Gjest Purple Haze Skrevet 6. mars 2013 #9801 Skrevet 6. mars 2013 Fikk du det som du ville til slutt? Håper alt står bra til med deg, selv om overgangen fra herlig ferie til hverdag igjen sikkert har vært hard.
Roadrunner Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #9802 Skrevet 6. mars 2013 Nope, måtte bare gi opp og gå hjem. Venter fremdeles på en kollega som skulle forsøke å fikse, håper han har fått fikset til i morra. Overgangen var hard noen dager, men nå går det heldigivs bedre. Litt hektisk, og mye som skjer i helgene, men det går seg til. Og nå har jeg fått vært hos frisøren også, tømt lommeboka men føler meg vesentlig freshere. Deilig! Vaske litt klær kanskje?
Roadrunner Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #9803 Skrevet 7. mars 2013 Det ble liksom ikke noe klesvask i går Ramla innom WF og FB, og vips gikk tida gitt. Men det betyr at jeg MÅ vaske klær i dag i stedet, rett og slett. Og jeg bør (og må) trene litt også. Samt støvsuge. Og finne frem en liten koffert. Ok, det blir en smått hektisk ettermiddag tror jeg. Sliter litt med å finne senga i høvelig tid denne uka, og merker at skrotten er TRØTT gitt. Fredag i morgen, heldigvis, men rett avsted i tidlig kveldinga. Blir garantert koselig helg da, lenge siden jeg har besøkt venneparet. Har forøvrig booket ei natt på hotell i slutten av neste måned (tusen takk for sofatilbudet, Daria, men ble hotell i nærheten av galskapen denne gang), og fått ordnet litt dill og dall rundt den turen (PH hæppi? ) Får fylle på vannlagrene her...
Daria Skrevet 7. mars 2013 #9804 Skrevet 7. mars 2013 Trøtt og vanskeligheter med å finne senga og sånn vet jeg ingenting om Men klesvasken fikk jeg hvertfall tatt i går... Voldsomt så lur du så ut da - hvilke andre planer har du lagt for turen? Do tell...
Roadrunner Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #9805 Skrevet 7. mars 2013 Ikke så veldig lur egentlig, kan bare si det sånn at PH responderte hyggelig på FB-statusen min igår, og er med det noen kroner fattigere men en flott opplevelse rikere. Og så snakket Suzy og jeg så vidt om muligheten for en liten lunsjdate på tirsdagen... Kanskje? Jeg glemmer jo litt at resten av samfunnet er på jobb mens jeg farter rundt Suzy foreslo middag, men da måtte jeg nok melde pass siden kveldene er fylt opp fra ettermiddagen av.
Daria Skrevet 7. mars 2013 #9806 Skrevet 7. mars 2013 Noen av oss driver og jobber på dagtid, ja... Men hvor lenge blir du i byen onsdag - det er jo fridag...?
Roadrunner Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #9807 Skrevet 7. mars 2013 Øhhh... Reiser nok tirsdag kveld/natt... Har passasjer med meg i bilen, og lovet retur, så da blir det hjem til senga.
Daria Skrevet 7. mars 2013 #9808 Skrevet 7. mars 2013 Det synes jeg da var usedvanlig dårlig planlagt - her skal du til Oslo helt inntil en fridag, også drar du hjem natta før? *tsk tsk*
Roadrunner Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #9809 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jeg vet... Ikke nok med det, men sett bort fra at jeg planlegger å jobbe noen timer mandag, så har jeg jo nesten i prinsippet langhelg fra fredag ettermiddag til onsdag kveld. Elendig planlegging, lover litt hit og dit, og vips er man litt mer låst... Endret 7. mars 2013 av Roadrunner
Daria Skrevet 7. mars 2013 #9810 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Amatør... Men jeg har en og annen avspaseringstime å ta av, kanskje jeg skal bevilge meg en fridag hvis det passer seg sånn Endret 7. mars 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #9811 Skrevet 7. mars 2013 Regner med at jeg har noen timer til disposisjon på tirsdag formiddag, fra frokost til det er på tide å stille seg i kø og treffe venninne.
Skravla Skrevet 7. mars 2013 #9812 Skrevet 7. mars 2013 Ikke så veldig lur egentlig, kan bare si det sånn at PH responderte hyggelig på FB-statusen min igår, og er med det noen kroner fattigere men en flott opplevelse rikere. Og så snakket Suzy og jeg så vidt om muligheten for en liten lunsjdate på tirsdagen... Kanskje? Jeg glemmer jo litt at resten av samfunnet er på jobb mens jeg farter rundt Suzy foreslo middag, men da måtte jeg nok melde pass siden kveldene er fylt opp fra ettermiddagen av. Helt klart.
Roadrunner Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #9813 Skrevet 8. mars 2013 Fredag! Veldig klar for helg, selv om det kommer til å gå i ett. Hjem og pakke i ettermiddag, spise litt og kjøre avsted til flyplassen. Så koselig helg hos vennepar, før retur søndag ettermiddag. Heldigvis ikke så sent fly søndag, så er hjemme i høvelig tid. Lett skydekke med innimellom og litt vind, så fin fredag i fuggelland Fremdeles vil ikke ting det som jeg vil på jobb, men håper det nærmer seg mål nå, og at jeg kan overbevise systemet om at jeg har rett. Brukt ei uke på denne galskapen nå, på tide å få ting til å fungere kanskje?
Daria Skrevet 8. mars 2013 #9814 Skrevet 8. mars 2013 Ut på tur igjen? Noen er i flyfille-modus for tiden...
Roadrunner Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #9816 Skrevet 8. mars 2013 Jepp, er visst flyfille-tid Østover denne helga også, men ikke så veldig sentrumsnært. Mer flyplassnært Ser endelig ut at problematikken på jobb har løst seg, og jeg er overlykkelig for øyeblikket Jeg kommer videre i mitt arbeid!
Roadrunner Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #9817 Skrevet 11. mars 2013 Mårnings! Mandag, ny uke og nye muligheter. Fortsetter jobbingen fra før helga, og satser på at store deler av den oppgaven er unnagjort i løpet av morgendagen. Satser på treningsøkt i kveldinga i dag, spinning i morgen, mulig ny treningsøkt onsdag, besøk torsdag og husarbeid fredag (mulig trening? Vi får se...). På tide å komme skikkelig i gang nå!
Daria Skrevet 11. mars 2013 #9819 Skrevet 11. mars 2013 Satser på treningsøkt i kveldinga i dag, spinning i morgen, mulig ny treningsøkt onsdag, besøk torsdag og husarbeid fredag (mulig trening? Vi får se...). På tide å komme skikkelig i gang nå! Ikke glem hvor furtne sofaer kan bli hvis de ikke får nok oppmerksomhet...
Roadrunner Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #9820 Skrevet 11. mars 2013 Ikke glem hvor furtne sofaer kan bli hvis de ikke får nok oppmerksomhet... Akkurat på det området er min sofa tidvis svært bortskjemt... Så dersom jeg stikker på trening og blir borte et par timer, så får den da sannelig nok kvalitetstid allikevel Dessuten er det jo ny episode av "PåHjul" i kveld, så da garanterer jeg litt solid sofatid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå