Roadrunner Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #11561 Skrevet 20. februar 2014 Litt tomt i toppen i dag, har ikke hatt så mye å meddele rett og slett. Dro en tur på trening etter jobb, men ble ikke så hardt eller lenge før jeg vendte nesa hjemover igjen. God laksemiddag, lang prat med mams, litt tv-sløving, støvsuging og en tur innom nettbanken for å betale ny solid faktura. Håper det meste er registrert i forfallsregisteret nå, sånn at jeg slipper flere overraskelser. Det tar hardt på sparekontoen dette! Føler meg nærmest apatisk i forhold til dette været/føret, bare lei. Speilglatt i morges, smått trafikkaos i ettermiddag. Og det er meldt i natt og i morgen... Er SÅ glad for at jeg har en liten ferie å se frem til - trenger den SÅRT! Håper været der er stabilt og fint når jeg kommer, og at jeg får ladet batteriet, samlet D-vitamin og få fylt opp overskuddslagrene litt. To uker igjen på jobb! Klassisk konsert i morgen, rolig lørdag, langkjøring på spinninga søndag, samt venninnesosialt på ettermiddagen. Vips er det vel mandag igjen tenker jeg. Men først:
Roadrunner Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #11562 Skrevet 21. februar 2014 Trøtt fuggel, har blitt litt sent denne uka og det merkes. Men det er fredag, så nå må det bare holdes ut noen timer, så går det seg nok til!
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2014 #11563 Skrevet 21. februar 2014 Litt påfyll? Du kan trøste deg med at du ikke er den eneste som er tungstartet i dag. Sauen sliter litt hun også (riktignok er diagnosen min vondt i viljen i dag)...
Roadrunner Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #11564 Skrevet 21. februar 2014 Påfyll kommer alltid godt med! Takk! Har nok litt av samme diagnose i dag jeg også... Klar for helg igjen rett og slett. Sovet litt urolig i natt, drømte at jeg hadde glemt passet på tur og kom i litt trøbbel... Tyder vel kanskje på at Fuggel'n er reiseklar?
Roadrunner Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #11565 Skrevet 21. februar 2014 En tung og trøtt fredag ble med ett MYE bedre Elsker gode konsertnyheter i nærtraktene! Jippi!!!!
Roadrunner Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #11566 Skrevet 21. februar 2014 Konsertbilletter i boks Og ute! Skal si uka avsluttes med stil!
Daria Skrevet 21. februar 2014 #11567 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Med den konsertnyheten gliser du vel såpass bredt at du overskinner sola uansett Endret 21. februar 2014 av Daria
Roadrunner Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #11568 Skrevet 21. februar 2014 Godt fornøyd med dagens billettfangst ja! Og snart bærer det avsted til kveldens kulturelle utskeielse.
Roadrunner Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #11569 Skrevet 22. februar 2014 Lader opp til trening i morgen, har hatt en ganske sløv lørdag med OL, huslige sysler og handling. Mye tv...
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2014 #11570 Skrevet 23. februar 2014 Innom og heier på spreke-Fuggel'n. *imponert over folk som kommer seg på trening så tidlig på en søndag*
Roadrunner Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #11571 Skrevet 24. februar 2014 Var i grunn imponert i går selv... Var TUNGT å stå opp så tidlig, men var greit når man bare kom i gang. Litt kollaps etter treningsøkta, så ble en formiddag på sofaen under pleddet. Litt feberfølelse, tung i hodet og småfrysen. Booket spinning i ettermiddag, men får sjekke litt om noen andre skal, og hva jeg evt gjør. Kanskje spinne i dag (rolig time) og se an litt i morgen (tøffere time)? Trenger heldigvis ikke bestemme meg ennå. Nest siste arbeidsmandagen før ferie!
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2014 #11574 Skrevet 25. februar 2014 God morgen. Hvordan står det til med Fuggel'n i dag?
Roadrunner Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #11575 Skrevet 25. februar 2014 Fuggel'n går litt i ring, vært litt å gjøre, men ser ut til at det skal roe seg litt nå. Litt varm i toppen igjen, og fikk solid hodepine i går ettermiddag da jeg ruslet en liten tur, så i dag har jeg ringt legen og skal dit på torsdag. Gidder ikke dette mer, håper de kan finne ut hva som rir skrotten. Mistenker at jeg bare får svadasvar om virus, men de får nå sjekke litt i det minste. Fuggel'n vil bli frisk! Vil orke å trene, orke å gå tur, orke å fungere... Ellers - full nedtelling til tur, skal bli ubeskrivelig godt! Foreløpig opphold her i dag, men meldes regn til kvelden og videre ut uka. Får bare ta det som det kommer, men kanskje en rusletur i ettermiddag også, i stedet for trening? Tviler på at intervallspinning er det rette med den formen som er nå.. *oppgitt* ?
Jerle Skrevet 25. februar 2014 #11576 Skrevet 25. februar 2014 Kanskje det er bihulene?(siden du har så vondt i hodet altså) Det kan henge igjen lenge. Sjefen min har hanglet siden november, ikke skikkelig syk ikke skikkelig frisk. Hun fikk påvist bihulebetennelse for to uker siden, så fikk hun en liten hestekur og vips så var både energi og det meste på plass igjen.
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2014 #11577 Skrevet 25. februar 2014 Godt at du har bestilt time hos legen nå. Du må jo snart bli frisk igjen.
Roadrunner Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #11578 Skrevet 26. februar 2014 Kanskje det er bihulene?(siden du har så vondt i hodet altså) Det kan henge igjen lenge. Sjefen min har hanglet siden november, ikke skikkelig syk ikke skikkelig frisk. Hun fikk påvist bihulebetennelse for to uker siden, så fikk hun en liten hestekur og vips så var både energi og det meste på plass igjen. Takk for tips, Jerle! Ville tro jeg hadde hatt enda mer press i hodet/kinn om det var bihuler, men vet ikke. Aldri hatt bihulebetennelse så vidt jeg vet, og har jo gått en stund nå. Må absolutt med i vurderingen! Hadde vært magisk om en hestekur hadde kunnet gjøre underverker. Godt at du har bestilt time hos legen nå. Du må jo snart bli frisk igjen. Synes jeg har gått lenge nok og hanglet nå ja. "Problemet" er jo at jeg egentlig ikke er syk... Men har ikke lyst til at det skal bryte ut noe festligheter på tur, da vil jeg heller bli syk nå eller ikke bli syk i det hele tatt. Halvveis i uka! Grått og vått ute, tørt og lyst inne. Og fuggel'n har planer om litt yoga i ettermiddag. Kan jo ikke gi meg ennå!
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2014 #11579 Skrevet 26. februar 2014 God morgen. Grått her også i dag. Men ikke vått foreløpig. Likevel vurderer jeg å ta regnjakke på dagens bytur... Lykke til med yogaen i kveld.
Jerle Skrevet 26. februar 2014 #11580 Skrevet 26. februar 2014 Jeg tror i grunn ikke hun jeg snakket om hadde masse hodepine som kunne minne om bihulebetennelse heller, men etter å ha hanglet så lenge så tok legen flere tester. Håper du finner igjen formen og er klar til dyst når ferien kommer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå