Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mangel på oksygen kan absolutt være en medvirkende årsak til litt redusert dagen derpå... :fnise:

Varm og smått møkkete fuggel etter litt sjauejobbing, og får ikke helt bestemt meg for hva ettermiddagen/kvelden skal bringe. Må uansett til byen etter jobb, men om det blir trening eller ei, eller om det blir besøk hos venninne er litt uklart. Tre potensielle planer på rappen blir litt i overkant, spesielt når man gjerne skulle hatt en matbit innimelom også. Og EGENTLIG burde jobbet ekstra i kveld, for her er det ting som har skjært seg litt som MÅ bli ferdig i dag (og jeg MÅ gå senest til vanlig tid, men kan eventuelt komme innom igjen senere..).

:bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey!

Jeg har helt i det stille passert 10.000 innlegg, og dermed blitt oppgradert fra Verdensvant til A-kjendis (også jeg som likte meg så godt som Verdensvant... :sukk: ).

:skaal:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Hump day/midtuke/halvveis/lille lørdag/onsdag - kjært barn har mange navn :jepp:

Smått trøtt, men relativt klar for en ny dag. Tror jeg.

Hadde en smått interessant opplevelse i går da, måtte flire litt.

Har nok en gang bestemt meg for å skjerpe inn kostholdet, og har en liten plan mot ferieturen om en måneds tid. Planen min innebærer blant annet å få sjokoladeinntaket under kontroll frem til avreise, og jeg startet med friskt mot på mandag. Mandagen gikk fint, og tirsdagen startet med blanke ark. Halvveis i arbeidsdagen kommer en kollega innom med en sjokolade til meg... Jeg takker pent, sender sjokoladen et LANGT blikk, og legger den til side (får spare den til fredag :jepp: ). Litt småfrustrert over å ha forbudt sjokolade innen rekkevidde, men samtidig oppsatt på å ta ufordringen og klare å la den ligge. Dette skal gå fint! Er jo uansett ikke på jobb det verste sjokoladesuget er, det er etter middag... Etter litt ærend etter arbeidstid reiste jeg en kjapp tur innom Coop for å handle litt småting (at de var tomme for 3 av tingene jeg trengte er en helt annen sak), og var skikkelig stolt da jeg kom til kassa uten å ha tatt med meg noe usunt. Er Shop Express-kunde, så betalingen går normalt som en drøm, men akkurat i går måtte jeg gjennom kontroll. Helt greit, kontrollen gikk finfint, og dermed skjer følgende: Fuggel'n får med seg en sjokoladeplate på 100g, fordi alt var ok i kontrollen :sjokkert: (jada, jeg kunne velge mellom seigmenn, kaffe eller sjokolade, men de to første tingene var ikke i hodet mitt i det hele tatt - svarte før jeg i det hele tatt fikk tenkt meg om). Så, etter å ha styrt unna sjokolade i to dager, sitter jeg igjen med en sjokolade på jobb, og en i kjøleskapet hjemme. :sukk: Hallo! Noe av vitsen her var vel at jeg IKKE skulle ha sånne fristelser i hus? :klo: Men jeg skal være sterk, ser på dette som en test, og SKAL klare å vente til helga. Viljestyrke tas i mot med takk!

Ble ingen trening i går, men fikk puslet litt hjemme og ordnet litt i byen. I dag står treningstøyet klart i bilen, og i morgen er det tid for Bedriftsidretten. Litt bevegelse trengs! :trene:

Skrevet

Verden motarbeider deg :ler: Legg dem i en skuff du ikke åpner så ofte. Mvh hun som spise de siste Anthon Berg-eggene i helga, etter å ha hatt dem liggende uåpnet i to måneder :nigo:

Skrevet

God morgen!

Skal det være en liten :sjokolade: ?

Skrevet

Vær snill nå :fy_fy:

Er jo snill jo... bare hjelper Fuggel'n med å utvikle selvkontrollen... :nigo:

Skrevet

:ler:

Selvkontroll? Hva er det?

Sjokoladen på jobb ligger trygt, sjokoladen hjemme ligger trygt (jeg er jo på jobb...), og det nærmer seg lunsj. Ikke dumt! Dagens møte er unnagjort, og jeg kan starte på andre oppgaver som må gjøres.

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Torsdag, det nærmer seg helg, fuggel'n er våken (men skal ikke våge meg på å si opplagt, litt for tidlig for sånt...), og det er slett ikke dumt vær ute. :sol: ! Litt skyer og en liten trekk, men jeg klager aboslutt ikke. Håper bare været holder seg til ettermiddagen så man kan få litt frisk luft uten å drukne :ler:

Begge sjokoladene er fremdeles urørte av menneskehender (og -tenner....), men må innrømme at jeg ramla på et par gulrøtter med dip i går kveld. Var sykt sugen på noe, og gulrøttene var veeeeldig gode. Jaja, ikke det verste det vel?

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for et par gulrøtter med dip. Det er et svært godt alternativ til sjokoladen det. :jepp:

*sier hun som døyvet søtsuget med en kroneis i går kveld*

Skrevet

Jeg kjøpte 6-pakning med kroneis på meny i går - spent på hvor lenge den varer. Nå er de fem...

Skrevet

Ingen dårlig samvittighet for gulrøttene, var godt på en lille lørdag :nigo:

Og dippen er jo skrekkelig god da... :sikle:

Har blitt en is denne uka, ellers vært flink! :opplyser:

Skrevet

Denne uka så langt ble det dessertkake på mandag (man var jo ute og spiste før konserte...), dessert og kake tirsdag (hallo, bursdag) og is i går. Så langt i dag bare grovbrød med makrell i tomat og en banan (nei, ikke banan på makrellen), men dagen er ennå ung... :arwen:

Skrevet

Her ble det vafler på mandagsklubben, wienerbrød på senteret på tirsdag, is i går og i dag skal jeg på et arrangement hvor det serveres kake...

*kom viljestyrke og treng deg på, her skal du motstand få* :sukk:

Skrevet

Er nå godt å se at andre også synder litt i sommersol/sommerregn :nigo:

Skrevet (endret)

I følge dagens KG-artikkel må jeg visst velge mellom sukker og skjønnhet - som om det er et dilemma?

Hallo, kake :kyss2:

Endret av Daria
Skrevet

Tror ikke redusert sukker hadde hjulpet så veldig mye på skjønnheten her gitt. Slankere? Ja, kanskje? Men resten er vel som før? Dessuten kommer vel skjønnheten innenfra? :sexy: (vil det si at skjønnhet = hormoner (som jo også kommer innenfra...) ?? Hello beauty! :daane:

Skrevet

Tjobing! :kaffekopp:

Fredag! Oooooo lykke!

Er fullstendig vraktrøtt, støl i skuldre, overarmer, rygg og knær, småømt i en ankel som fikk en aldri så liten overtråkk i går, og generelt er skrotten SVÆRT klar for helg. Skulle egentlig sykle til jobb i dag, men det utgikk. Plutselig... I stedet satser jeg på å få ordnet et par ærend etter jobb, og ellers slappe av og kose meg.

:natti:

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Håper Fuggel'n ikke er vrak i dag. Nyt lørdagen. :klem:

Skrevet

En sløv og fin lørdag i går, mye verandatid, litt pusling inne, og masse egentid. Deilig!

En liten tur å butikken fyllte kjøkkenet med frukt og bær, nytt garn kom i hus og ny voksduk til utebordet. Peoner i vase inne, hvit potterose ute - stemning!

Tenkte jeg skulle kose meg maksimalt i dag også, bare ta det rolig, slappe av og gjøre minst mulig eller akkurat det jeg har lyst til. Sette meg ut i sola, lese, strikke og slappe av. Tror jeg trengte denne helga gitt! Burde gjort både det ene og det andre, men... :nigo:

:veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...