Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, sauen :klem:

Henger sammen og får gjort litt innimellom, og surrer altfor mye.

Men får jeg gjort et par ting til nå, så kan jeg snart ta kvelden og lade opp til litt overtidsjobbing i kveldinga... Heldigvis fra sofakroken :veslejenta:

Skrevet

En drøy time igjen! :hoppe:

Sover snart her, men forsøker å henge med så godt jeg kan. Stille periode nå, har fått gjort et par av tingene jeg måtte gjøre, og resten får skure og gå litt tror jeg. Ellers skal jeg gjøre et par små ting til, og så er jeg greit fornøyd med innsatsen i dag, med tanke på utgangspunktet. Har ramlet innom noen nettsider som tilbyr reiser hit og dit, og drømmer allerede om mulig tur i februar neste år :nigo:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er formen?

Skrevet

Formen er bedre enn i går (mindre tung i hodet i dag), men fremdeles ganske surklete i snutesystemet. Nyser, snørrer, småhoster og koser meg. Otrivin og Kleenex er med, så satser på at det blir en grei dag. Uansett godt at endel av tåka har letta fra i går, føler meg klarere i toppen i dag og er i stand til å fungere litt. Gjør godt!

Og veldig klar for langhelg! :hoppe:

Skrevet

:vinke:

Fuggel'n er vel hjemme etter noen koselige og smått effektive dager i foreldreland. Hjulpet med oppussing, fått hjelp til litt bilvask, truffet venner og slappet av. God mat, altfor mye snop, sene kvelder og absolutt ingen grunn til å klage. Godt å være hjemme igjen, og veldig deilig at det er en fridag igjen i morgen. Skal trene litt, slappe av og nyte finværet :jepp: Vært mye inne i finværet så langt i påsken, men i morgen skal sola nytes! :opplyser:

Skrevet

God mat, godt selskap, mye snop og sene kvelder høres ut som en vellykket ferie :jepp Godt med en fridag hjemme før det braker løs igjen...

Skrevet

Velkommen hjem igjen. :klem:

Skrevet

:sol:

Nyter dagen på min lune veranda, gleder meg til fjørpuss senere og soltørket sengetøy. Fin start på april!!

Skrevet

:sno:

Nyter dagen på min sofa jeg. :veslejenta:

Skrevet

:klem:

Føler med deg, Sauen!

Vinduene er pusset, senga har rent sengetøy og da er det vel på tide med litt fjørpuss. Fuggel'n har blitt skikkelig pelsdyr...

Skrevet

:natti:

Trenger ferie...

Vraktrøtt - brå start på arbeidsdagen med litt trøbbel i paradis, og hodet virker ikke helt.

Jaja, det kan bare gå en vei nå, kan det ikke? :klo:

Påska er unnagjort, påskesnopet er tomt og spinningtime er booket. På'n igjen med andre ord! :opplyser:

Skrevet
:kaffekopp: :kaffekopp: Dobbel dose fjøskaffe til vrakfuggel'n.
Skrevet

Takk Sauen, trengs :kaffekopp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er det med Fuggel'n i dag?

Skrevet

Mårnings!

Fuggel'n har det greit. Ikke så vrak som i går, men vært hektisk på jobb fra morgenen av. Skal snart pusle meg avsted på seminar, så greit å få unna det som MÅ gjøres før den tid.

Litt usikker på hva ettermiddagen/kvelden bringer, men finner nok på noe :)

Skrevet

:vinke:

Torsdag, det nærmer seg helg (takk og lov!)

Vært usannsynlig trøtt denne uka, men heldigvis litt bedre enn tirsdagen (som var katastrofal).

Greit seminar i går, god mat og trivelige folk. Dro til byen etter seminaret og klarte å ramle over to bukser (som IKKE var på salg :sukk: ). Var dyre begge to, men nå har jeg sikret meg en ny, lys jeans og en utrolig deilig og praktisk selskapsbukse (som ikke strammer NOE sted :lur: ). Spiste litt mat i byen før jeg kom meg hjemover til sofaen.

:kaffekopp:

Gjøre litt kanskje?

Skrevet

Gode klær er en god investering :jepp:

Gjøre noe? Må jeg? Ok, da...

Skrevet

Måtte du nevne bukser her? Yndlingsjeansen min revnet i går... :grine:

Skrevet

Måtte du nevne bukser her? Yndlingsjeansen min revnet i går... :grine:

Min yndlingsjeans holder på å revne den også... Derfor jeg MÅTTE finne noe i går. Håpet de hadde samme buksa inne i min størrelse, men det hadde de selvfølgelig ikke :sukk:

Yndlingsbuksa bæres nå med andakt, er redd den revner (på innsiden av låret selvfølgelig, og hvorfor er bare den ene siden slitt, hvorfor ikke det andre låret også?) når som helst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...