Roadrunner Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #10181 Skrevet 4. juni 2013 Sånt skjer - jeg har akkurat vært på Ica og hentet en pakke derfra... Bestilt noe spennende? Ikke så mye spennende som ble bestilt, men jeg falt litt for denne. Sommerlig og fin, med en hvit stroppetopp under for eksempel I tillegg kjøpte jeg 2x2pk singleter av . Ok passform, fin pris og veldig anvendelige Ser for meg et kappløp neste gang en av dere finner noe finfint på Ellos. "Jeg kjøpte først" Bra med god smak da
Daria Skrevet 4. juni 2013 #10182 Skrevet 4. juni 2013 Singleter er jo forbruksvare, særlig hvite. Tror jeg fyller på samlingen hvert år... Jeg er glad jeg husket det før jeg bestilte. Det hadde vært kjipt og returnert. Og det ville ikke vært noe alternativ å beholde den..... det å avtale hva man skal ha på seg ligger ikke for meg. -Duu? Hva skal du ha på deg i dag...? Også vi som treffes så sjelden... Dessuten er det jo ikke din feil at du har god smak.
Roadrunner Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #10184 Skrevet 4. juni 2013 Veeeeldig stille rundt meg i dag (tross åpent kontorlandskap). Folk er på farta og i møter, og jeg står her og pusler med mitt. Men så: plutselig dukker det opp en kollega og annonserer at han har kjøpt inn is og godis. Saved my day (og så får vi heller gi litt blanke i sånn derre sunnhet)! 50 min igjen
Roadrunner Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #10186 Skrevet 4. juni 2013 4 typer is, nonstop, m, peanøtter, smash
Daria Skrevet 4. juni 2013 #10187 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Fikk ikke lyst på i det hele tatt, nei... Endret 4. juni 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #10188 Skrevet 4. juni 2013 Fikk ikke lyst på i det hele tatt, nei... Det var godt - vil jo nødig friste deg unødendig...
Roadrunner Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #10190 Skrevet 4. juni 2013 Spinning?? Eller rusletur til ei koselig strand, spise kyllinglår og jordbær på svaberget og bare skravle masse? Tre herlige timer med frisk luft - gjorde godt for skrotten og psyken! Herlig! Burde ryddet, burde gjort ditt og datt - istedet: og strikketøy tenker jeg...
Daria Skrevet 4. juni 2013 #10191 Skrevet 4. juni 2013 Høres ut som om du har tatt flere gode valg i dag
Roadrunner Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #10192 Skrevet 5. juni 2013 Våknet en drøy time før vekkerklokka i morges, og sovnet godt igjen. Veldig godt... Resultatet ble at jeg sov veeeeeldig dypt da klokka ringte, og måtte kjempe meg til overflaten. Snakk om å forlate koma. Vrak! Ramla nesten ut av senga fordi kroppen ikke var i stand til å fungere skikkelig, men det kom seg heldigvis og jeg unngikk katastrofen. Litt mer våken nå, men kjenner at dette kan bli en interessant dag... Rett på tur etter jobb i dag, skal treffe bestis og rusle litt. Satser på oppholdsvær og gløtt av (ganske grått her foreløpig). I morgen er det bedriftsidretten, og så er det plutselig helg igjen Blir godt! Strikketøyet går sakte men sikkert fremover - er moro! Ferdig med første (enkle) delen, godt i gang med det noe mer krevende stykket. Slet litt med en omgang i går, men så løsnet det litt igjen. Har lyst til å dra hjem og fortsette... *blod på tann* Men må jobbes litt!
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2013 #10194 Skrevet 5. juni 2013 Mornings! Og hva er det du strikker nå? *nysjerrig*
Roadrunner Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #10195 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har startet på et sjal - kalt Det halve Kongerige (dansk). Ser omtrent SLIK ut Flere bilder finner du HER Jeg har valg et alpakka/silke-garn, og strikker på litt mindre pinner enn oppskriften skulle tilsi, men satser på at det blir pent allikevel. Står ingenting om garn eller strikkefasthet i oppskriften, så må prøve meg litt frem. Men foreløpig ser det greit ut, så får se hvor stort det blir til slutt
Roadrunner Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #10196 Skrevet 5. juni 2013 Da kan jo du vise meg når jeg kommer. Ferdig med de 8 første pinnene av midterste mønsterbord, bare 52 omganger igjen av den...
Roadrunner Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #10197 Skrevet 5. juni 2013 Neste prosjekt, Skravla? Der lå jo til og med link til gratis oppskrift... *led meg ikke inn i fristelse - jeg går selv* Men jeg er vel ikke helt klar for engelsk oppskrift ennå, får holde meg til norsk (og dansk?) kanskje? Og en ting av gangen?
Daria Skrevet 5. juni 2013 #10198 Skrevet 5. juni 2013 Hvorfor får jeg en følelse av at den garnbutikken Skravla kanskje skulle innom i London kommer til å ende på lørdagsplanen?
Roadrunner Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #10199 Skrevet 5. juni 2013 Jeg er ikke så veldig avansert garnmessig, kommer langt med Sandnes-garn, Drops og andre norske varianter. Ikke nødvendigvis superbillig, men ferdige nøster og enkelt å fylle på ved behov... Har ikke så stort lager hjemme serru, kjøper til hvert enkelt prosjekt
Roadrunner Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #10200 Skrevet 5. juni 2013 Enten er jeg hormonell, eller så værsyk, eventuelt vraktrøtt eller kanskje en kombinasjon av alle tre... Smått hodepine igjen, som ikke vil forsvinne. Uggen i formen, småkvalm og har bare lyst til å legge meg nedpå. Står og vurderer om jeg skal stikke fra jobb snart, vet ikke hva jeg orker å sette igang med her akkurat nå. Argh! Bør vel avlyse sosial skravlings og rusletur med venninne også, selv om jeg har veldig lyst til å gjennomføre. Men ikke mye liv laga her akkurat nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå