Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usj! Sjaber Fuggel er ikke bra. Håper du har kommet deg hjem til sofaen nå, og at morgendagen blir bedre. :kose:

Og det strikkeprosjektet ditt er jo lekkert. *vil også se når jeg kommer sørover* :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte dager er det bare sofaen som gjelder...

Skrevet

Veldig sløv ettermiddag i går gitt.

Strikket litt - rakk opp alt av mønster - startet fra scratch og er nå på rett spor igjen. Ellers enkel middag (pasta), enkel kveldsmat :popcorn::flau: og lite action. Tv- og sofatid rett og slett... Kjipt å avlyse gårsdagens plan med venninne, men satser på at vi får tatt det igjen senere. I dag er det bedriftsidrett, og så er det endelig fredag og helg igjen! :hoppe:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som det var lurt av deg å ta en rolig ettermiddag. :jepp:

Skrevet

Mårnings Sauen :kaffekopp:

Var nok ikke så dumt med en rolig ettermiddag nei, var rett og slett helt på felgen her. Vet ikke om det er kroppen som sier i fra om at den er sliten? Eller? Har jo ikke vært SÅ travelt nå synes jeg, og masse er jo moro og lystbetont. Og helga som var var jo supersløv... :sukk: Skrotten er rett og slett ikke helt i vater, men godt mulig det ikke bare er fysisk. Hormoner og psyken generelt kan vel spille inn litt også :sukk: Jeg trenger rett og slett en solid lottogevinst, sånn at jeg kan ta laaaaaaaang ferie :jepp:

Skrevet

Lottogevinst og ferie høres ut som en god og fornuftig plan. Jeg kan ofre meg og stille som reisefølge, så du slipper å dra alene *edel*

Skrevet

Lottogevinst og ferie høres ut som en god og fornuftig plan. Jeg kan ofre meg og stille som reisefølge, så du slipper å dra alene *edel*

:pls:

Er så utrolig glad for at du tar et såpass stort offer!

Skal notere meg det, slik at jeg slipper å lete høyt og lavt den dagen det blir aktuelt (merk utelatelsen av HVIS i forrige setning...)

Skrevet

Jeg er ganske så selvoppofrende, men du vet - alt for deg ;)

Skrevet

Venter bare på at Daria nå skal nevne at de selvfølgelig planla ferieturen i sommer med meg i bakhodet :engel:

:fnise:

Skrevet

Det er kanskje å trekke det litt langt... :fnise:

3 uker 1 dag :hoppe:

Skrevet

Det er kanskje å trekke det litt langt... :fnise:

3 uker 1 dag :hoppe:

:hoppendeglad:

Å nevne at jeg gleder meg er kanskje bittelitt unødvendig? :sjenert:

Skrevet

Jeg ville blitt mer bekymret om du ikke gledet deg... :fnise: Puttet Richard Herrmanns Mine gleders by i veska i dag, sånn apropos. Sist jeg leste den ble jeg veldig klar for å reise til London, å lese den og vite at jeg skal dit om noen uker må jo være ideelt :jepp: Så kan jeg brife med all min nyervervede historiske kunnskap mens vi er der også :nigo:

Skrevet

Jeg leste et sted at det var anbefalt å ta trappene opp i toppen av St Paul Cathedral - visstnok fantastisk utsikt... Kjenner denne helga er ALTFOR kort! :sukk:

Skrevet

Climb the Dome

Climb up the dome to the Whispering Gallery and try out its unique acoustics; a whisper on one side can be heard clearly 100 feet away. Climb 271 more steps and reach the Golden Gallery at the very top of the dome where you can enjoy breathtaking panoramic views across London.

Skrevet

Been there... :filer: Sist jeg var i London var det sammen med pappa, og han skal alltid opp i høye tårn...

Skrevet

Jeg leste et sted at det var anbefalt å ta trappene opp i toppen av St Paul Cathedral - visstnok fantastisk utsikt... Kjenner denne helga er ALTFOR kort! :sukk:

Been there... og ja utsikten er fantastisk, men med masse turister så funker ikke helt hviskingen.

Skrevet

Point taken - I surrender :jepp:

Skrevet

:ler:

Man skal vi virkelig ha utsikt, burde vi jo dra hit...

Skrevet

:ler:

Man skal vi virkelig ha utsikt, burde vi jo dra hit...

Shit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...