Gjest Purple Haze Skrevet 27. februar 2013 #9781 Skrevet 27. februar 2013 Høres ut som en super tur med masse flotte opplevelser Vært hardt å komme tilbake til hverdagen?
Roadrunner Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #9782 Skrevet 28. februar 2013 Hverdagen har vært ganske brutal ja. Mye å gjøre på jobb, kaos hjemme, trøtt, vond rygg, smått hodepine og ellers delvis vrak. Men det går seg vel til tenker jeg! Får venninnebesøk i helga, og ringte henne i går for å høre når hun regnet med å ankomme. Så for meg at hun kanskje kom fredag ettermiddag eller kveld, men viste seg faktisk at hun ikke kommer før lørdag ettermiddag. Og må innrømme at det passer meg veldig bra! En rolig fredagskveld i heimen, og kunne sove lenge lørdag uten å tenke på andre kommer til å passe denne jenta veldig bra. Trolig litt mer energi og overskudd til besøket også da I dag satser jeg på trening etter jobb, en matbit og så skal jeg treffe et par foreldre på Ikea senere for å hjelpe med litt handling. Hjem til sofaen og Criminal Minds etterpå tenker jeg, med gulrøtter og dip til kveldskos. Hektisk på jobb i dag også, ting går liksom ikke helt etter planen her... Veldig glad for at det er fredag i morgen!
Roadrunner Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #9784 Skrevet 28. februar 2013 Hvordan går det med Vimse? Og jobbsituasjonen?
vimse Skrevet 28. februar 2013 #9785 Skrevet 28. februar 2013 Bare bra Nyter livet i fred og ro i mens mannen tok seg en "på sparket tur" til Østerrike Og jobb vet jeg ikke noe om enda, veldig artig... Vi må få til å treffes en dag snart!?! Nå har jeg jo ny bil jeg ikke har fått prøvd på langtur
Roadrunner Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #9787 Skrevet 28. februar 2013 Ingen jobb nå? LItt jobb? *nysgjerrig* Går i ett i helgene fremover, men har litt ettermiddager om det kunne vært interessant med en matbit og en kjas for eksempel?
Roadrunner Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #9788 Skrevet 28. februar 2013 Velkjent torturmetode: Beinhard intervallspinning (som kunne vært hardere siden jeg ikke helt klarte å henge med opp på pulstoppene i dag) etter over 4 ukers treningsfri på grunn av sykdom og ferie. Nå er det sofa'n resten av kvelden og så stupe i seng.
vimse Skrevet 28. februar 2013 #9789 Skrevet 28. februar 2013 Har litt jobb og mulig noe ekstra på lur hvis det skulle skjære seg, men det er kjipt å ikke få det sånn som jeg vil Veldig lurt å kjøpe ny bil midt oppi sånt også, men jeg måtte ha ny, hadde ikke plass til bikkja i den gamle, og så var den moden for utbytting nå hvis jeg i det hele tatt skulle få noe for den... Går i ett i helgene her også fremover, så vi får bare se en dag det passer seg sånn, det går jo an å ta det litt mer på sparket også Matbit og kjas er stas!
Roadrunner Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #9790 Skrevet 1. mars 2013 Synes Vimse skulle få det akkurat som hun vil Endelig.... F R E D A G ! ! ! Ooooo lykke! Ble litt sent i går (Criminal Minds jo!), men henger sammen i dag, og skal klare å fungere litt også tror jeg. Slett ikke verst. Ingen store planer for fredagskvelden skal bare pusle litt hjemme og slappet av. Gleder meg stort! En deilig fredagskveld alene skal bli ren luksus nå Appropos Criminal Minds... Etter episoden i går kom en fortellerstemme og sa at det nå ble pause i CM, fordi Torsdag kveld fra Nydalen var tilbake. Neste CM episode kom visst 4.april. ARGH! Altså, glad for at det ikke er så lenge til det hele fortsetter, men jeg er SÅ lei av at disse CM-sesongene blir delt opp og avbrutt av Nydalen og andre Hva med oss som faktisk VIL se CM? Sånn, dagens utblåsning er servert og ønsker om en strålende fredag sendes rundt
Daria Skrevet 1. mars 2013 #9791 Skrevet 1. mars 2013 Synes Vimse skulle få det akkurat som hun vil Jeg synes det kommer litt an på hvordan Vimse vil ha det... Hva med oss som faktisk VIL se CM? Dere må lære at livet er urettferdig og finne noe annet å se på. Eller les en bok istedet
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2013 #9792 Skrevet 1. mars 2013 God morgen. Du får noen fredager hvor du slipper å være trøtt pga CM da.
Roadrunner Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #9793 Skrevet 1. mars 2013 Jeg synes det kommer litt an på hvordan Vimse vil ha det... Nå mente jeg jobbmessig da... Ikke over alt og på alle områder Dere må lære at livet er urettferdig og finne noe annet å se på. Eller les en bok istedet Jada jada jada... Men jeg VIL se CM! God morgen. Du får noen fredager hvor du slipper å være trøtt pga CM da. Skjønner du forsøker å være positiv, og det hjelper litt altså. Men vil heller være CM-trøtt og faktisk få se CM, enn å legge meg tidlig fordi det ikke går...
mocci Skrevet 1. mars 2013 #9794 Skrevet 1. mars 2013 Høres ut som du hadde the time of you life tur, fantastisk!! Urg, er nesten ikke noe som irriterer meg mer enn avbrekk i serier, forstår ikke hvorfor de på død og liv alltid må stoppe midt i serien for å sette inn andre programmer. Jeg får heller aldri med meg når serien begynner på ann igjen, mister alltid noen episoder.......
Roadrunner Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #9795 Skrevet 4. mars 2013 God (trøtt) morgen En koselig helg går over i historien, og ny uke er i gang. Og fuggel'n er trøtt... Fredag ble det en ganske rolig kveld i heimen, småpuslet litt og sløvet masse. Lørdag fikk jeg gjort litt rent, ryddet det siste, handlet inn litt mat til besøket og faktisk tatt litt solarium (gjorde godt!). Hentet gjesten kl 15, og så ble det ferske reker og en rolig kveld med skravling fra sofakroken. Søndag tok vi en rusletur blant halvville dyr, og spiste en bedre middag på kvelden. Merker at jeg har sovet litt dårlig i natt, for er ganske vrak her jeg sitter. Skal bli godt å få senga si alene til natta ja... Selv om det er skrekkelig koselig med besøk altså! Helga som kommer blir det østlandstur på fuggel'n, skal besøke et vennepar i nærheten av Gardermoen. Billige flybilletter passet veldig bra Og, det er jo bare drøyt halvannen måned til dobbelt-konserter på Fornebu! Men først:
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2013 #9796 Skrevet 4. mars 2013 Morn-morn! Har ikke noe vettugt å si, men legger igjen en til verdens beste Fuggel.
Roadrunner Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #9797 Skrevet 4. mars 2013 Morn-morn! Har ikke noe vettugt å si, men legger igjen en til verdens beste Fuggel. Var ikke det skrekkelig vettugt det da? tilbake på herlige Sauen!
Roadrunner Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #9798 Skrevet 6. mars 2013 Mårnings! Midtuke, humpday og god gammel onsdag. Litt trøtt i skrotten i dag, etter et par kvelder litt senere enn vanlig, samt et par ganske harde treningsøkter. Prøver å overtale skrotten til å akseptere bittelitt jogging... Vurderer treningsfri i dag (frisøren kanskje? Klesvask?), og så satser jeg på en liten økt igjen i morgen. Hvorfor kan ikke ting bare fungere slik jeg vil? Argh! Snakk om å stange i veggen...
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2013 #9799 Skrevet 6. mars 2013 Jeg vet ikke hvorfor ting ikke bare vil fungere slik du vil. Jeg får det ikke til å fungere slik jeg vil heller... God morgen.
Roadrunner Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #9800 Skrevet 6. mars 2013 Sliter med en sak på jobb som ikke vil sånn som jeg vil (og sånn den burde). Mistenker at det hos Sauen er mer skrotten som ikke vil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå