Roadrunner Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #10041 Skrevet 3. mai 2013 Mårnings! Ooooo fantastiske uke - det er fredag allerede! (var det ikke "mandag" i går da?) Og jeg kan ikke noe for det, men når flere kollegaer og bekjente på vestlandet legger ut ymse landskapsbilder med hvitt dekke så kjenner jeg det rykker skikkelig i skadefryden i dag
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2013 #10043 Skrevet 3. mai 2013 Og jeg kan ikke noe for det, men når flere kollegaer og bekjente på vestlandet legger ut ymse landskapsbilder med hvitt dekke så kjenner jeg det rykker skikkelig i skadefryden i dag
Roadrunner Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #10044 Skrevet 3. mai 2013 Unnskyld Sauen... Så den komme, men klarte ikke å la være uansett. Sorry Her er det ikke allverdens med varmegrader på morgenen, men det er bart, tørt og sola er i ferd med å trenge gjennom et lite skylag. Slett ingen dum start på helgen med andre ord
Daria Skrevet 3. mai 2013 #10045 Skrevet 3. mai 2013 Her blir det vått i morgen, men til uka lokker yr med 17-18 varmegrader Forøvrig synes jeg våren kan komme til Trondheim innen torsdag, alt det snøkompatible tøyet mitt er jo pakket vekk...
Roadrunner Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #10046 Skrevet 3. mai 2013 Ser ut til å bli litt vått her også, primært i natt og i morgen (om vi skal tro på yr...). Og vi er ikke så heldige med varmen neste uke, men 11 grader er da noe det også Tror både trøndere og vestlendinger får våren plutselig de også, er nok bare de siste små krampetrekningene som herjer. Og de har alle min dypeste medfølelse (faktisk, selv om jeg flirer litt også, spesielt mot kollegaer som normalt er litt tøffe i trynet ).
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2013 #10047 Skrevet 3. mai 2013 Ja, vi får nok plutselig grønt gress og løvsprett her også. Det pleier å komme veldig fort når det først kommer. I hjembygda mi pleier vi å si at vi ikke har vår. Der går det rett fra vinter til sommer. Snø den ene dagen og tropevarme neste dag..
Daria Skrevet 3. mai 2013 #10048 Skrevet 3. mai 2013 Bladde i en nyankommet engelskbok og fant et bilde av Bruce. Gjett hvem jeg automatisk tenkte på...
Roadrunner Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #10049 Skrevet 3. mai 2013 Bladde i en nyankommet engelskbok og fant et bilde av Bruce. Gjett hvem jeg automatisk tenkte på... Har absolutt ingen som helst anelse Jeg rota meg inn på aftonbladet.se, og det var det altfor mye å lese for en fuggel i post-konsert-modus Og hadde man bare ikke hatt så mye planer denne og neste helg så tror jeg nesten at jeg hadde tatt en svipptur til Stockholm Ekstra billletter er lagt ut til ALLE tre konsertene (to denne helga, en neste lørdag...). *må lukke alle nettaviser og gjøre litt før det er helg*
Roadrunner Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #10051 Skrevet 3. mai 2013 Stockholm er jo en fin by... Jepp! Var der jo i desember, og kunne fint reist tilbake Men hadde vært koselig og fått med seg noen da, og det tror jeg hadde blitt noe vanskeligere gitt.. Sjekke eventuelt turneplan neste gang man skal sette seg opp på ferie? Er visst i ferd med å bli fullstendig skrullete... (les: verre enn allerede er...)
Daria Skrevet 3. mai 2013 #10052 Skrevet 3. mai 2013 Vi bestemte ferie i fjor etter når det var opera å se i Berlin, så jeg skjønner ikke problemstillingen...
Roadrunner Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #10053 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Mårnings! Skrulla er tilbake på jobb, etter en helg som forsvant så altfor fort. Fredag ble det avslapning i heimen, med strikketøy, tv-titting og litt internettbruk. Aftonbladet sendte jo live oppdatering på chat fra konserten i Friends Arena Langt fra det samme som å være der, men fikk da med meg litt av det som skjedde Lørdag ble det en treningsøkt på morgenen, før litt avslapning. Så bar det avsted for å hjelpe til i en konfirmasjon, før jeg kantet på sofaen igjen rundt 2030 på kvelden (ny konsert fra Friends Arena - begynner å bli godt kjent i chatten til Aftonbladet...). I går dro jeg hjem til mine foreldre en tur, fikk hjulpet til med litt solid hagearbeid, og fikk deilig middag. Hjemme igjen rett før finalen av Hele Norge Baker, og stupte til slutt i seng. Sliter med bittelitt lakenskrekk om dagen, kroppen vil liksom ikke legge seg... Ergo TRØTT da klokka ringte i morges. Men kommet seg nå (texas fra jeg gikk inn døra på jobb, så her våkner man enten man vil eller ei), og jeg prøver å få en oversikt over det som må gjøres i dag. Egentlig en treningsplan i ettermiddag, men vurderer om den må utgå til fordel for klesvask, rydding og rengjøring. Får besøk i morgen, og så er det plutselig onsdag og helg igjen. Reiser til mine foreldre torsdag, og reiser på dagstur til familie på lørdag. Går visst slag i slag nå... Trenger ferie! (les: mer Springsteen-konserter...) Endret 6. mai 2013 av Roadrunner
Daria Skrevet 6. mai 2013 #10054 Skrevet 6. mai 2013 Trenger ferie! (les: mer Springsteen-konserter...)
Roadrunner Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #10055 Skrevet 6. mai 2013 Lunsj unnagjort, ting har roet seg litt på jobb og jeg begynner å få litt oversikt igjen (tror jeg). Fremdeles usikker rundt treninga i ettermiddag, men får se litt hvordan det går seg til rett og slett. Vil ikke la det bli noe stress i alle fall.
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2013 #10056 Skrevet 7. mai 2013 God morgen. Hvordan står det til med Fuggel'n i dag?
Roadrunner Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #10057 Skrevet 7. mai 2013 Fuggel'n har en småtrøtt men fin tirsdag. Våknet i natt og var skikkelig varm/svett, og var sikker på at det måtte være nesten 20 grader ute. Men neida... Var visst kaldt i natt etter det mine kollegaer sier. Så hva skrotten min har bedrevet er en hittil ukjent sak. Legg til et skikkelig måkerabalder fra tidlig morgenstund, så blir vel summen litt dårlig søvn og litt trøtt. Men fungerer fint og klager ikke så veldig. Ellers, venter på pakke i posten (i beste fall kommer den idag, ellers kommer den i morra etter det jeg kan se), skal treffe bestisen for rusletur/trimtur i ettermiddag og så er det "fredag" igjen i morgen. Herlig! Men først: Lunsj!
Roadrunner Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #10058 Skrevet 8. mai 2013 Onsdag/Egentlig midtuke/Fredag/Langhelg = Slett ikke dumt! Pakke skal hentes etter jobb i dag, og dermed går kanskje ettermiddagen? Må få støvsuget. pakket litt og vannet blomster, ellers ingen store planer. Takket nei til et par invitasjoner, var nødt til å få gjort litt hjemme samt slappet av litt før helga. går i ett... Og vips hadde det gått to timer i 110 her... Plutselig skjer alt på en gang, og jeg måtte bare hive meg rundt. Håper det roer seg litt igjen nå, trenger helg kjenner jeg.
Daria Skrevet 8. mai 2013 #10059 Skrevet 8. mai 2013 Pakke skal hentes etter jobb i dag, og dermed går kanskje ettermiddagen? Skal du ikke spare den til en spesiell anledning, altså?
Skravla Skrevet 8. mai 2013 #10060 Skrevet 8. mai 2013 Daria da.... det der er mobbing av teknofriker....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå