Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper de får en grei tur oppover!

Det skumleste nå er vel at endel har byttet til sommerdekk og legger ut på veien uten å tenke seg om...

Jeg er litt usikker på om jeg egentlig bør nynne på "Her kommer vinter'n" eller "Winter Wonderland" ? :klo:

"La det sne" kanksje?

Nei, hjem til :veslejenta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet jo at svoger har vinterdekk på bilen enda. Men det er jo så mange andre tullinger ute på veiene... Heldigvis skal de ikke kjøre hele veien i dag. Med to små unger og en gravid kvinne blir den turen litt drøy på en dag. Så de skal overnatte sånn omtrent halvveis.

Og jeg joiner deg i kveld. :veslejenta:

Skrevet

Sto noen biler her og der i dag ja, at de ikke bare kan la være å kjøre??

Svigerinne ville skifte til sommerdekk for en uke siden, jeg er SÅ glad vi lot det være, jobbveien min er jo ikke bare europavei liksom...

Her er :veslejenta: okkupert av søs og bikkjedyret mitt, så jeg får vel legge meg foran ovnen, det er skikkelig leit... :hoho:

Skrevet

Fredag! :hoppendeglad::strix:

:kaffekopp:

Snøværet har gitt seg, det regner og vi koser oss med slush-føre. Bare varmegradene holder seg nå, så skal jeg være fornøyd!

Skrevet

Hvit verden hos meg i dag, men her i sentrum finnes det ikke snø.

Satser på at det ikke blir så veldig mye snø i dag.

God fredag og god helg.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Godt at snøværet har gitt seg hos dere. :jepp:

Håper du får en fin fredag. Og en super helg. :klem:

Skrevet

Jublet visst litt for tidlig...

Store, hvite filler daler ned igjen, sammen med litt regn. Skikkelig vårfølelse med andre ord :ler:

Sosialt og kulturelt på planen for morgendagen, ellers planer om en ganske rolig helg. Slappe av når muligheten byr seg, og kanskje få trent litt? :klo:

Skrevet (endret)

Jeg skal bruke helgen til å lage tellekanter i klesskapet... :fnise: Ommøblere litt på soverommet, se om jeg får tak i stoff til å sy underskjørt, vaske klær hvis jeg har flaks... Kort sagt: Husmor-varsel :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg skal bruke helgen på hotell. Strikketreff med nærmere 100 damer. Strikking, skravling, spising, drikking og en anelse shopping. :blid:

Husmor???? Det har jeg glemt hva er....

Skrevet

Husmor? Det var jeg i går *startet oppvaskmaskinen OG vaskemaskinen OG hang opp tøy etterpå*

:engel:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Helga forbi, ny uke igang. Fredag ble det plutselig en tur til foreldre på middag, så kvelden gikk fort og gæli. Men koselig da! :opplyser: Lørdag var jeg litt treg i starten, men fikk etterhvert sparket igang skrotten og fikk ordnet et par ærend. Så nøt jeg en times tid i strålende vær på verandaen, før vi skulle møtes en gjeng i byen for litt sosialt. Ikke så sent i seng, og kom meg opp tidlig i går. Var på treningssenteret rett etter åpningstid, og fikk kjørt en god økt. Hjem til sofaen, strikketøy og fotobok-prosjekt. Sistnevnte kommer til å ta tid, men er jo moro da! Må innrømme at jeg ikke er så flink til å ta meg tid til skikkelig bilderedigering, så det blir som det blir... Stort sett bildene i opprinnelig stand :sjenert: Men tror det blir bra! :opplyser:

I dag har jeg en plan om trening etter jobb (må bare hjem og hente treningsbh, måtte jo glemme NOE i morges), og så kanskje litt mer fotobok? :nigo:

Men først: :kaffekopp:

Skrevet

:sjenert:

Treninga forsvant på mystisk vis bort fra dagsplanen da jeg måtte hjem for å hente treningsbh samtidig som magen skrek av sult. Ramla ned i sofaen, og vips var vi igang med fotoboka igjen...

Men nå begynner det å ligne noe - kanskje komme i mål i løpet av uken? :klo:

Snart tid for "På Hjul med Dag Otto", så blir det sengetid. Trøtt!

:natti:

Skrevet

Blir DO2 her også før det blir senga. Trenger litt tv-kos for å bli blid igjen etter en dag med datatrøbbel...

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Tirsdag, smått vraktrøtt, psyker meg opp til litt Bedriftsidrett i ettermiddag og håper regnet ikke blir helgalt.

Venninnebesøk i morgen, kanskje vi får diskutert litt spa-weekend og ferietur neste vinter? Kjenner jeg er klar for det meste gitt! :nigo:

Skrevet

Jeg er ikke moden for noe som helst av trim i dag. Har trimmet nok med å gå mellom ulike møteplasser i byen. Og det holder det - det klarer seg med det...

Men jeg har brukt joggesko for første gang i år. :hoppe: Og jeg har påskeegg. :sikle:

:veslejenta:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Hump-day, :sol: , fremdeles Bieber-mania i nettaviser og ellers en småtrøtt fuggel som prøver å henge med. Trøtt... Sliten etter bedriftsidretten i går (var tungt gitt!), og veldig klar for koselig venninnebesøk i kveld.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hva står på menyen til venninnekvelden? *trenger middagstips*

Skrevet

:ler:

Faktisk et veldig godt spørsmål :fnise:

Venninna syntes det var på sin plass at hun stod for middagen, så da blir det kinamat takeaway-style :nigo:

Godt middagstips? :lur:

Skrevet

:natti:

Trøtt som en sokk, og veldig klar for senga. Helg snart? :klo:

Kjempekoselig venninnebesøk i kveld, kosa meg masse. Skravlings, god middag, mer skravlings, nydelig fruktdessert (ananas, melon, bringebær og blåbær) og enda mer skravlings. Kvalitetstid rett og slett!

Skrevet

Helg snart :Nikke: Og snart neste helg :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...