Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig på vei ut av huset, men må jo se langrenn først! :bond: Godt ingenting haster... :sjenert:

Skrevet

Egentlig på vei ut av huset, men må jo se langrenn først! :bond: Godt ingenting haster... :sjenert:

Ja, du kan jo ikke legge andre planer som haster når det er langrenn på programmet... :hoppe:

Skrevet

Alt må legges opp etter OL-programmet de neste to ukene - det er bare å venne seg til det :fnise:

(Det er forøvrig en liten fordel med reklamepausene - man får lettet seg fra sofaen og gjort ting innimellom...)

Skrevet

Alt må legges opp etter OL-programmet de neste to ukene - det er bare å venne seg til det :fnise:

(Det er forøvrig en liten fordel med reklamepausene - man får lettet seg fra sofaen og gjort ting innimellom...)

Jo, du er inne på noe der, Daria. Det er greit nok med reklame. Man kan gå på do uten å gå glipp av noe spennende. :fnise: Men de kan da vente med reklamen til vi har fått resultatene. Å skifte kanal pga reklame tre sekunder før vi vet om det har blitt sølv eller bronse er litt drøyt synes jeg...

Og ja, her må man se på OL-programmet før man bestemmer dagsplanen. :ler:

Skrevet (endret)

Til tv2s forsvar - de sa gjentatte ganger de siste 5 minuttene at slutten ville gå på Zebra og at man måtte skifte kanal. Men det blir jo litt latterlige når de er så lite fleksible at de ikke kan vente noen sekunder...

Endret av Daria
Skrevet

Ærender unnagjort, ny Lotto-kupong levert og vaskemaskina startet. Joggedress og sofa inntatt, klar for skiskyting etterhvert :jepp:

Skrevet

Ja, det er liksom det med de sekundene...

Klar for skiskyting her også. Men det er noen få par på skøyter igjen først. :hoppe:

Skrevet (endret)

Men dette er jo spennende! :daane:

Heia!!! :flagg:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Forsøkt å farge håret selv i dag, spent på resultatet når det tørker :sjenert: MÅTTE tas nå... Snart henge opp tøy og rydde litt, ellers ingen store planer for kvelden. Byturen gikk fint, fikk igjen litt penger på grunn av prisfeil på et kjøp jeg gjorde på torsdag. Godt når man får ordnet opp!

:veslejenta:

Heia Ole Einar! Det tynnes ut i potensielle trusler som kan ta gullet fra han :nigo:

Skrevet

Jaaaadaaaa!!

To gull, en sølv og en bronse - på OL's første dag! :hoppendeglad:

Kongen og dronninga på toppen av pallen - rått!

Skrevet

Det må jo sies å være en helt grei start... :fnise:

Skrevet

En helt grei start på OL ja :fnise: Helt knall!

Godt jeg ikke er programleder/reporter, hadde blitt mye tårer på direkten :sjenert: *lettrørt*

Skrevet

:kaffekopp:

Treningstøyet er på og jeg må bare få rumpa opp av sofaen. Hoftene er ikke på mitt lag i dag, vonde begge to... Så OL eller ei, jeg MÅ på treningssenteret... Men der finnes jo storskjerm :lur:

Skrevet

Her blir det lang rusletur når 3000m skøyter går på TV. :fnise:

Skrevet

Trent og fornøyd!

Skrevet

Her også. Ble en times tur på meg. Fornøyd med det. :veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...