Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Solbriller, ja - det må jeg huske :jepp:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regntøy på ferie er det visst jeg som trenger... :roll:

Men hotellfrokost er ikke dumt uansett vær. Stappmett og fornøyd sau. :nigo:

Skrevet

:natti:

Er det en fordel eller en ulempe med stor koffert? Mistenker at jeg tar med mye mer enn jeg trenger, bare fordi jeg tross alt reiser med stor koffert allikevel...

Skrevet

Jammen, hallo! Du skal ikke ta med deg mer enn du trenger - hva med all plassen vi trenger??

Skrevet

Jammen, hallo!

Kofferten er fremdeles bare snaut halvfull, dere har MASSE plass! Fikk jo ikke lov til å reise med liten koffert (å bruke weekend-koffert til helgetur er helt unødvendig :plystre: ), så dere skal nok få plass nok å boltre dere på :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

Ble litt sent i går, og det merkes. Trøtt! Gjesper som en tulling, men satser på å få unnagjort den verste gjespingen nå på morgenen/formiddagen, så blir ettermiddagen og kvelden en opptur (optimist serru!).

Tror jeg har pakket alt som trengs (og mere til), har snart printet boardingkort og litt andre ting, og satser på at det meste er klart.

Litt: :bond: og masse :bolledeig:

Skrevet

Takk Sauen!

God helg!

Skrevet

:bolledeig:

Fine byen og fine reisefølget! :strix:

• Liker 1
Skrevet

:natti:

Vel hjemme etter supre dager på tur. Har kosa meg glugg! Strålende vær, strålende reisefølge, strålende by, masse vimsing, kafebesøk, god mat, flott teater i utendørs arena og til slutt en fantastisk avslutning på det hele på konsert. Solnedgang, allsang, gåsehud og klump i halsen - søndagskvelden kort oppsumert, og fuggel'n gliste fra øre til øre. Fornøyd ja! VELDIG!

Skal bli vanvittig godt å legge seg i egen seng snart, senga på hotellet kan ikke anbefales (og hva er saken med 4-5 etasjer uten heis? Med smal, teppebelagt trapp? Risikerer jo å bli sprek her! :daane: ). Men først må kanskje kofferten tømmes? I alle fall åpnes? :sukk:

:romeo: Tramps like us - baby we were Born To Run :romeo:

Skrevet

Ryggen fremdeles litt ute av kurs, fuggel'n fremdeles trøtt, og kofferten fremdeles full av klær etc. Ble en sløv kveld i går, med et par telefoner og ellers sofatid. Er slitsomt på tur gitt! :daane:

En tanke om en bysleng i ettermiddag (skal være noe musikalske innslag jeg godt kunne tenke meg å få med meg :opplyser: ), ellers er planen å tømme kofferten. Kanskje planlegge en liten treningsøkt i morgen? MÅ få orden på denne ryggen før helga, har lovet paps å skru stuetak...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Tømme kofferten ja... Jeg har en ryggsekk som står uåpnet her... Orket ikke det etter en lang dag på toget. Og jeg trenger sekken når jeg skal ut og farte om et par timer. Åpne den - og tømme den i sofaen tenker jeg... Vaske skittentøyet og rydde på plass resten... I morgen kanskje... :sjenert:

Og ellers må jeg si du har startet bedre enn meg i TdF i år...

Skrevet

Kofferten min har hjemme-alene fest mens jeg er på jobb, og jeg mistenker at den ikke har gjort stort for å rydde opp etter seg innen jeg kommer meg hjem. :sukk: Heldigvis kan mesteparten bare gå rett i vaskemaskinen, enkelt og greit. Så blir det en pose eller to til Daria og Skravla som de henter når de kommer på besøk :nigo: Greit med privat frakt-tjenste! Og hyggelig å kunne være litt snill da :engel:

Fått en litt bedre start enn deg i TdF, men det er MYE igjen og mangt som kan skje... Måtte bytte en vannbærer, han var jo ikke med lengre... Men nå har jeg brukt rubbel og bit av budsjettet, så satser på at det blir bra.

Skrevet

Måtte bytte både en vannbærer og en temporytter før dagens etappe jeg. Hadde to ryttere som ikke var med i hele helga - og slikt blir det da ikke poeng av. :roll: Jeg hadde bare tlf med meg sørover, så jeg fikk ikke byttet før jeg kom hjem til pc'n (tlf nektet å være medansvarlig for noen bytter...).

Skrevet

Midtuke, regnvær, treningstøy i bilen og trøtt fuggel.

Ryggen blir gradvis bedre, og jeg håper en økt på ellipse og litt styrke i ettermiddag kan gjøre susen. Klar for fungerende skrott igjen!

Kjempekoselig kveld i går, med besøk av bestisen. Middag og kulturelt innslag i byen - knallkoselig! Sånne kvelder man skulle ønske aldri tok slutt... Men det ble kaldt gitt, og i tillegg skal man jo tidlig opp fordi det er jobb...

Skrevet

:vinke:

Det nærmer seg fredag og det nærmer seg helg. Skal ikke være hjemme i helga, men satser på å få slappet av litt mellom slagene. Bare to uker igjen på jobb nå, så blir det litt ferie!

Fikk trent litt i går (30 min ellipse + litt ymse styrkeøvelser), vasket litt klær, småryddet, epilert (DET var på tide det...) og slappet av. Kanskje finne frem strikketøyet igjen i dag? Lenge siden sist gitt...

Skrevet

Næh, skal du ikke være hjemme i helga... :daane::fnise:

Strikketøy ja. Her er det scrappeutstyret som må fram ganske snart. Har bestilling på to dåpskort...

Skrevet

Ikke mye strikking så langt nei...

Sett tv, blogget, surfet og vaset. Kanskje pakke litt og få gjort litt her før strikking? Så kan jeg kanskje kjøre rett etter jobb i morgen...

Skrevet

Fredag! :hoppe:

SOL! :strix:

Ble ingen strikking i går, men ble altfor sent... Måtte jo se CM, og så gikk det litt tregt å få fuggel'n i seng etterpå. Nærmere 23:30 er for sent for trøtte fugler, men kan gå an siden det er torsdag. Hjem en tur og pakke ferdig i ettermiddag, så bærer turen avsted til foreldretraktene. Jobbing i helga - fuggel'n skal praktisere som polakk :opplyser:

Skrevet

:kaffekopp: God formiddag.

Fredag. :opplyser:

Regn. :sukk:

Lykke til som polakk. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...