og tok bussen hjem igjen... Næmmen! Ingen påskeegg? Men... Sauen skulle jo endelig få kose seg skikkelig!
Roadrunner Skrevet 10. april 2013 Forfatter #9950 Skrevet 10. april 2013 Mårnings! Startet på et innlegg, men så klarte jeg å lukke nettleseren. Jaja, på'n igjen... Trøtt som en sokk i dag også, er øyensynlig en skikkelig trøtt periode her nå. Burde nok kanskje lagt meg litt tidligere, men er trøtt tidlig på kvelden og ikke så trøtt da sengetida er der. Legger meg allikevel, og sover etterhvert greit, men det blir visst i seneste laget allikevel. Hjelper vel ikke akkurat at det er litt hormoner på gang heller... Altfor mye som svever i toppen, alt for mye som blir problemer som aldri ville blitt problemer ellers, og generelt smått nedstemt. Ooooo herlige tid Trøsten er at det går over Ingen treningsplaner i dag (beina var totalt kaputt etter i går...), men vurderer en tur innom et par sportsbutikker for å se om jeg kan finne et par nye sko. Har et par gavekort som kan være kjekt å få brukt etterhvert Men først:
Daria Skrevet 10. april 2013 #9951 Skrevet 10. april 2013 Trøtt som en sokk i dag også, er øyensynlig en skikkelig trøtt periode her nå. Burde nok kanskje lagt meg litt tidligere, men er trøtt tidlig på kvelden og ikke så trøtt da sengetida er der. Legger meg allikevel, og sover etterhvert greit, men det blir visst i seneste laget allikevel. Et helt ukjent fenomen her i huset... 20.00: Hvordan skal jeg klare å holde meg våken i halvannen time til... 22.45 *alt fokus på pc-skjermen* legge seg ja, det burde man...
Daria Skrevet 10. april 2013 #9952 Skrevet 10. april 2013 Det er forresten hump-day i dag (og ja, det order gir meg fortsatt helt gale assosiasjoner... )
Roadrunner Skrevet 10. april 2013 Forfatter #9953 Skrevet 10. april 2013 Pc'n er avskrudd hele kvelden hjemme (verre med surfing på mobil/nettbrett...), og har ikke så store problemer med å få skrudd av tv'n heller. Men som du sier, kl 1930 eller 20 så holder jeg på å svime av av trøtthet, mens 2130 føler jeg meg langt mindre trøtt.. Ikke supervåken, bare ikke vrak lengre. Så da leser man litt på senga, og så blir det til slutt for sent uansett. Og klokka ringer ubønnhørlig kl 0545...
Daria Skrevet 10. april 2013 #9954 Skrevet 10. april 2013 Jeg leser ikke på senga - har jeg først kommet meg inn på soverommet, er jeg i praksis i sove-modus. Det er bare så vanskelig å komme seg dit...
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2013 #9955 Skrevet 10. april 2013 Næmmen! Ingen påskeegg? Men... Sauen skulle jo endelig få kose seg skikkelig! Nemlig! Her har dere fått meg til å tenke på påskeegg i dagevis, og når jeg endelig får råd til å kjøpe egg, ja, da er det ingen å få tak i... Mårnings! Startet på et innlegg, men så klarte jeg å lukke nettleseren. Jaja, på'n igjen... Trøtt som en sokk i dag også, er øyensynlig en skikkelig trøtt periode her nå. Burde nok kanskje lagt meg litt tidligere, men er trøtt tidlig på kvelden og ikke så trøtt da sengetida er der. Legger meg allikevel, og sover etterhvert greit, men det blir visst i seneste laget allikevel. Hjelper vel ikke akkurat at det er litt hormoner på gang heller... Altfor mye som svever i toppen, alt for mye som blir problemer som aldri ville blitt problemer ellers, og generelt smått nedstemt. Ooooo herlige tid Trøsten er at det går over Ingen treningsplaner i dag (beina var totalt kaputt etter i går...), men vurderer en tur innom et par sportsbutikker for å se om jeg kan finne et par nye sko. Har et par gavekort som kan være kjekt å få brukt etterhvert Men først: Hormoner og søvntrøbbel høres absolutt ikke bra ut. Håper det retter seg snart. Og bruk av gavekort på sportsbutikk høres absolutt ut som en god idè.
Roadrunner Skrevet 10. april 2013 Forfatter #9956 Skrevet 10. april 2013 Her leses det på senga - stort sett hver kveld. Er en fin måte å roe ned og finne skikkelig modus på, og koser meg med boka noen minutter før søvnen slår til. I stua blir det gjerne tv/mobil/nettbrett og andre forstyrrelser, så da er det godt med boka når dyna er funnet. Snart lunsj - så møte og så litt mer jobb. Teller timer og minutter i dag kjenner jeg...
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2013 #9957 Skrevet 10. april 2013 Leser helst tegneserier på senga jeg.
Roadrunner Skrevet 11. april 2013 Forfatter #9959 Skrevet 11. april 2013 Mårnings! Over halvveis i uka, fuggel'n kjøpte nye joggesko i går, og krysset fingrene for regn i dag. I stedet laver snøen ned, det blåser sidelengs og landskapet som begynte å ligne vår er nå hvitt igjen. Håper instenst at dette forsvinner etter kortkort tid! Bilen min med sommerdekk står trygt plassert i garasjen mens jeg var heldig og fikk sitte på med en god kollega. Ingen grunn til å ta noen sjanse, selv om jeg tror det skulle gått helt fint om jeg måtte kjørt. Må bare ta det rolig og forsiktig. Men sideveiene er faktisk småhvite nå, og brøytebilene kjører for fullt Det er VÅR!!!
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2013 #9960 Skrevet 11. april 2013 Det er jo typisk at det skulle begynne å snø hos dere i dag. Familien min er nemlig ute på lang biltur til Saueland i dag. Og da hadde jeg følt meg en smule tryggere om det var bare veger...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå