Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppendeglad::strix::bolledeig:

500 sider!

Og snart helg!

Og snart neste helg!

Og snart Springsteen-konserter!

Og snart... :daane:

Ble mye for en småtrøtt fuggel på en regntung torsdag dette :ler:

Skrevet

Næmmen! Fest jo. :danser::skaal:

Skrevet

:veslejenta:

Fotobok bestilt, fuggel'n har trimmet litt, laget salatlunsj til i morgen og spist god middag. Blomster er vannet og tror jeg skal komme meg i seng i høvelig tid i dag. Trengs! Men, det er FREDAG i morgen! :hoppendeglad:

Skrevet

Vel fremme på jobb leser jeg at jeg i går laget salatlunsj til i dag...

Den står fint i kjøleskapet fremdeles... :murvegg:

Så mye for å være flink og forberede/planlegge litt. :sukk:

Jaja, ikke verdens undergang akkurat.

Det er jo tross alt F R E D A G ! ! !

:strix:

Trøtt fuggel, med lett hodepine, har inntatt kontoret.

Skrevet

Småkjip salat er ok til lunsj, men ikke sikker på at det frister så skrekkelig mye i ettermiddag altså... vi får se.

Foreløpig ikke kommet helt i gang her i dag, går litt rundt min egen akse rett og slett.

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan gikk det med salaten? Ble den spist? Eller står den i kjøleskapet fremdeles?

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Salaten døde... Fristet ikke da jeg kom hjem på fredag, så det ble biffmiddag i stedet. Og lørdag fristet den i alle fall ikke, så da fikk den en tur i søpla. Kjipt men sant... Jaja, shit happens. Den står i alle fall ikke i kjøleskapet fremdeles :nigo:

Ny uke, treningstøyet står pakket i bilen og jeg satser på en liten økt etter jobb før jeg iler hjem til en rask middag (laks i dag :fisk: ) og så klar for rusletur med venninne. Koselig!

Men hvorfor våkner man nesten en time før vekkerklokka? Er ikke det veldig unødvendig? :sukk:

Skrevet

Litt svinn må man regne med, også blant salater...

Skrevet

Stakkars salaten... :ler:

Trening, laksemiddag og rusletur høres ut som en fin ettermiddag. Kos deg. :klem:

Ellers oppdaget jeg en liten krise i går. Årets TdF begynner 29.juni. Og da er jeg i Oslo. Jeg får ikke sett de første tre etappene. :sukk:

Skrevet

Vi har - tro det eller ei - tver med tv2 i Oslo også... ;)

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Hva er poenget med å våkne en drøy halvtime før vekkerklokka? To dager på rad? Når vekkerklokka ringer 05:45 så blir det fryktelig tidlig å våkne rundt kl 05... *vrak* Øynene svir og skrotten fungerer heller dårlig. Argh! Tviler på at det er fordi jeg er så skrekkelig utsovet og uthvilt...

Snart 10.000 innlegg i boka :strix:

Skrevet

Våknet en halvtime før klokken i dag jeg også..... Det er surt å miste søvn på morgenen... spesielt ettersom jeg er så flink til å legge meg tidlig, :ironi:

Skrevet

Måtte se "På Hjul" i går, og da blir det smått sent for trøtt fuggel. Og hadde derfor trengt den søvnen jeg har mulighet til på morgenen :opplyser: Men neida!

Spinning i dag? :klo:

Skrevet

Våkne før vekkerklokka er en sjeldenhet her i huset. Derimot tar det gjerne litt tid før jeg skjønner at det er den som vekket meg og at det betyr at det er på tide å stå opp. Det kan jo være så mange andre grunner til at det er klassisk musikk i rommet...? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...