Skravla Skrevet 28. april 2013 #10021 Skrevet 28. april 2013 Toget var fremme omtrent akkurat da du skrev dette. Takk for en herlig helg. Det er deilig med sånne helger!!!!! Kos deg så masse med konsert de neste par dagene.
Daria Skrevet 28. april 2013 #10022 Skrevet 28. april 2013 Takk for seg, det var en fantastisk helg Vi kommer nok igjen
Roadrunner Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #10023 Skrevet 2. mai 2013 God morgen! Blitt lite KG denne uka gitt, men nå er fuggel'n plutselig tilbake. Selv takk for en kjempekoselig helg! Trivelige gjester gitt Men altså... Har hatt noen supre dager på østlandet! Kunne satt meg på første fly til nabolandet for å få oppleve stemningen og herligheten igjen og igjen. Koooooosa meg! (og sliter i grunn litt med å ordlegge meg litt konstruktivt og fornuftig... ) Skulle gjerne hoppa på første fly til neste destinasjon på turneen ja og bare fortsatt og fortsatt. Men i stedet for å tenke på hva jeg går glipp av må jeg nok glede meg over hva jeg faktisk får oppleve. Helt rått! Var hjemme omtrent 04:15 i går morges, og stupte i seng. Trøtt, sliten og veldig fornøyd. Ikke mye som ble gjort i går, slappet av og tok livet med ro. I dag er det jobb igjen, og jeg står her med mandagsfølelse på en torsdag. Helt perfekt! anyone? When I'm out in the street - I talk the way I wanna talk...
Daria Skrevet 2. mai 2013 #10024 Skrevet 2. mai 2013 Har skjønt at du hadde det helt greit på Fornebu ja Den ekstatiske post-konsert-følelsen er herlig - hold på den så lenge du kan *minnes noen som bare spilte Josh Groban i ukesvis etter forrige konsert*
Roadrunner Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #10025 Skrevet 2. mai 2013 Lande? Jeg? Why? *svever rundt i nynnemodus* To vidt forskjellige konserter, to fantastiske opplevelser, to dager med et stort SMIL og et solid behov for å få med seg ALT som står på nettet, og helst hele youtube.... En av sangene som ble spilt på tirsdag fenget skikkelig, og etter et lite søk fant jeg en fantastisk video av akkurat den sangen. Riktignok ikke fra denne konserten, men fra London for tre år siden, men hallo! Stemningen kommer fantastisk frem, formidlingsgleden, publikums glede og jeg blir skikkelig glad av å se den (igjen og igjen og igjen og igjen...). Er det rart man blir hekta? Frelst? http://www.youtube.com/watch?v=-qZbyLsiHzY ÅåååOooo ÅåååOooo ÅåååOooo Jejejeje
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2013 #10028 Skrevet 2. mai 2013 Sant ja? Helt sant. Jeg digger Bruce jeg. Det er bare en skrøpelig skrott og en mager lommebok som hindrer meg i å dra på konserter med ham...
Roadrunner Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #10029 Skrevet 2. mai 2013 Du får ha det i bakhodet til en annen gang For kommer han for eksempel til Telenor Arena eller en annen stadion (ikke Koengen i Bergen eller Valle Hovin), så er det jo ofte mange sitteplasser også. Og det liker kanskje skrotten litt bedre? Numererte plasser = ingen behov for køståing (dermed kunne mams og paps få med seg konserten denne gang), og litt mer avslappende. Og snille KG-venner har du jo litt rundtom
Daria Skrevet 2. mai 2013 #10031 Skrevet 2. mai 2013 Jeg har hatt sitteplass på de store konsertene jeg har vært på de siste årene - synes det er veldig greit
Roadrunner Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #10032 Skrevet 2. mai 2013 Led meg ikke inn i fristelse - jeg handler helt selv Må kanskje kjøpe meg Blu-Ray spiller nå? Youtube-videoen over er hentet fra denne konserten (som også fåes på DVD forøvrig..), og jeg kjente at jeg ramlet inn i noe jeg bare kunne kjøpe meg ut av Paps har Blu-ray spiller og lurte umiddelbart på om jeg ikke ville se den hos de?
Roadrunner Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #10033 Skrevet 2. mai 2013 Sitteplasser kan fungere på mye, men så lenge jeg er heldig og har en skrott som faktisk tåler all denne ståingen, så blir det ståplass for min del. I alle fall på såpass rocka konserter som Springsteen. Blir litt annet med Elton John for eksempel, for han har endel mer ballader og rolige sanger. Hadde sitteplass to ganger på a-ha, ene var i Oslo Spektrum hvor jeg lengtet ned på gulvplassene og slet med å sitte i ro, den andre var da vi var i Royal Albert Hall (der var det jo bare sitteplasser...), og slet litt da også gitt
Daria Skrevet 2. mai 2013 #10034 Skrevet 2. mai 2013 Det er selvfølgelig fristende å spørre hvorfor du da ikke kjøpte den i DVD-format, men det er kanskje ufint...?
Daria Skrevet 2. mai 2013 #10035 Skrevet 2. mai 2013 De gangene jeg har hatt sitteplass, har jeg jo ikke nødvendigvis sittet... På Josh Groban satt jeg (ah, hvilken setning - I wish osv... ), Dolly-Parton-konserten var det mest sitting og litt dansing, men på både Michael Bublé og BKOTBSB sto (hoppet, danset) jeg størstedelen av konsertene.
Roadrunner Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #10036 Skrevet 2. mai 2013 Det er selvfølgelig fristende å spørre hvorfor du da ikke kjøpte den i DVD-format, men det er kanskje ufint...? Altså - jeg ser helt klart hvorfor du spør Men når man er født inn i fuggel-familien så kjøper man det med best kvalitet... Og når det i tillegg er billigere, og man uansett vurderer å bytte ut dvd-spiller/anlegg, så...
Daria Skrevet 2. mai 2013 #10037 Skrevet 2. mai 2013 Blu-ray + spiller = billigere enn dvd? If you say so... *fortsatt ufin*
Roadrunner Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #10038 Skrevet 2. mai 2013 Blu-ray + spiller = billigere enn dvd? If you say so... *fortsatt ufin* Altså... *tar årene fatt* Næh, gir opp! Trengs det gode (eller mindre gode...) argumenter da? Blu-ray versjonen var billigst, ergo kjøpte man visst den. At man ikke har blu-ray spiller er da totalt underordnet? Jeg kjøpte forresten en konsert-dvd en gang for mange år siden... Et par dager senere kjøpte jeg meg min første dvd-spiller Begynner å se en trend...
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2013 #10039 Skrevet 2. mai 2013 (endret) Endret 2. mai 2013 av Sauen Shaun
Daria Skrevet 2. mai 2013 #10040 Skrevet 2. mai 2013 Og så synger vi med alle sammen: Ro, ro, ro din båt Ta din åre faatt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå