Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Hyggelig å være tilbake på jobb igjen, nok å gjøre og full fart. Fungerer helt ok, hoster litt og småsurkler litt, men ellers går det greit. Ingen panikkanfall eller ekstrem lengsel etter sofaen :nigo: Snart lunsjtid, og regner med at dagen fortsetter med nok å gjøre. Men jeg er positiv og optimistisk! :opplyser:

Og bare 4 dager igjen på jobb før ferie! :strix:

Fremdeles uvirkelig og helt rart at jeg reiser til lørdag (egentlig litt panikk rundt akkurat det der kjenner jeg), men går vel gjerne bra. Tror det blir dårlig med trening denne uka, skal gi kroppen hvile og god mulighet til å komme seg skikkelig før turen. Så får jeg heller være flink igjen når jeg kommer hjem fra ferie.

Men reisefeber? Pakkeforberedelser? Oversikt? Kontroll? :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontroll er oppskrytt :fnise: Pakking kan være lurt - men du har jo good tid til det :jepp: Du vet hvor passet er?

Skrevet

Pass, vaksinasjonskort, malariatabletter og billetter har jeg kontroll på (ligger midt på salongbordet sammen med en neve dollar). Burde komme ganske langt da? Eller? Er mer redd for å glemme ladere, minnekort, batterier til kamera, strømadapter, bikini og solkrem. Men alt kan jo kjøpes for en neve dollar, stort sett over alt (men i bushen?)

Skrevet

Pass, penger/kort og billetter - det meste annet lar seg ordne. Men bare en neve dollar? Vi snakker store sedler da, ikke småmynt? :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ååå, tenk at på lørdag reiser du! :strix: Jeg er lysegrønn av misunnelse. Men det er deg vel unt :)

Det er nok smart å ta det rolig denne uka så formen kommer seg skikkelig til du skal avgårde. Trene kan du gjøre resten av året ;)

Og du er da så systematisk og har kontroll på det meste, så jeg er sikker på at du får med deg alt på tur :)

Skrevet

Er i grunn smågrønn selv :nigo:

Hvis det er mulig?

Skal ta det rolig denne uka ja!

Nå har jeg funnet frem ei kladdebok til notater underveis, adresser til postkortskriving etc, og prøver nå å få notert det viktigste slik at jeg vet at jeg har det med meg. Kamera, minnekort, batterier, ladere, myggspray og malariatabletter er vel det aller viktigste i tillegg til pass, penger og billetter. Kanskje finne frem kofferten også? Men kontroll føler jeg ikke at jeg har - ikke denne gangen... LItt for mye å tenke på rett og slett, og føles som litt for kort tid. Men kanskje like greit?

:veslejenta:

Skrevet

Jeg noterer bare jeg skal på hyttetur jeg da *kontrollfrik* :sjenert::fnise:

Heldiggris :hoppendeglad:

Skrevet

Mårnings!

Fikk lagt litt i kofferten i går, fikk skrevet opp litt på ei huskeliste og fikk oppdatert litt adresser. Føler i alle fall at jeg er LITT i gang nå! :opplyser:

I dag kommer bestisen på besøk, og jeg regner med at det blir en vims til sentrale strøk for en matbit og litt skravlings. Blir koselig! Hun skulle vært her forrige uke, men det utgikk ganske naturlig gitt...

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Pakking i gang og bestis-besøk... Høres ut som det endelig går rette vegen for Fuggel'n nå. :klem:

Skrevet

Satser på at det går rette veien nå ha, hadde gjort seg!

Må få tatt et par telefoner i løpet av dagen (den ene til bilverkstedet - en liten ulyd i bilen jeg ikke liker... :sukk: ), få gjort endel på jobb og ellers går vel dagen i ett tenker jeg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som det er skikkelig back in business for fuggel`n, ja. Godt det, etter ei uke på sofa`n :)

Kos deg med venninne i kveld :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Humpday, og nærmer seg helg og ferie med stormskritt! Og jeg kjenner jeg har litt smått "angst" for at det skal gå litt for fort nå. Trenger tid! :bond:

Kjempekoselig ettermiddag og kveld med bestisen i går, gjorde godt! :strix: Timene raste avsted, og plutselig var det tid for senga... :sjokkert:

Nok å gjøre på jobb i dag også, men begynner å få en viss oversikt. Tror det skal gå greit! Men møte midt på formiddagen passer meg sånn relativt dårlig...

Trøtt men fattet fuggel!

Skrevet

Koselig å se deg innom, tiger'n! :vinke:

Skrevet

Altså, for en stund siden gikk tiden for sakte for deg, og nå går den for fort... Når blir du fornøyd? :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:fnise:

Regner med hun blir fornøyd når hun faktisk har ankommet ferieparadiset!

Skrevet

Mårnings!

Fornøyd? :klo:

Jammen...

Torsdag, småtrøtt fuggel, smått hormonell og veldig varierende følelse rundt hvor klar jeg er for ferie. Altså, jeg er veldig klar for å komme bort, slappe av, oppleve varme og sol, og oppleve masse annet spennende. Men kjenner også på følelsen at jeg egentlig ikke er så klar for å bo oppå et annet menneske i to uker akkurat nå, trenger litt plass til meg selv. Henger vel sammen med hormonene kanskje (og blitt bortskjemt på egentid i forbindelse med sykdom etc), så håper det går seg til i løpet av et par dager. Men gjør at reisefeberen varierer litt, fra ubetinget glede-seg, til litt mer avmålt. :sukk: Jaja, blir vel helt knall tenker jeg (og håper jeg!)

Skrevet

Det kommer til å bli knallfint!

:kose:

Skrevet

Jepp, har en plan om å få en knall tur!

Skrevet

Argh!!! :kjefte:

Bilen har vært smårar denne uka og jeg har fått verkstedtime etter ferien (de kunne ikke før). Men i dag nekter den å starte... Ikke snakk om! Får kjøre med en kollega til jobb om litt, men kjenner dette frustrerer meg skikkelig. Håper det "bare" er batteriet, men vet aldri...

:murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...