Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker det ikke er helt fare på ferde før du begynner å si: How's that workin' for ya? til folk :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Godt å lese, Suzy. For jeg synes Daria la lista litt lavt... Dr.Phil kan jo ha endel bra poeng, er gjestene hans jeg er mer skeptisk til :sjenert: Din terskel derimot - dit har jeg ganske langt igjen :opplyser:

Vurderer å sette meg i bilen og få hentet sykemeldingen i dag i stedet for å vente til i morra... Godt for alt som er gjort.

Skrevet

Det kan vel være greit det - om du orker. Greit med alt du slipper tenke mer på vel?

Skrevet (endret)

Legen var ikke på jobb, vikaren hadde gått for dagen og sykemeldingen var ikke klar. Bomtur med andre ord... Vel, skal sjekke med sjefen til mandag, for som IA-bedrift tror jeg kanskje ikke vi trenger sykemelding for ei uke. Så kanskje like greit, selv om bomturen var litt kjipt... Men må uansett ikke noe spesielt i morra, og det føles veldig greit kjenner jeg.

Endret av Roadrunner
Skrevet

God bedring! :kose:

Også konstaterer jeg at jeg får noen å konkurrere mot i WF i morgen da. :ler:

Skrevet

:ler:

Jepp, hvis du ikke synes det er uholdbart kjedelig at jeg plutselig dupper av litt innimellom :veslejenta: Kroppen er ubeskrivelig tung i dag, og øynene glir igjen innimellom... Skikkelig dvaletilstander.

Hva skal man finne på til middag? Bare spist et knekkebrød og litt frukt i dag... Egg til middag?

Skrevet

Det er lov til å duppe masse når man er syk. :veslejenta:

Middag ja... Var innom butikken jeg, men fant ingenting jeg hadde lyst på til middag. Kanskje det blir egg her også...

Gjest Purple Haze
Skrevet

IA-bedrift krever ikke sykmelding før på dag 8, så du trenger ikke stresse med det. Fortsatt god bedring :klem:

Skrevet

Uvant å være borte fra jobb en hel uke på grunn av basiller, kan ikke huske sist jeg var det (tror jeg aldri har vært borte mer enn 3 dager sammenhengende siden jeg avsluttet studietiden, trolig må vi tilbake til videregående for å finne lengre fravær). Ikke feber, lite hosting, men kroppen fungerer ikke og tåler ikke så lang virketid før den må ha pause. Rett og slett fasinerende...

:veslejenta:

Skrevet

Morn-morn. Hvordan er formen i dag? :klem:

Skrevet

Hei sykefuglen :goodbye:

Hvordan går det med pasienten?

Skrevet

Mårnings!

Fuggel'n har tatt det helt rolig så langt, men har en plan om å få puslet litt her hjemme i dag, for å teste formen litt. Se hvor mye jeg tåler nå, så skal sveipe raskt over med støvsugeren og få vasket litt klær. Ellers blir det nok en rolig fredag. Lei av å sitte inne i finværet!!

Skrevet

Høres ut som du og Sauen har omtrent samme planer i dag. Trengs en runde med støvsugeren og litt klesvask her også. Men når det gjelder været, så er det helt greit med innedag i dag. :sno:

Skrevet

Her er det :sol:

Har fått ordnet et par ting på jobb, sjekket epost og prøver å samle meg sammen for å få sparket i gang støvsugeren. Men det tar litt tid i dag (kanskje ikke så rart etter ei uke på sofaen? :klo: )

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper formen er stigende, og at du er fit for fight igjen over helga! Snart ferie også, jo. Må jo være sprek igjen til da.

God bedring og god fredag :klem:

Skrevet

:vinke:

Oppvaskmaskinen jobber, leiligheten har fått en rask runde med støvsugeren og jeg sitter og vurderer om jeg skal gjøre noe mer eller krype sammen på sofaen. Har hatt en lang prat med ei god venninne - gjorde skikkelig godt! Men med endel prating blir det også endel hosting og da blir man litt sliten... :veslejenta:

Hvile litt først kanskje? Så får vi se...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvordan går det med sjuklingen? Klar for jobb igjen i morgen?

Skrevet

Jepp, i morgen må det bli jobb igjen. Fremdeles litt slækk, hoster litt og orker ikke supermye, men fungerer bedre enn på lenge. Rolig formiddag i går, før det ble restaurantmiddag og konsert med mine foreldre. Veldig koselig! Og sliten fuggel da jeg til slutt landet i senga i går kveld. Puslet litt hjemme i dag, skiftet sengetøy, vasket klær, slappet av og vannet blomster. Skal snart komme meg i dusjen, og så blir det nok rolig og tidlig kveld tenker jeg. Plutselig er det brutalt mandag igjen...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er det med Fuggel'n i dag? :kose:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :)

Håper det går tålelig greit å være på jobb igjen. Ha en fin dag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...