Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min yndlingsjeans holder på å revne den også... Derfor jeg MÅTTE finne noe i går. Håpet de hadde samme buksa inne i min størrelse, men det hadde de selvfølgelig ikke :sukk:

Yndlingsbuksa bæres nå med andakt, er redd den revner (på innsiden av låret selvfølgelig, og hvorfor er bare den ene siden slitt, hvorfor ikke det andre låret også?) når som helst...

Innsiden av låret ja... Og da jeg satte meg i går hørte jeg en stygg lyd... Og vips så var det ei flenge helt fra sømmen på innsiden av låret til sømmen på utsiden av låret... :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss er revning av busker noe som går?? :vetikke: En kollega passerte akkurat og hadde måtte hente seg nye bukser, for de hun hadde hadde revnet plutselig.

Kjedelig!

Står sånn passelig til med deg, skjønner jeg. For et travelt program du har. Ingen ledige helger til juni. Det går jo ikke an!

Skrevet

Nok en fordel med skjørt :nigo:

Skrevet

Skal ikke klage så veldig, har det i grunn ganske fint.

Bare usakelig trøtt, veldig lei snø, og litt småsliten. Men ellers glad for at det er mye som skjer (er jo koselig!), og nå ser det ut til at det blir helgebesøk av Daria og Skravla også :nigo: Hva man får ordnet til :lur:

Forøvrig trosser jeg UP-sjefen i dag, og legger om til sommerdekk... :sjenert: Er lei av å kjøre rundt på piggdekk på bare, tørre veier, og skulle værgudene slå seg helt vrange igjen så får jeg heller gå. Eller spørre en snill kollega. Eller grave med ned under dyna. Nå er det nok vinter rett og slett! :opplyser:

Men altså... Liker ikke helt at PH har tatt en sletterunde på KG... :sukk:

Skrevet

Men altså... Liker ikke helt at PH har tatt en sletterunde på KG... :sukk:

Savner også PH. :trist:

Skrevet

Søøøøøøte!!!

Skrevet

Jeg var så fornøyd i dag, for jeg kom nemlig inn i et par bukser som har lagt et par år :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Grattis!!! :strix:

Sånt er så moro!

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Veldig veldig VELDIG glad for at det er fredag i dag! :pls:

Vært ei utrolig trøtt uke, og kjenner det skal bli godt med litt helg nå. Sosiale planer for kvelden, samt i morgen ettermiddag, men ellers slappe av hjemme og kanskje kose meg litt på verandaen?

Men først må det jobbes litt, så innom butikken og handle litt. Ikke handlet denne uka, og det merkes... Bare ost, syltetøy og knekkebrød igjen, ikke akkurat helgekos :fnise:

Skrevet

Høres ut som en litt stusslig helgediett :ler:

Skrevet

Det må nevnes at jeg skal på taco-middag til ei venninne i kveld. Og i morgen skal jeg få treretters middag - så det er vel ikke sånn veldig synd på meg :ler:

Skrevet

God helg, Fuggel'n! :klem:

Skrevet

Er det bare meg, eller er det altfor mye truser/underliv/romper på artikkel-delen her nå. ÆRLIG TALT!!! :murvegg: Det må da finnes andre og bedre bilder man kan illustrere disse "artiklene" på?

:daane:

Skrevet

I'm there :sukk:

Skrevet

:ler:

Fredag :hoppendeglad:

Kan ikke huske sist jeg var SÅ glad for en fredag!! Jeg har huset for meg selv, ingen planer, god mat, og kropp som begynner å virke igjen etter halvannen ukes influensa...

Heeeeeeeeeeeeelg :hoppe:

Kos deg!

:klemmer:

Skrevet

Jeg har ikke ord!! :skratte:

:hoho:

Ramla innom et program på TLC og ler høyt her.

"Jomfruer i nød" - herlighet! :fnise:

1. Mormonerfyr på 34 som bor i kjelleren hos mams og er dønn desperat. Og fullstendig ubrukelig når det kommer til damer. Ja, og så har han en krukke med navlelo han har samlet de siste 15 årene... :daane: *hikst*

2. Kvinne 32 har kjæreste og går rundt nærmest superkåt hele tida. Men vil vente til hun er gift. Kjæresten er ikke jomfru, og kan knapt gi henne en klem uten at hun blir frustrert.

Og sånn fortsetter det...

Absolutt ingenting feil ved å være jomfru, men de var nå svært så sjarmerende tilfeller...

Skrevet

Det har ikke slått ham at 15 år med navlelo er tidenes turn-off? :rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...