Daria Skrevet 16. mars 2014 #11681 Skrevet 16. mars 2014 Du satser på å legge deg nå og være på jobb våken og opplagt i 4-tida i morgen?
Roadrunner Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #11682 Skrevet 16. mars 2014 Næh, det var vel nettopp det jeg hadde lyst til å unngå. Men tre netter dårlig søvn og en skrekkelig tidlig start på dagen i dag merkes nå... Og senga har rent sengetøy...
Roadrunner Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #11685 Skrevet 17. mars 2014 Foreløpig henger jeg faktisk sammen, men det skyldes nok også at jeg har hatt tidlige morgener på ferie, og tidlig i seng. Ikke helt feil når hverdagen kommer igjen. Men litt trøtt ja, det merkes. Og vært hektisk start på mandagen, endel som har hopet seg opp. Booket spinning i ettermiddag, men litt usikker siden det muligens må bli litt overtid. Ting haster, men samtidig må jeg vente på info fra andre kanter, og da går det litt stykkevis og delt. Morsomt... Men jeg lever!
Roadrunner Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #11687 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hektisk dag, ikke drukket nok og stort sett løpt i ring. Jaja, fått gjort det viktigste tror jeg, og nå får jeg vel satse på å fortsette i morra. Spinning utgår til fordel for en tur i frisk luft. Blir godt! Endret 17. mars 2014 av Roadrunner
vimse Skrevet 17. mars 2014 #11688 Skrevet 17. mars 2014 Frisk luft er bra!! Godt å ha deg hjemme igjen!
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2014 #11689 Skrevet 18. mars 2014 God morgen. Tur i frisk luft høres veldig bra ut.
Roadrunner Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #11690 Skrevet 18. mars 2014 Frisk luft er bra!! Godt å ha deg hjemme igjen! Frisk luft var veldig bra! Vurderer en reprise i dag, kjenner det gjør godt både fysisk og psykisk rett og slett. Godt å være hjemme igjen også, tror jeg. Selv om jeg gjerne skulle hatt lengre ferie... Men godt med litt feriedager i reserve også, man vet jo aldri God morgen. Tur i frisk luft høres veldig bra ut. Det gjorde godt! Og planen er ny tur i dag, ser ut til at jeg har fått ruslefølge også Blir godt!
Roadrunner Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #11691 Skrevet 19. mars 2014 To hektisk dager på jobb så langt denne uka, og to halvsløve ettermiddager. Fått gjort litt hjemme, men mye som gjenstår før heimen er representativ. Bør kanskje få overført litt bilder fra kameraet også, før det pakkes ned? Støvsuge? Legge sammen klær? Sette bort kofferten? Jaja, litt hver dag, så kommer jeg nok i mål. Har et par bursdagsgaver jeg burde få kjøpt også, men litt usikker på hva som skal kjøpes. Men det ordner seg gjerne
Daria Skrevet 19. mars 2014 #11692 Skrevet 19. mars 2014 Du har bare vært hjemme et par dager - jeg har som regel ikke engang åpnet koffert ennå på det tidspunktet
Roadrunner Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #11693 Skrevet 19. mars 2014 Kofferten åpnes gjerne med det samme, og jeg har fått vasket to maskiner med klær og ryddet bort det som var rent. Men kofferten står i gangen, og det slenger fremdeles rundt litt kamera/lader/pass/papirer og dill. Er jo så godt å få ting tilbake til normalen! Bare litt tiltak...
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2014 #11694 Skrevet 19. mars 2014 Jeg pleier å ha det travelt med å få åpnet kofferten når jeg kommer hjem. Alt nytt som er kjøpt på reisen MÅ fram og beundres med det samme. Men så blir kofferten og resten slengende rundt i gangen noen dager før jeg innser at ting ikke vasker og rydder seg selv... God morgen, Fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #11695 Skrevet 20. mars 2014 Jeg pleier å ha det travelt med å få åpnet kofferten når jeg kommer hjem. Alt nytt som er kjøpt på reisen MÅ fram og beundres med det samme. Men så blir kofferten og resten slengende rundt i gangen noen dager før jeg innser at ting ikke vasker og rydder seg selv... God morgen, Fuggel'n. *host* Kjøleskapsmagneten er hengt opp ja... Handle? Shoppe? Mårnings! I ferd med å bli sylte tett og er ikke klar for noe forkjølelse nå altså! Det hostes og snørres rundt meg på alle kanter på jobb, så hadde vel vært rart om jeg ikke ble smittet, men hadde vært veldig deilig å slippe...
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2014 #11697 Skrevet 20. mars 2014 God morgen. Håper du får jaget basseluskene på dør fortere enn svint. Jeg synes ærlig talt at de har plaget deg nok nå altså...
Roadrunner Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #11698 Skrevet 20. mars 2014 Den handlegale har slått seg løs igjen, ja? Klart det Kan ikke endre på så gode rutiner - viktig å få handlet på tur! God morgen. Håper du får jaget basseluskene på dør fortere enn svint. Jeg synes ærlig talt at de har plaget deg nok nå altså... Litt lei jeg også kan du si. Men sier som før, kan jeg bare bli skikkelig syk og ferdig med det så hadde det vært en ting. Hangling i ukesvis og nærmest månedsvis er IKKE godkjent!
Roadrunner Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #11699 Skrevet 20. mars 2014 Får prøve meg på bedriftsidretten og så mistenker jeg at det blir rett hjem til sofaen. Godt man har middagsrester i kjøleskapet!
Roadrunner Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #11700 Skrevet 21. mars 2014 Fredag! Dagens beste venner er Kleenex og Otrivin, men ellers er jeg på beina og gråter ikke. Kommet meg på jobb, og skal forsøke å finne ei hjernecelle inni grumset her, sånn at jeg kanskje kan virke litt også. Hvis cella ikke har reist med nysene? Ingen store planer for kvelden annet enn å lage ei kake og slappe av. Sovet lite i natt, så mistenker litt tidlig senga i dag og håp om bedre søvn... Hjem til barndomstraktene i morgen, treffe litt familie og feire litt bursdag. Skal egentlig overnatte til søndag, men akkurat nå tror jeg det avhenger litt av formen og nattas søvn gitt. Men nok om basiller - det er fredag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå