Roadrunner Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #9861 Skrevet 20. mars 2013 Mårnings! God tur, Sauen! Håper du får noen supre dager i hovedstaden Hils hyggelige damer Halvveis i uka, trøtt fuggel, snø i lufta, 4 blå ute, vind og surt. Kaldt inne også... Har en plan om å få handlet litt i ettermiddag, få gjort litt i heimen og få unna litt ærend. I morra skal jeg treffe ei god venninne, fredag skal jeg trolig besøke et vennepar og lørdag går turen hjem til foreldreheimen. Min nevø skal trolig overnatte hos meg fra lørdag til søndag og vips er det ny uke igjen Men mye koselig da
Daria Skrevet 20. mars 2013 #9862 Skrevet 20. mars 2013 Ikke glem at den nye uken ikke er en hvilken som helst uke - vi snakker jo ferie
Skravla Skrevet 20. mars 2013 #9863 Skrevet 20. mars 2013 Ny uke = ferie. Men i dag er også en fridag og jeg våknet kl 6.... bortkastet.
Roadrunner Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #9864 Skrevet 20. mars 2013 Ferie? Joda, litt ekstra fridager blir veldig bra! Men skal jobbe mandag-onsdag, så ikke helt feriefølelse ennå...
Daria Skrevet 20. mars 2013 #9865 Skrevet 20. mars 2013 Jeg skal ha fri hele påsken - ti sammenhengende dager
Skravla Skrevet 20. mars 2013 #9866 Skrevet 20. mars 2013 Jeg skal ha fri hele påsken - ti sammenhengende dager Jeg og... Og da skal jeg drikke te, strikke og kanskje lese litt. Får se hva det blir plass til i sekken.
Roadrunner Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #9867 Skrevet 20. mars 2013 Jeg skal jobbe tre dager, og så skal jeg hjelpe til med oppussing resten av påska tenker jeg. Ferie? Jaja, gjør noe annet i alle fall!
Daria Skrevet 20. mars 2013 #9868 Skrevet 20. mars 2013 Ferie = å ikke være på jobb. Mine planer likner nok mer på Skravlas, men te, håndarbeid og bøker, ispedd en og annen tur langs fjorden samt litt (*host*) påskegodt. Og kanskje en film eller tre...
Roadrunner Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #9869 Skrevet 20. mars 2013 Høres ut som veldig fin ferie! Og skal nok få i meg min dose påskegodt jeg også, samt få kost meg litt *sjokoladekvalm - lunsjtid kanskje? *
Daria Skrevet 20. mars 2013 #9870 Skrevet 20. mars 2013 Definitivt lunsjtid snart - jeg er både sulten og selskapssyk...
Roadrunner Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #9871 Skrevet 22. mars 2013 Tjobing! Det er helt utrolig men det snør pinadø fremdeles De lover fint vær i påsken, og jeg krysser alt jeg har for at det slår til ganske så snart. Begynner vel i grunn å resignere litt her, er så lei snø (med solid is under og livsfarlig) og minusgrader at jeg holder på å tippe totalt. Kunne reist på restplasstur i morra den dag... *drømme* I stedet har jeg bestilt nye sommerhjul til bilen (dekk + felg), dekkhotell og vurderer ny GPS. Så da går vel pengene dit tenker jeg... Frokostseminar i formiddag, og nå litt jobbing før helg. Trenger seriøst helg nå, ikke helt i slag i dag kjenner jeg Skulle veldig gjerne bare hatt kvelden hjemme kjenner jeg, og er i litt avlysningsmodus, men prøver å ta meg sammen. Eller?
Daria Skrevet 22. mars 2013 #9872 Skrevet 22. mars 2013 *sier ikke noe om været her* *snill* Skal du noe hyggelig i kveld, da? Stort sett blir det jo bra når man først kommer seg ut, selv om sofaen er dyp og dørstokken høy...
Roadrunner Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #9873 Skrevet 22. mars 2013 Jeg har sendt avlysning ang kvelden... Skulle besøke et vennepar, men kjenner jeg er helt gåen her, murring i hodet og småuggen i formen. Så da forsøker jeg heller å lade batteriene litt før morgendagen og resten av helga (som kommer til å gå i ett).
