Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh så herlig det høres ut!

Kjempekul ferie altså! For en opplevelse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært og er fremdeles en utrolig opplevelse!! Fem dager igjen...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nyt de siste dagene til fulle! Det ser ut som paradis, altså :nigo:

Skrevet

Ikke langt unna paradis :jepp:

I morgen skal vi på utflukt hele dagen, og krysser fingrene for litt nærkontakt med feks løver :nigo:

Ellers supersløve dager på stranda, gjør skremmende lite.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Er du ikke på ferie, da? Da skal en vel gjøre skremmende lite ;) Nyt de siste dagene i fulle drag :klem:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får nærkontakt med noen pusekatter i dag. :catmilk:

Skrevet

Hvor nær kontakt er det egentlig ønskelig å ha med en løve...? :fnise:

Skrevet

Hvor nær kontakt er det egentlig ønskelig å ha med en løve...? :fnise:

Holde i halen? Klappe på ryggen? :nigo:

:hoppendeglad:

Skrevet

Oi, så gøy :hoppe: Vi snakker de ikke fullt så ville eksemplarene da, antar jeg :ler:

Skrevet

Disse hadde nok sett mennesker før ja :ler:

Trenes fra de er små, nå var de ca 1 År gamle. Og ganske lekne :strix:

Klødde også en flott gepard bak øret, forresten. En fullvoksen hann *forelsket*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Velkommen hjem!

Du er vel stappfull av inntrykk og opplevelser, men kanskje en smule sliten etter en lang hjemreise. Jobb i morgen?

:klem:

Skrevet

Ikke hjemme før rundt 23-2330 i kveld, slenger på en flyplass og venter på siste flytur hjemover om noen timer. Full av inntrykk, en million bilder å få overført og gjennomgått (føles som en evighet siden starten av ferien) og ganske så kjørt etter en laaaang hjemreise. Jobb i morgen ja, men har informert om at nok avspaserer noen timer fra morgenen av. Komme litt før lunsj kanskje?

:veslejenta:

Skrevet

Kan være greit med en litt myk start... Gleder meg til å høre mer om turen :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Blir spennende å få høre mer om tur, ja. Håper det gikk greit å jobbe litt i dag, selv om du helt sikkert er sliten etter den lange hjemreisen!

Skrevet

Gleder meg også til å høre mer om turen. :hoppe:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan går omstillingen til norsk tid?

Og ja, bildene du har lagt ut er kjempefine. :hoppe:

Skrevet

Skrev et langt innlegg tidligere i dag, men så restartet pc'n og vips - borte var det. :sukk:

Arbeidsdagen har gått i ett, jobbet en time ekstra i dag også, og så bar det hjem til rydding og mer klesvask. Men for å ta det hele fra begynnelsen:

Har hatt en helt SUPER tur!

Første uka var magisk! Masse opplevelser, uendelig med inntrykk, kjørte milevis og knipset masse bilder. Koste oss skikkelig! Men det var intenst, med tidlige morgener og full fart stort sett hver dag. Lite hvile, men så absolutt verdt det! Mye god mat, fantastisk frukt (ananasen stiller i egen liga - FANTASTISK!), noe dårlig mat (har spist verdens verste fiskesuppe - eller, jeg smakte på verdens verste fiskesuppe, den ble ikke spist opp...) og opplevelser på rekke og rad. Wow! Virkelig noe jeg vil anbefale - og jeg skal garantert på en tilsvarende tur senere en gang :strix:

Andre uka var veldig bra den også, men reisemålet svarte vel kanskje ikke heeeelt til forventningene (jepp, tror jeg begynner å bli litt vel godt vant gitt). Øya var flott, hotellet var flott, og maten var veldig god. Men været var ikke allverdens å skryte av dessverre, over halve tiden var det tett skydekke og regnbyger (ca 4 av 7 dager med gråvær er i meste laget synes jeg...). Vi fikk også magetrøbbel begge to - hele uka (mistenker bivirkninger av malariatablettene...) I tillegg lå hotellet ganske isolert til, slik at vi ikke kunne rusle langs stranda eller utenfor hotellområdet og ha butikker eller marked i umiddelbar nærhet. Trengte bil eller taxi for å komme seg avsted til nærmeste "sentrum". Litt kjipt, men for ei uke var det helt greit. For all del, vi koste oss skikkelig, men helt ulitmat ble det ikke.

Kom hjem sent søndag kveld, åpnet kofferten og stupte i seng. Sov litt lengre i går morges, og kom på jobb til full fart og stormende jubel. Gikk i ett! Jobbet en time ekstra på ettermiddagen, innom butikken og så hjem til litt klesvask og overføring av bilder. Og der gikk kvelden gitt... Hodepine da jeg la meg, og litt hodepine i dag morges da jeg våknet. Legg til fremdeles litt magesjau, vond rygg og kaputtrøtt fuggel, så har vi statusen en tirsdag i slutten av februar. Nå har jeg fått ryddet litt mer her, gjennomgått litt kvitteringer og papirer og vasket litt mer klær. Begynner å se en ende på galskapen!

Burde trent i ettermiddag, men ble ordning i heimen istedet. Håper ryggen bedrer seg i løpet av natta, slik at det blir en litt bedre dag i morgen. Skal hjem til mine foreldre en tur i morgen ettermiddag, innom reisevenninna med en kopi av bildene og så retur hjem igjen på kvelden. Torsdag blir det kanskje trening, og fredag-søndag får jeg venninnebesøk. Full fart! :bond:

Men nå: :veslejenta:

Skrevet

God morgen travle Fuggel. :kaffekopp:

Herlig å lese om turen din. :strix:

Skrevet

Høres ut som en fantastisk tur - gråvær og mageproblemer til tross.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...