Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmpf!

*overser mobbing og later som ingenting* :nigo:

En time igjen :hoppe:

Regnet ØSER ned utenfør :regn: og veiene rundt her ser ut som små elver. Burde passe bra med en inne-ettermiddag da? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg mobber da aldri -det er mobbing å påstå noe sånt :jolie:

Som om du ikke hadde holdt deg inne med pakken din uansett vær? :fnise:

(mobber fortsatt ikke, altså :opplyser: )

Endret av Daria
Skrevet

Akkurat nå er jeg faktisk ikke helt sikker på hvor mye jeg orker å styre med galskapen i ettermiddag. Er helt pumpa her, og har mest lyst til å få galskapen i hus (meg selv og pakka), og så bare kante på sofaen. Tom i toppen og sliten i skrotten...

:natti:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Langhelg unnagjort, og vips var det mandag igjen.

Har vært en heller interessant helg, med en kaputt og hormonell fuggel. Stakkars snille foreldre... :sukk: Begynte allerede onsdag hvor jeg var helt gåen etter jobb. Orket lite, og var veldig glad da en snill paps tok med seg en snill mams for å komme bort en tur og hjelpe med montering av nytt leketøy. Hadde aldri fått det på plass om ikke de hadde kommet! De dro igjen i kveldinga, og jeg stupte i seng. Våknet altfor tidlig torsdag, men lite å gjøre med det. Dro etterhvert hjemover, og kjente at dette blir en meeeeeget interessant helg. Hadde jeg ikke lovet å hjelpe til med litt av hvert, samt at vi skulle i familieselskap på lørdagen, så hadde jeg nok aldri dratt. Har forsåvidt gått "greit", men det skyldes vel i stor grad forståelsesfulle foreldre som har latt meg surre med mitt, og som vet hvordan jeg har det. De har lagt veeeeldig lavt kan man si :flau: Dro hjem ganske tidlig i går, og fikk formiddagen hjemme til litt huslige sysler. Er i ryddemodus, og satser på å få gjort litt av hvert i løpet av et par dager nå. Trengs! Men i dag er planen en treningsøkt :jepp:

Skrevet

Forståelsesfulle omgivelser hjelper mot så mangt. Moren din vet kanskje litt om hva det går i...

Men hvordan er det nye leketøyet - innfrir det forventningene?

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Høres ut som en slitsom helg... Håper hormonene har begynt å roe seg igjen. :kose:

Skrevet

Hormonene ser ut til å roe seg litt, klumpen i halsen er merkbart mindre kan man si (nærmest borte).

Torsdag rant tårene for ingenting, og på ettermiddagen lå jeg på sofaen og småslumret og håpet at ting skulle gå over av seg selv... Yeah right!

Leketøyet er KULT! :strix:

Veldig god lyd, masse kule funksjoner, og fungerer perfekt sammen med TV'n av samme merke. Hjelper jo absolutt at vi fikk en veldig god pris også, føles jo nesten gratis :ler:

Skrevet

Så nå blir det innkjøp av mer blu-ray - eller skal du slite ut den du har først? :ler:

Skrevet

Jeg fant jo ut at jeg har flere :nigo:

En a-ha konsert også, samt et par andre filmer som jeg fikk da jeg hadde blu-ray på laptopen som fungerte. Så nå er det jo bare lykke :nigo: Dessuten fikk paps med 50 stk blu-ray filmer da han kjøpte ny tv i vinter, så tviler på at jeg kjøper stort. Må være når det er noe helt spesielt *kremt*

Dessuten har jeg jo bare sett den nye to ganger... :sjenert:

Skrevet

Mårnings!

Tirsdag og småtrøtt fuggel.

Dro på trening i går ettermiddag, og hadde vel i stor grad en kamp mot skrotten. Tredemølla kunne jeg bare gi opp, ble mest gåing siden beina ikke fungerte på joggingen (knærne vonde, ryggen protesterte og skrotten kjempet i mot), etter 20 min frustrerende kamp, tok jeg heller en tur på ellipsemaskinen, noe som gikk ganske så mye bedre. Heldigvis. Men fremdeles tungt og seigt. Litt styrke til slutt, før jeg pakket sammen og gikk i dusjen. Ingen vits i å kjempe mot kroppen på den måten. Handlet litt på vei hjem fra jobb (billig ost hos obs), og landet i sofaen rett rundt kl 19:30. Litt mat, så ringte telefonen fra jobb og det gikk noen minutter til hjelp der. Litt sløvings og surr, og vips var det sengetid. Hvor ble mandagen av?

