Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk, vimse! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, Skravla :klem:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp: Endelig fredag! :strix:

Trøtt fuggel i dag morges, men har da kommet meg på jobb og fungerer i grunn sånn nogenlunde. Treningstøyet står klart i bilen, og vaskefilla ligger klar hjemme. Var ikke så effektiv som jeg burde i går (er da lov med litt sofasløving på bursdagen :opplyser: ), så må få tatt litt i dag rett og slett.

Men altså:

Hvem i huleste heia er det som har bestilt mer :sno: ???

Nå var det bart på veiene, plenen var nesten helt bar og jeg begynte å øyne håp for en skogstur i kjent terreng snart. Men i dag blir alt dekket av hvitt og kaldt gruff igjen - jeg liker IKKE! :murvegg:

Jaja, ikke noe trøst i at de melder at vårtemperaturen ikke kommer før i mai heller :sukk:

Halvannen måned til med vinter? Neppe :opplyser:

Skrevet

Nå er det plutselig spådd snø her i morgen også - hva skjedde med sola jeg skulle ha i Kollen? :jolie:

Skrevet

Her er det helt strålende vær for tiden - bortsett fra at det er sprettkaldt. :fryser:

Skrevet

Har akkurat sluttet å snø her (og det meldes mer...), og vi har fått nye brøytekanter rundtom. Kaos på veiene igjen, og vinteren er tilbake. Oooo (u)lykke

Uansett helg da :nigo:

Skrevet

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg så veldig om snøen, det er ikke snø dit jeg skal om et par dager...

:nigo:

---

Sorry, jeg bare MÅTTE :fnise:

Skrevet

:ler:

Altså, lurer på om jeg må slutte å følge sånne billettselgende selskaper på ulike sosiale medier :plystre: Men krysser fingrene for at mams blir glad for konsertbillett i bursdagsgave! :nigo:

Jada, kjøpte en til meg selv også, mams må jo ha selskap :opplyser:

Skrevet

Selvfølgelig må hun det :Nikke: Har gitt mamma teaterbillett flere ganger, og at vi får en opplevelse sammen er jo en del av gaven. Hva ska dere se?

Skrevet

Kjøpte to billetter på forsalget til "Helten Jånn" i desember :lur: Paps og jeg spleiser da, for billige var de ikke...

Skrevet

Ooh, jeg hadde litt lyster da jeg så den konserten annonsert. Men som du sier, billettene er dyyyre...

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du får en super søndag. :klem:

Skrevet

Tjobing!

Litt sånn "så-der" dag i dag, kjenner psyken er litt varierende. Ikke veldig sosial, ikke veldig tålmodig og ikke overstrømmende blid. Passer litt dårlig med min jobb, men tar meg sammen så godt jeg kan og tror ikke så mange merker stort. Shit happens, noen dager er bare sånn.

Satser på en treningsøkt i ettermiddag, og har booket spinning i morgen. Så får vi se hva som skjer utover i uka. Trolig sosialt på torsdagen, kanskje sosialt på fredagen, familiebursdag lørdagen og mulig nevøbesøk fra lørdag til søndag. Trenger ferie! :opplyser:

Skrevet
:kose: Håper det blir "likar" etterhvert.
Skrevet

Håper jeg også, Sauen! :klem:

Ikke så bra her nå, mistenker hormoner/nedstemt, så skal bli godt å komme seg hjemover. Usikker på hva jeg gjør ang treninga, men får se litt etterhvert. Mest lyst til å krype ned i sofakroken eller under dyna og bare bli der.. :sukk:

Krysser fingrene for en bedre dag i morgen!

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er det med deg i dag? :kose:

Skrevet

Hei der!

Dagen i går endte til slutt med solid hodepine og en tur i medisinskapet for å døyve det verste. Ble ingen trening, ingen rydding og heller ikke så mye annet spennende. Sofaen var en god venn. I dag satser jeg på spinning i ettermiddag, ellers ingen veldig store planer. Trøtt, småsliten, litt opp-og-ned, men virker bedre enn i går. Så krysser fingrene for at det er på stigende vei igjen nå!

Hvordan har Sauen det da? :klem:

Skrevet

Godt at dagen i dag har vært bedre enn den i går. :klem:

Sauen har det bra hun. Snart klar for å tøffe tog sørover. :tog:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...