Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Onsdag er den nye t-dagen altså, i alle fall nå i juni. Og hva er galt med natt til onsdag? Sover skrekkelig dårlig, drømmer masse og sjekker klokka flere ganger i løpet av natta (rundt kl 04 er spesielt populært - rekker gjerne akkurat å sovne igjen før måkene setter i gang sitt morgenmøte). :natti:

Ellers ved relativt godt mot. Et par fine ettermiddager med sosiale turer i frisk luft, samt fått ordnet endel inn mot helga. Butikkene har på lager det jeg trenger, så da kan jeg bruke ettermiddagen i dag til tømming og rydding, i morgen blir det handling før mer tømming og rydding, og på fredag setter vi i gang. Godt feriepengene har kommet... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sov også dårlig i natt - må være noe som går :vetikke: Eller noe som ikke går - de høyrøstede menneskene som ble stående i gata utenfor soveromsvinduet mitt i stedet for å gå videre, for eksempel...

Skrevet

Nå aner jeg ikke hva som passer best for Vimse, Daria, Skravla, Suzy, men kan for eksempel foreslå 01.-03. august som et alternativ? Torsdag til lørdag, Rimelig hotellrom (ser ut til at Thon Hotel Opera kan gi oss 595 per natt per rom - det er IKKE gale :nigo: - dog ikke refunderbart), og tror det skal passe med feriens småplaner :jepp:

Skrevet

Har ingen innvendinger - burde greit kunne ta fri den fredagen.

Skrevet

Jeg er superfleksibel altså, eneste jeg har holdt litt av er en liten date med Sauen i slutten av uke 30 (fredag eller lørdag om jeg husker rett?). Utover det er jeg fleksibel så det holder :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg er i Gøteborg den helgen.... :nigo:

Men torsdagettermiddag har jeg ingen planer.

Endret av Skravla
Skrevet

Men jeg har helgeplaner helt fram mot 24. august, så jeg er ikke mye å ta utgangspunkt i. :fnise:

Skrevet

Må'kke være helg, men kanskje greit med tilknytning til helg så ikke alle er på jobb? Eller? Kan fint tirs-tors eller ons-fre om det passer bedre :jepp:

Skrevet

Da er boden nesten tømt, resten av leiligheten er et salig kaos, og en småsliten fuggel med uggen rygg har funnet sofaen. Handling etter jobb i morgen, og videre forberedelser til helga. Blir spennende å se hvordan det blir når det blir ferdig!

:veslejenta:

Skrevet

Det passer fint for meg såvidt jeg vet nå, men jeg skal sjekke med mannen i morgen :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

Nærmer seg lunsjtid, sola skinner, fuggel'n lader opp til handling i ettermiddag, samt mer rydding og forberedelser. Skal bli SÅ godt når alt er unnagjort og jeg kan få ting på plass igjen! :jepp:

Skrevet

:nigo:

Ikke helt fornøyd med hvordan søndagen ser ut til å bli, men er jo langt frem i tid og mye kan endre seg :jepp: Uansett funnet 5-6 regnponchoer i min bod-tømming, så skal nok ordne seg for fjørkre på tur :jepp:

Og i dag er det bare EN uke igjen! :strix:

Fredag og helg, og satser på at det meste er klart før jobbinga i helga. Håper jeg har tenkt på det meste, og at paps og mams har tenkt på resten :sjenert:

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg er superfleksibel altså, eneste jeg har holdt litt av er en liten date med Sauen i slutten av uke 30 (fredag eller lørdag om jeg husker rett?). Utover det er jeg fleksibel så det holder :nigo:

Bare en liten date??? :(

Lykke til med helgens prosjekt. :klemmer:

Skrevet

Bare en liten date??? :(

Lykke til med helgens prosjekt. :klemmer:

Nei nei nei! :sukk:

En eller to eller tre STORE dater :hoppendeglad:

Skrevet

Nå har jeg ihvertfall kjøpt billetten hjem fra Fuggelland igjen. Og jeg reiser hjem igjen mandag 29.juli (litt mer uklart når jeg kommer sørover...). Så da er det klart for date med Fuggeln (og kanskje Vimse?) fredag 26. og lørdag 27. :strix:

Skrevet

:veslejenta:

Fremdeles kaos i leiligheten men nå kan jeg begynne å fylle rommet igjen :hoppe: Men ikke i kveld...

Skrevet

Herlig når man kan begynne å få ting på plass igjen. :jepp:

Kos deg i kveld. :klem:

Og nå er laget mitt til TdF klart. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...