I dag hadde jeg en treningsplan, men kjenner jeg er litt usikker etter i går. Kroppen var tydeligvis ikke veldig overbegeistret for min utagerende fysiske aktivitet :sukk: Kanskje rydde i boden og kaste litt av hvert i stedet? :klo:

Men først: :kaffekopp: <--- Les: vann...

Skrevet

20 minutter igjen og jeg har seriøst begynt å kikke på klokka. For alvor...

Dagen har gått relativt fort og greit, nok å gjøre og jevnt driv. Men nå ble det tomt i toppen gitt! Ikke mye ork i skrotten her... Ser ut til at trening utgår og at jeg satser på litt huslige sysler og rydding i stedet. Trengs! Kanskje vaske en maskin klær også? Så jeg har noe å ha med meg på tur til helga... :sjenert:

:veslejenta:

Skrevet (endret)

Reise bort i helga? Du? Nå ble jeg overrasket :fnise:

Huslige sysler burde være en plan her også - først var jeg borte hele helga, og så ble jeg invitert på middag og var ikke hjem før 22 i går. Kofferten er fortsatt full, oppvaskbenken (som ikke var strøken da jeg reiste bort...) er full, kjøleskapet er tomt. Dessuten må jeg rekke å se den manglende episoden av Inför ESC så jeg kan få blogget om dagens semifinale før den begynner. Gjett hva som vil bli prioritert... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

:ler:

Reiser bort denne og neste helg, men SÅ håper jeg at det roer seg litt, kjenner virkelig at jeg trenger litt rolige ettermiddager/helger nå. Sliten fuggel som har hatt hektisk periode fra påsketider... Men koselige ting som skjer, og da er det vanskelig å si nei, og så blir det heller til at man er litt sliten... Men blir koselig med tur!

Hva som blir prioritert, Daria? Sliter veldig med å tenke meg hva det kunne være... Regner med at oppvasken frister skikkelig, kofferten skriker om hjelp og kjøleskapet stønner av sult. Så da er det svæææært nærliggende å tro at alle disse tingene blir (ned)prioritert :lur:

Skrevet

:plystre:

Kjøleskapet blir nok prioritert - eller så blir det jeg som stønner av sult :ler:

Skrevet

Fuggel'n har blitt en skikkelig trekkfuggel hun. :ler:

Skrevet

:kaklehone:

Har blitt mye trekking den siste tiden ja :ler:

Eller, ikke SÅ mye farting, men nok som skjer :nigo:

I ettermiddag har jeg endelig fått kastet og ryddet en del i ytterste boden, gitt bort mer gammel elektronikk, vasket klær, kjørt oppvaskmaskinen og småryddet litt. Og sløvet litt... Deilig med en ettermiddag uten masse farting/trening/sosialt. I morgen kommer ei venninne på besøk, torsdag er det bedriftsidretten og fredag fartes det.

:veslejenta:

Skrevet

Gooood morgen. :kaffekopp:

Hvordan står det til med Fuggel'n i dag?

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Fuggel'n er på beina og gråter ikke.

Regnet bøtter ned utenfor, så ettermiddagens rusletur er konvertert til en sosial skravlings i sofaen i stedet. Tror det blir bra!

Snart lunstid - I'm ready!

Skrevet

God morgen!

Torsdag! Og ukeslutt :strix: Og langhelg! :bolledeig:

Kjempekoselig skravlings hos ei venninne i går, timene gikk bare så altfor fort... :sukk: Stupte i seng da jeg kom hjem, og våknet plutselig av vekkerklokka i morges. Hvor ble alle de deilige søvntimene av? :klo:

Litt klesvask, pakking og pusling i ettermiddag, før avreise i morgen tidlig. Blir veldig koselig å besøke venninna igjen! Gleder meg! Ellers ikke allverdens å fortelle fra denne kanten...

Skrevet

Jeg vet ikke hvor alle de gode søvntimene ble av. Det er ihvertfall ikke jeg som har tatt dem. :Gjesp:

Ha en fin torsdag. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...