Roadrunner Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #9821 Skrevet 12. mars 2013 Hvor mange ganger skal de endre overskrift på denne artikkelen på KG? "Du kan få bikinikroppen på plass før ferien"... NEI! Jeg kan ikke det tenk! Jeg har ikke og kommer aldri til å få noe som kan kvalifisere til bikinikropp. Jeg vil nødvendigvis heller ikke ha en bikinikropp Ja, jeg vil ha en slankere kropp enn det jeg har nå, men bikini har aldri vært motivasjonen min (for jeg mistenker at jeg ikke får superstram skrott med spenstige muskler og perfekt hud uansett hva vekta viser). Ellers, trøtt tirsdag! Spinningplaner i ettermiddag (treninga i går snakker vi ikke så veldig høyt om, det ble ikke allverdens. Men litt er bedre enn ingenting, sant?), ellers litt huslige sysler. Besøk av foreldre i morra i stedet for torsdag, så da må jeg legge om litt på planene. Men det skal gå fint
Daria Skrevet 12. mars 2013 #9822 Skrevet 12. mars 2013 Men hva er definisjonen på en bikinikropp, og hvem har definisjonsretten? Jeg har en bikini som passer kroppen min, da har jeg jo en bikinikropp...?
Roadrunner Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #9823 Skrevet 12. mars 2013 Enig! Jeg har også en bikini som passer, og sånn sett har jeg jo en bikinikropp. Men, beklager å si det, tror ikke det er det KG mener med artikkelen sin... De pleier ikke å ha altfor mange "du er god nok som du er"-artikler, men mer hva du kan gjøre for å bli bedre/penere/sterkere/raskere/blondere Jeg er nå i grunn mest glad for at jeg i det hele tatt har en kropp, og faktisk en ganske så bra kropp (to armer med tilsammen 10 fingre, to bein med tilsammen 10 tær, et hode, en rygg, nakke/hals, bryst, rompe etc). Ikke dårlig det!
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2013 #9824 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har en kropp som ikke virker. Og jeg har ingen bikini... Og jeg innser at artiklene på KG ikke er beregnet på meg...
Roadrunner Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #9826 Skrevet 13. mars 2013 Mårnings! Hump day, onsdag, midtuke - kjært barn har mange navn. Uansett halvveis mot helg igjen, og jeg synes uka bare farer avsted. I dag får jeg foreldrebesøk, i morra blir det trening og rengjøring, fredag blir det forberedelser og avslapning og lørdag kveld får jeg fullt hus. Gleder meg! Har også fått ordnet selskap til første kvelden på neste østlandstur, og er veldig hæppi med det Ordner seg! Nå gjenstår det bare å komme ut av denne måneden passe greit økonomisk (noe som byr på utfordringer med årsavgift, reiseutgifter, bilverkstedregninger etc i tillegg til den vanlige galskapen...), så er vi klare for vår og sommer. Og kan vel kanskje så smått begynne å krysse fingrene for at skatteoppgjøret går rette veien?
Roadrunner Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #9828 Skrevet 13. mars 2013 Så du ble kvitt den siste billetten? Og jeg får selskap
Roadrunner Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #9830 Skrevet 13. mars 2013 Skal ikke klage Ei venninne det er lenge siden jeg har sett, og vi har normalt ikke så veldig mye kontakt, men er alltid koselig når vi treffes. Så har stor tro på at det blir skikkelig koselig Gleder meg som en unge!
Sauen Shaun Skrevet 13. mars 2013 #9831 Skrevet 13. mars 2013 Det er ikke noe rart om uka flyr avgårde for deg. Du er jo rene turbo-Fuggel'n for tiden.
Roadrunner Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #9832 Skrevet 13. mars 2013 Kjempekoselig foreldrebesøk i ettermiddag med Peppes-pizza på døra (paps spanderte), samt litt bakverk (fra konditori...) og Anton Bergh sine Chocolate Dragee-egg Absolutt en fin onsdag! Nå er det litt tv-tid, før turbo-fuggel'n skal finne senga. Trøtt!
Sauen Shaun Skrevet 13. mars 2013 #9834 Skrevet 13. mars 2013 Påskegodterier ja... Nå fikk jeg akutt lyst på sånne påskeegg i lilla kartong... Men de er så dyre, så det blir nok ikke mer enn en sånn kartong i år heller. Og den kan jeg kanskje kose meg med når jeg skal campe på pensjonat om en uke...
Roadrunner Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #9836 Skrevet 14. mars 2013 Tusen takk, Sauen! Overveldende og veldig koselig med bursdag altså! Får nyte det så lenge jeg kan, for mistenker en ettermiddag med handling, husarbeid og kakebaking
Roadrunner Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #9839 Skrevet 14. mars 2013 Tusen takk, Daria og Mocci! Hatt en fin bursdag så langt, arbeidsdagen har gått i ett. Nå er det tid for å komme seg på butikken og så hjemover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå