Roadrunner Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #11581 Skrevet 26. februar 2014 Takk, Sauen! Det trengs virkelig. Hvalen har ikke blitt noe mykere siden sist...
Roadrunner Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #11582 Skrevet 26. februar 2014 Jeg tror i grunn ikke hun jeg snakket om hadde masse hodepine som kunne minne om bihulebetennelse heller, men etter å ha hanglet så lenge så tok legen flere tester. Håper du finner igjen formen og er klar til dyst når ferien kommer! Kjekt med tips, da har jeg litt mer å gå på i morgen, og litt tanker rundt hva det kan skyldes. Er klar for fin form - gleder meg stort til ferie og vil være frisk og rask!
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2014 #11583 Skrevet 27. februar 2014 God morgen. Hvordan gikk det med hval-treninga i går? Og lykke til hos legen i dag. Håper legen finner en løsning på det du sliter med.
Roadrunner Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #11584 Skrevet 27. februar 2014 Hval-treninga gikk greit i går, vi var tilbake på øvelser jeg kjenner at tar litt på de rette stedene, og det hjelper. Satt ikke bare hjelpeløst og kjente på min motarbeidende skrott. Veldig avslappet og sløv etterpå, og kom hjem med mer press i kinn/panne, så tydelig at bihulene ikke likte endel av øvelsene (blant annet med hodet ned). Legetime unnagjort, masse blodprøver tatt og en hestekur pencillin ble med hjem. Trolig restene av en stille lungebetennelse i brystet, og en begynnende bihulebetennelse i toppen. Men nå håper jeg at pencillinen kan ta knekken på det som er av basiller rett og slett. Og at blodprøvene finner det dersom det er annen moro som surrer rundt i skrotten. Lei ja! Ingen treningsplaner i dag, tror jeg skal leke litt med støvsugeren og vaske badet rett og slett. Og slappe av....
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2014 #11585 Skrevet 27. februar 2014 Så godt at du har fått en hestekur nå. Jammen på tide. Og lurt å ta det rolig på treningsfronten når det er basselusker i kroppen og hestekur på gang. La kroppen få tid til å bli frisk før du finner på noen sprell nå. *er streng og vil at Fuggel'n skal lytte til det skrotten forteller henne*
Jerle Skrevet 27. februar 2014 #11586 Skrevet 27. februar 2014 Så bra med hestekur. Det er verre når det er virus som må gå over av seg seg selv! Nå skal vi se at du blir frisk som en fisk til tur! Og jeg støtter sauen her om å ta det litt med ro ja!
Roadrunner Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #11587 Skrevet 27. februar 2014 Håper vi har rett om bihulebetennelse og at det er noe som hestekuren kan ta! Klar for å bli frisk ja. Og det blir sløøøøøøv ettermiddag på sofaen, kun avbrutt av litt klesvask og smått huslig.
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2014 #11588 Skrevet 28. februar 2014 God morgen. Hvordan er det med deg i dag?
Roadrunner Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #11589 Skrevet 28. februar 2014 God morgen! Våknet med lett hodepine i dag, og tung i toppen. Men omtrent som de siste dagene, så er påkledd og fungerer. Jobber litt hjemmefra nå, skal snart dra avsted på et lite seminar. Og så tror jeg det blir hjemmekontor resten av dagen rett og slett Knasker penicillin og koser meg - krysser fingrene for at jeg er frisk som en fisk i løpet av 9 dager Ja, og så er det jo FREDAG!
Daria Skrevet 28. februar 2014 #11590 Skrevet 28. februar 2014 Fredag Litt misunnelig på muligheten for hjemmekontor, det hadde gjort seg av og til...
Jerle Skrevet 28. februar 2014 #11591 Skrevet 28. februar 2014 Hadde jeg hatt muligheten for hjemmekontor, så er jeg redd jeg hadde dillet med alt mulig annet... Men i det klokken ringer sånn 0615, så har jeg alltid lyst på hjemmekontor!
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2014 #11592 Skrevet 28. februar 2014 Håper dagen blir fin, til tross for litt tung topp. Og hjemmekontor høres ut som en fornuftig plan når du har muligheten til det.
Roadrunner Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #11593 Skrevet 28. februar 2014 Fredag Litt misunnelig på muligheten for hjemmekontor, det hadde gjort seg av og til... Hjemmekontor gjør godt innimellom! Ikke ofte jeg benytter meg av det, siden både jeg og kollegaene nok fungerer best om vi er på jobb (samspill og div). Men innimellom er det veldig godt å kunne sitte litt konsentrert hjemme og få jobbet. På jobb blir det fort mer forstyrrelser og skravlings, spesielt siden store deler av kontorlandskapet er åpent landskap. Så da ble det hjemmekontor i dag Hadde jeg hatt muligheten for hjemmekontor, så er jeg redd jeg hadde dillet med alt mulig annet... Men i det klokken ringer sånn 0615, så har jeg alltid lyst på hjemmekontor! Jeg er nesten mer effektiv på hjemmekontor enn på jobb... Samvittigheta slår inn med stor kraft når jeg jobber hjemmefra, da skal jeg i alle fall være effektiv. Og var oppe tidlig i dag uansett, siden jeg måtte avsted noen timer. Så intet latmannsliv dette nei, telefonen ringte også tidlig, så var bare å fungere. Men nå er jeg vel hjemme igjen og har funnet joggebuksa og pleddet - deilig! Ut en tur senere for å handle litt matvarer, ellers ingen planer for resten av fredagen Håper dagen blir fin, til tross for litt tung topp. Og hjemmekontor høres ut som en fornuftig plan når du har muligheten til det. Dagen går fint så langt, tar det rolig med toppen. Skal snart ta dagens andre pilledose, og tror jeg skal finne frem litt kleenex og otrivin også, ser ut til at det begynner å skje saker og ting. Litt lunsj snart også kanskje?
Daria Skrevet 28. februar 2014 #11594 Skrevet 28. februar 2014 Jeg tror også jobbsamvittigheten hadde slått inn litt ekstra om jeg skulle jobbe hjemmefra - en ting er å være på jobb og ikke gjøre all verdens, da er jeg i det minste til stede og tilgjengelig, men når jeg ikke er på jobb må det jo kompenseres med mer effektiv jobbing Denne uka, hvor formen har vært og er i grenseland mellom gå på jobb og holde seg hjemme hadde muligheten til å jobbe hjemme fra sofaen og slippe den lange reisen vært veldig kjekt. Men all den tid en viktig del å jobben min er hjelpe elevene når de trenger det er det litt vanskelig - og lite ønskelig - å flytte jobben hjem
Roadrunner Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #11595 Skrevet 28. februar 2014 En stor del av jobben min er jo også å være tilgjengelig, så er normalt best at jeg faktisk er på jobb. Er ikke mange gangene i året at jeg bevilger meg en dag eller noen timer hjemmekontor, men innimellom gjør det godt. Som i dag, når formen er litt halvveis, det er fredag og jeg faktisk har endel papirarbeid jeg burde sett på i fred og ro. Da passer det finfint! Musikk på øret, joggebukse, tøfler og pledd. Lunsj spist og pc'n ligger på fanget. Klar for å jobbe meg gjennom en bunke dokumenter. FREDAG!
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2014 #11596 Skrevet 2. mars 2014 (endret) God morgen. Hvordan er formen? Begynner hestekuren å virke? Endret 2. mars 2014 av Sauen Shaun
Roadrunner Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #11597 Skrevet 2. mars 2014 Mårning! Hestekuren ser ut til å hjelpe på presset i bihulene, heldigvis. Samtidig virker det som om noe har løsnet, for begynner å bli ganske så forkjøla. Frem med Kleenex og Otrivin, men bare glad for alt jeg blir kvitt den kommende uka. Regner med ganske rolig søndag og kanskje en liten tur til ei venninne i ettermiddag. Blitt invitert på hjemmelagde fastelavensboller, sånt kan man jo ikke si nei til
Roadrunner Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #11599 Skrevet 3. mars 2014 God mandag! 6 dager til avreise! Mandag, forkjøla fuggel, småtrøtt fuggel, men ellers ikke så mye klaging tror jeg.
Daria Skrevet 3. mars 2014 #11600 Skrevet 3. mars 2014 Under en uke Pakkingen er i full gang - i hodet, om ikke annet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå