Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til Stømstad i februar. Skikkelig eksotisk og drit varmt. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Blir det feil om jeg sier at jeg ikke er så skrekkelig misunnelig? :sjenert:

Skrevet

"Her er stekefettet du kan barbere leggene med" ???

Hvorfor skulle jeg ønske å barbere leggene med stekefett? :klo:

Og blir ikke kokosolje skrekkelig klissete å bruke sammen med epilatoren? :murvegg:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Tirsdag, trøtt fuggel... Sover litt urolig for tida, og den svært så våkne fuggel'n fra to uker tilbake har vi ikke sett noe til *vrak* Men er vel bare å ta seg sammen og fortsette? Klar for spinning igjen i ettermiddag, og gleder meg til yoga i morgen. Begynner å bli en bra rutine dette! Ut og spise torsdag, og besøk fredag til søndag. Fine uka! :hoppe:

Ute er det nærmest helseskadelig grunnforhold, bakken er frossen og stedvis blank is. Er så moro atte... :sukk:

Mer :kaffekopp: ?

Skrevet

"Her er stekefettet du kan barbere leggene med" ???

Hvorfor skulle jeg ønske å barbere leggene med stekefett? :klo:

Og blir ikke kokosolje skrekkelig klissete å bruke sammen med epilatoren? :murvegg:

Jeg har også fundert litt på den der (uten å lese artikken...) og konkludert med at noe som har så forskjellige bruksområder ville jeg vært skeptisk til å bruke til noen av delene...

Skrevet (endret)

:ler:

Blir det feil om jeg sier at jeg ikke er så skrekkelig misunnelig? :sjenert:

Nei da, det gjør ikke noe. :ler:

Vi skal forresten hit: https://www.nordicchoicehotels.no/quality-resort/quality-spa--resort-stromstad/fasiliteter1/

Mannens jobb har en leilighet tilknyttet dette anlegget, så vi bor ikke på selve hotellet. Vi bruker å prøve å ta oss et par turer i året til Sverige, slik at vi kan kjøpe glutenfri mat de ikke har i Norge til datteren vår. Dessuten er all ferie og alle turer velkommen, eller.... jeg hadde ikke reist til Molde. Der går grensa. :ler:

Ha en fin tirsdag!

Endret av Jerle
Skrevet

Jeg har også fundert litt på den der (uten å lese artikken...) og konkludert med at noe som har så forskjellige bruksområder ville jeg vært skeptisk til å bruke til noen av delene...

Du er inne på noe der ja. Samtidig er det vel såpass rent og naturlig at det derfor kan brukes til flere forskjellige ting. Måtte innom artikkelen for å gjøre research før min dype og interessante kommentar :ironi: og det var ikke småtterier til hva dette kokosfettet kunne brukes til. Alt fra highligher, leggbarbering (regner med du trenger noe mer enn bare kokosfett? :klo: ), håndkrem ++ :daane:

Nei da, det gjør ikke noe. :ler:

Vi skal forresten hit: https://www.nordicchoicehotels.no/quality-resort/quality-spa--resort-stromstad/fasiliteter1/

Mannens jobb har en leilighet tilknyttet dette anlegget, så vi bor ikke på selve hotellet. Vi bruker å prøve å ta oss et par turer i året til Sverige, slik at vi kan kjøpe glutenfri mat de ikke har i Norge til datteren vår. Dessuten er all ferie og alle turer velkommen, eller.... jeg hadde ikke reist til Molde. Der går grensa. :ler:

Ha en fin tirsdag!

Så ut som et lekkert sted da! Litt annet enn det jeg forbinder med Strømstad (som stort sett er dagstur, med en svipp innom Systembolaget og resten av handlingen på et overfylt senter på Svinesund :plystre:

:fnise:

Og du har helt rett - tur er tur og absolutt velkommen! :hoppe:

Skrevet

Mornings. :kaffekopp:

Tur er tur ja... Noen av oss tenker litt på tur for tiden ja... :fnise:

Og kokosolje som barberkrem... Tviler på at jeg prøver den... :ler:

Skrevet

Hvorfor er strømprisene så høye på vinteren?

Jeg går jo rundt som et vandrende kraftverk her :sukk:

Hilsen Frk. StatiskHår

Skrevet

Mårnings!

Halvveis i uka, og nedkjøring mot helg kan begynne :jepp:

Skikkelig hard spinningøkt i går, og jeg slet med å komme helt opp i puls. Luftveiene krøller fremdeles litt, men var godt fornøyd med å komme opp til et greit nivå, og fikk jobbet skikkelig. Beina er ganske møre i dag, det må være et godt tegn! Lader opp til yoga i ettermiddag, og litt husarbeid MÅ tas (besøk til helga, på tide å få hjemmet representabelt igjen...).

Ut og spise med gode kollegaer i morgen, og så handle og hente besøket på flyplassen på fredag. Gleder meg, blir superkoselig! Og hun skulle ta med treningstøy så vi får ei økt i løpet av helga :nigo:

Skrevet

Hvordan har frk Statisk Hår det med frisyren i dag? :fnise:

Stas med besøk, og helg er aldri feil :nigo: Helgeplanene her inkluderer et kryss på "Restauranter jeg vil besøke"-listen og en scene full av skjønne homser, samt Ingrid Bjørnov :hoppendeglad:

Skrevet

Frisyren ender nok en dag snart i strikk, men så lenge det henger heeeeeelt i ro, så går det sånn tålig :sukk:

Kanskje man skulle stikke hodet under vannkrana et par ganger i løpet av dagen? Konstant vått hår må da hjelpe på statisk hår? :klo:

Vil også oppleve homser sammen med Ingrid Bjørnov! Det må da være en helt genial kombinasjon?

*smågrønn*

Skrevet

Det har blitt gjort før med hell :jepp: (homser/Bjørnov-kombinasjonen, altså. Å gå rundt med konstant vått hår i januar er jeg mer skeptisk til. Sats heller på fletter.)

Skrevet

Gudmor og Turbo har samme statisk-hår-problem for tiden da. Turbo insisterer å sove på et gammelt akrylpledd, og resultatet er statisk pels. Fjerner jeg teppet blir det bare hyling og mas. Så da får hun bare leve med at hun får støt innimellom... :roll:

Skrevet

Men jeg insisterer ikke på akryl-pledd :opplyser:

Mistenker at heldekksteppe på jobb, tørr luft, sikkert ymse blandet stoffer i klær ++ gjør underverker for mitt lokale kraftverk. *fletta er på plass*

Fikk plutselig litt jobb i fanget her, så nå begynner jeg faktisk å bli småstiv i nakken etter å virkelig ha stått konsentrert ei stund. Jaja, godt å få det gjort! :jepp:

Skrevet

Mårnings!

Effektiv start på dagen, og har kommet i mål med det som hastet mest. Deilig!

Ute var det :sno: og :regn: i lufta da jeg kjørte til jobb, skikkelig nullføre. Kan bli spennende. Er jo rene vaskebrettet på endel av sideveiene nå, oppkjørt på toppen og fryst i bunn. Trenger traktor!

Yoga i går var heller interessant.. Endel litt nye øvelser og bittelitt høyere tempo, og vips begynner fuggel'n allerede å slite. Seriøst, er det mulig å skru sammen en SÅ stiv kropp? Hvordan klarer den egentlig å fungere i hverdagen? Satt på yoga-matta i går og ble helt forundret over alt jeg IKKE klarte. Ene posituren skulle vi kjenne godt i hofta. Hofta? Jeg fikk jo ikke kroppen i nærheten av en positur som tok på hofta! :opplyser: Hjalp litt senere da vi tok helt andre øvelser som skulle kjennes i hofta, de fikk jeg til. Men altså... Noen av de øvelsene tror jeg ikke det er meningen at mennesker skal klare. :sukk: Litt oppgitt og frustrert, veldig fornøyd med å ha overlevd, og fremdeles overbevist om at det på et eller annet tidspunkt vil hjelpe og at det trolig er godt for kroppen. Men... En ting er sikkert: baksiden av disse beina er MINST 20 cm for kort når det kommer til sener og muskulatur... :kaklehone:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Og unnskyld meg, men jeg må bare :hoho: av den yoga-beskrivelsen... :sjenert:

*vet det er stygt å le av andre*

Skrevet (endret)

Jeg kjenner følelsen :fnise:

"Strekk bena rett opp og senk dem så ned mot hodet. Anklene skal på høyde med ørene. Strake knær." sa instruktøren - og folk gjorde det! Jeg slet nok med å holde beina rett opp...

Endret av Daria
Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Og unnskyld meg, men jeg må bare :hoho: av den yoga-beskrivelsen... :sjenert:

*vet det er stygt å le av andre*

Det er bare å le Sauen :fnise:

Om ikke annet så er det i alle fall god underholdning! :jepp:

Jeg kjenner følelsen :fnise:

"Strekk bena rett opp og senk dem så ned mot hodet. Anklene skal på høyde med ørene. Strake knær." sa instruktøren - og folk gjorde det! Jeg slet nok med å holde beina rett opp...

Den der ja... :jolie:

Får ikke løfta rompa fra gulvet engang jeg, og strake bein rett opp i lufta er håpløst, baksida av beina er altfor kort så knær må ha en liten knekk. Så instruktøren har tipset meg om å jobbe meg oppover langs veggen, og det fungerer ganske bra, helt til jeg får krampe/skjelvninger i begge knehaser. Er det rart jeg kaller det "hval-på-land"? :kaklehone:

Skrevet

God FREDAGSmorgen! :bolledeig:

Fuggel'n starter dagen med hjemmekontor, etter at et trafikkuhell sperrer veien uti her. Forsøkte en alternativ rute, men bakkestart fra stillestående, og uten mulighet til å ta noe som helst fart, ble litt for kronglete på dårlige vinterdekk. Så da parkerte jeg bilen trygt igjen, og gikk inn og startet opp pc'en for litt hjemmekontor. Får heller pusle meg avsted til jobb etterhvert :jepp:

Kjempekoselig kveld i går, deilig 3-retters middag med gode kollegaer. Masse skravling og god stemning - sånt kan vi like på en torsdagskveld! :hoppe:

Planen er å ta litt tidlig helg i ettermiddag, for å få handlet og klargjort litt før besøket skal hentes på flyplassen i ettermiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...