Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, så dårlig gjort! Det er jo skikkelig nedtur.

Finne annen tur i stedet da, eller bare utsette? Regner med at det ordner seg med jobben, du MÅ ikke ta ferie da uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, jeg må ikke ta noe ferie, har fleksibel arbeidsgiver.

Var bare skikkelig klar for sol, varme, trening og opplevelser, og liker å bryte opp vinteren litt. :sukk:

Så jeg kikker rundt litt og ser om jeg kanskje kan finne noe annet, hvis ikke må jeg skikkelig i tenkeboksen igjen. Penger spart, men :trist:

Skrevet

Penger er ikke alt... Om du ikke finner noe alternativ med det første, får du ta en trøstehelg her i stedet. Ikke så mye sol og varme akkurat, da...

Skrevet

Har heldigvis en Farris-helg i vente om en måneds tid - blir godt. Tror sannelig jeg skal unne meg en skikkelig massasje da...

Skrevet

Nei, det var nedtur. :troest:

Jeg synes du skal surfe litt, og se om du finner en annen tur som frister. For noe sier meg at Fuggel'n trenger litt sol og varme snart. :klem:

Skrevet

Har heldigvis en Farris-helg i vente om en måneds tid - blir godt. Tror sannelig jeg skal unne meg en skikkelig massasje da...

Høres ut som en plan :Nikke: Og her hvor jeg knapt kan se ut av vinduet pga alt regnet høres det ikke så rent lite fristende ut heller...

Skrevet

Farrishelg høres skikkelig fristende ut, men det kan jo ikke kompensere for kjipe avlysninger. (her skrev jeg først avlUsninger, men det er jo noe helt annet - og sikkert kjipt det også)

Skrevet

Hvis man først trenger en avlusning, tror jeg egentlig det er enda kjipere å ikke få en...

Skrevet

:sukk:

Mye tanker som farer gjennom skrotten her, og har hatt en lang prat med paps og ei venninne. Begge vet at jeg gjerne vil på tur, og at dette på mange måter var en drømmereise. Har rykket tilbake til start, og må finne ut hva jeg egentlig gjør.

1. Skippe tur - bli hjemme - spare pengene og feriedagene til en tur til høsten eller neste år?

2. Reise på en opplevelsestur igjen? Type safari eller annet?

3. Reise på en ren sol og varme-tur til et eller annet sted?

4. Finne en temareise utpå vårparten/sommeren? Kanskje man får med seg noen da også?

Angående alternativ 2, 3 og 4 (og eventuelt andre som dukker opp) så vurderer jeg en liten tur innom et reiseselskap her i byen for å høre hva de eventuelt har av forslag til en alenereisende fuggel. Så får vi se hvilke alternativer som dukker opp og hvilke avgjørelser det fører til...

:veslejenta:

Skrevet

:hug: Håper det dukker opp noe som får Fuggel'n glad igjen.

Skrevet

:kaffekopp:

Tirsdag, en times tid til lunsj og fuggel'n begynner å bli sulten. Tar visst litt tid å omstille kroppen til litt strengere kostholdsregime gitt :sjenert: 6. dagen uten Freia/Nidar med venner, og egentlig går det ganske greit foreløpig. Endel fristelser, og spesielt interessant etter middagstid, men har en plan om å holde nå. Er jo bare en måned til spa! :daane:

Intervallspinning i ettermiddag, tester yoga i morgen, og så får det vel bli litt treningsfri på torsdag :jepp: Får holde på lyst og motivasjon så lenge jeg kan :trene:

Skrevet

Litt trøstemusikk trengs...

:digge:

Lunsj unnagjort, og teller ned til litt handling og trening.

Føler meg skrekkelig flink om dagen :sjenert: og er spent på "innveiing" på fredag. Krysser fingrene for hyggelig tall!

Ellers? Det regner ikke! :hoppe:

Skrevet

Regnet har visst kommet nordover. :opplyser:

Og du er flink som holder deg unna dine søte "venner". :duskedame:

Jeg må innrømme at jeg sliter litt mer. Jeg har fremdeles litt brus igjen etter jula. Også har jeg jo en diger boks med lakris. Ja, også har jeg ikke fått handlet inn frukt til dessert. Og jeg har alltid lyst på noe søtt etter middagen... :sjenert:

*må snart i butikken*

Skrevet

Må på butikken i dag jeg, er ikke mye å skryte av hjemme. Laaaang handleliste :opplyser:

Ble to gulrøtter og litt dip til "dessert"/kvelds i går, så må få noe mer spennende i hus til i kveld.

Skrevet

Har vel ganske greit med mat i hus jeg da. Det er bare frukt som mangler. Men det er til gjengjeld en veldig viktig ingrediens på vegen mot et lettere liv. :jepp:

Dessuten så jeg i kundeavisen til Obs! at de har både dopapir, tørkerull og tøymykner på tilbud. Greit å handle sånne forbruksvarer når det er på tilbud. :jepp:

Skrevet

Så tror jeg at jeg har bestemt meg for å dra i butikken i dag. Kan gjøre godt å se noe annet enn egne stuevegger også. :jepp:

Skrevet

Høres fornuftig ut!

Gleder meg tli å få litt mer spenstig i kjøleskapet jeg, nå gjenstår kun ost eller syltetøy her...

Har i grunn lyst til å teste kjøkkenmaskinen en dag også, kanskje bake brød eller rundstykker? Heller mot det siste, ferske rundstykker hadde vært digg!

Skrevet

Var i butikken i går og handlet nesten bare non-food, her er kjøleskapet fortsatt fylt til trengsel etter jula...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...