Roadrunner Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #9874 Skrevet 25. mars 2013 Mårnings! Mandag igjen, ny liten uke (tredagers uke er akkurat passe ) og trøtt fuggel. Men henger sammen og har store planer om å få trent skikkelig et par tre dager nå. Var nok veldig fornuftig med en rolig fredagskveld i heimen. Var helt skutt rett og slett. Lørdag våknet jeg altfor tidlig (07:14 er ingen lørdagstid altså! ), men fikk en rolig start på dagen før jeg dro til foreldreheimen. Full fart med tantebarn, middagslaging, bursdagsgaver og legobygging, før nevøen og jeg dro hitover etter barne-tv. Han stupte i seng da vi var fremme, mens jeg så en film før jeg kantet i senga. Og ingen fare, ikke snakk om å sove bort søndagen med en nevø i hus. 05:44 lå han lys våken ved siden av meg. Vi klarte å slappe av litt en liten time, men så var det full fart med legobygging, frokost og klargjøring for lekeland. Kan informere om at: Fuggel'n er ikke bygd for lekeland beregnet for barn Men finfine dager, herlige timer med verdens skjønneste nevø, og skrekkelig trøtt fuggel Trenger ferie... Spinning etter jobb i dag, satser også på treningsøkt både i morgen og onsdag, før det blir hjemover igjen til oppussing og sosialt i hjemtraktene. Og sånn går nå dagene... Men først:
Daria Skrevet 25. mars 2013 #9875 Skrevet 25. mars 2013 Hvor gammel er nevø? Jeg var ganske kjørt etter et døgn med 5-åringen sist hun var her, selv uten lekeland, så jeg skjønner godt at du trenger litt ferie nå
Roadrunner Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #9876 Skrevet 25. mars 2013 Nevø blir 6 år til høsten (skolegutt! ) og niese blir 2 år nå på våren (hvis våren kommer....?). Herlige begge to, og tante er stor helt. Har hørt "Tante RR" i ett i to dager
Roadrunner Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #9877 Skrevet 25. mars 2013 Trøtt Men det er jo På Hjul i dag, så jeg holder ut så godt jeg kan. Sovner vel stående i morra Ligge litt på sofaen kanskje? Kikker rundt på mulige reisemål neste vinter - mye å velge i! Mulig det blir tur med ei anna venninne, og da er det moro å finne noe som vi begge har lyst til og kanskje ikke har vært før.
Roadrunner Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #9878 Skrevet 26. mars 2013 Jeg tør nesten ikke si dette høyt... Men formen kunne absolutt vært bedre Regner med at det startet i går, for spinninga gikk ikke spesielt bra, var blytung i beina. Slet med å komme over 80% av makspuls på intervallene, og måtte bare innse at det ikke helt var dagen. Kom meg i seng rett før kl 23 i går (sent til fuggel'n å være!), totalt kaputt. Men våknet en halvtimes tid før vekkerklokka i morges, med magekramper, småkvalm og ruskete i hals/snute. Kommet meg på jobb og har en plan om stigende form og en fungerende skrott, men akkurat nå er vi litt i grenseland. Kommer noen skikkelige krampetak i magen som kjennes, er vel gjerne noe luft som skal jobbes gjennom. Men godt er det ikke. Og trøtt er bare fornavnet her... Godt det bare er en dag til før langhelg! Med andre ord veldig usikker rundt trening i kveld, og foreløpig ligger treningstøyet hjemme. Må ordne et par ærend i ettermiddag, og må få vasket klær, ellers ingen store planer ser det ut til. Jaja, håper det går fort over!
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2013 #9879 Skrevet 26. mars 2013 Høres absolutt ut som du bør la trening være trening i dag. Den Fuggel-skrotten må du stelle pent med nå. God bedring.
Roadrunner Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #9880 Skrevet 26. mars 2013 Blir ingen trening her, det kan jeg garantere. Skrotten trives ikke så veldig godt med bevegelse, å er "gå-sakte"-dag på jobb Men fungerer sånn nogelunde i alle fall - får gjort det viktigste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå