Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjempekoselig skravlings hos ei venninne i går, timene gikk bare så altfor fort... :sukk: Stupte i seng da jeg kom hjem, og våknet plutselig av vekkerklokka i morges. Hvor ble alle de deilige søvntimene av? :klo:

Du sov dem bort? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:opplyser:

Selvfølgelig :fnise:

Men jeg vil ha flere!

Skrevet

Godt det er langhelg nå da, så du kan få noen fler :fnise:

Skrevet

God tur! Kos deg hos venninna di. :klem:

Skrevet

Tjobing!

Litt alenetid på morgenen, og jeg har en kjapp gjennomgang av venninnas pc for oppdatering etc. Snart tid for dusj, og så blir det nok en liten bysleng etter hvert tenker jeg. Nydelig vær, herlig temperatur og absolutt ingen grunn til å klage.

:kaffekopp:

Skrevet

Koser meg! :jepp:

Men kjenner det skal bli godt å komme hjem til seg selv igjen, borte bra - men hjemme best.

Ble restaurantmiddag i går, før noen timer med musikalsk underholdning på tv'n. I dag har vi vært på en liten kjøretur i distriktet, kost oss i finværet og spist :sjokolade: og :popcorn: til lunsj :sjenert:

Ørretmiddag venter senere, og kanskje en film på tv'n? Regner med at det blir en ganske tidlig kveld, to trøtte tryner her... Reiser etter frokost i morra, og regner med å unnagjøre drøye 45 mil på drøye 5 timer. Plutselig hjemme igjen og plutselig hverdag igjen.

:veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

:opplyser: 1. juledag er neste røde dag i kalenderen :sjokkert: Ei stund til det gitt!

Men først en firedagers uke, med sosialt og hyggelig på planen, og en smått sliten fuggel. Må se om jeg kan gjøre om litt på en plan i morgen ettermiddag, for bør få jobbet overtid en kveld denne uka, og i morgen er eneste anledning...

Skrevet

Morn-morn travle Fuggel'n. :kaffekopp:

Skrevet

:opplyser: 1. juledag er neste røde dag i kalenderen :sjokkert: Ei stund til det gitt!

Man takker for en så oppmuntrende og inspirerende start på arbeidsuka... :fnise: Tror jeg heller velger å fokusere på at det er nøyaktig en måned til skoleslutt og ytterligere en uke til jeg tar 4 ukers ferie :nigo:

Skrevet

Morn-morn travle Fuggel'n. :kaffekopp:

Mårnings, Sauen! :kaffekopp:

Alt vel i sommerfjøset i dag?

Man takker for en så oppmuntrende og inspirerende start på arbeidsuka... :fnise: Tror jeg heller velger å fokusere på at det er nøyaktig en måned til skoleslutt og ytterligere en uke til jeg tar 4 ukers ferie :nigo:

Bare hyggelig! Ingenting så trivelig som å komme med en oppmuntrende og inspirerende start på uka :nigo:

8 uker til sommerferie... Leeeenge! Men mistenker at det fort kan gå unna allikevel gitt.

Skrevet

Her kommer det hvertfall til å gå unna - i det bokinnleveringen er i gang er det bare å klemme inn så mye overtid som jeg har tid/lyst/ork til. I tillegg står det en kveld med Josh Groban, en opera, en ballett, en fagott-konsert, et teaterstykke og litt annet snacks på programmet innimellom, så jeg skal nok ikke kjede meg.

Skrevet

Såpass ja...

Her er det planer denne uka og førstkommende helg, men så tror jeg at det skal roe seg betraktelig. Håper det... Kunne vært godt med en helg uten altfor mye planer, og ikke minst en mulighet til å sove lenge i min egen seng. Lite kulturelt fremover, kikker rundt litt men får ikke helt bestemt meg... Kanskje en normal reaksjon på at det har vært litt mye den siste perioden? Ikke helt i stand til å ta avgjørelser eller orke å planlegge sånn skrekkelig mye.

Skrevet

Disse avgjørelsene har stort sett tatt seg selv :fnise: Opera og ballett ble kjøpt for et år siden, fagottene er sommertradisjon og man sier jo aldri nei til Josh...

Skrevet

Mårnings!

Tirsdagsfølelse, litt tirsdagstrøtt, men trøster meg med at det er onsdag.

Ene avtalen er avlyst i dag (noe som passet meg helt glimrende!), så da blir det kanskje en liten treningsøkt før overtidsjobbing?

Skrevet

Tirsdag, onsdag - det går litt i surr med fridager hver eneste uke :ler: Men man klager ikke :nigo:

Skrevet

Klager absolutt ikke! :opplyser:

Og denne fuggel'n har jo blitt en racer i å bruke fridager :sjenert:

Er ikke fem uker/25 dager i året litt lite ferie? :klo:

Skrevet

Du kunne fint klart å fylle et par uker til? :fnise:

Skrevet

Jaaaaa? :engel:

Hadde jeg ikke hatt opparbeidede timer som kunne tas som avspasering så hadde jeg slitt litt nå i våres gitt... :sjenert:

Skrevet

Godt det finnes løsninger når man bare på tur :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...