Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar gjerne i mot hint om bilder og reiserapporter.... :lur:

Hint

*diskresjon en selvfølge* :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! :hoppe:

Hvis det ble litt stille så... *drømmer*

Skrevet

God morgen søte, snille, hjelpsomme Fuggel'n. :kaffekopp:

Håper du får en superduper dag. Og tusen takk for hyggelig prat i telefonen i går. :klem:

Skrevet

:nigo:

Ble en kjapp og koselig prat med Sauen i går gitt :hoppe:

Hadde selskap av venninne og hennes barn, så ble litt kort og gale, men fikk da svar på det jeg lurte på, og er veldig koselig å kunne være snill!

Litt trøtt i dag, ble visst litt sent i går...

To koselige telefonsamtaler på kvelden, og vips gikk klokka mot 22:30.
Sent til å være fuggel'n en helt vanlig tirsdag :sjenert:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

T-dag i dag? Eller hvordan har du det?

Skrevet

:kaffekopp:

Torsdag - det går mot helg igjen! :bolledeig:

Bilen er levert til vask og polering og det er snart tid for lunsj. I'm ready!

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

T-dag i dag? Eller hvordan har du det?

Litt T-dag ja...

Men holder nebbet hevet og tar dagen som den kommer. Prøver å få samlet noen tall fra div dokumenter, men sporer av litt innimellom. Fokus? *kremt*

Skrevet

:kaffekopp:

Fredag! :bolledeig:

Ble en god dose frisk luft etter jobb i går, så hjem til litt enkel middag og smårydding, et par telefonsamtaler og litt mer sløvings før senga. Snart ut et lite ærend, ellers tålig oversikt over arbeidsdagen tror jeg og veldig klar for helg! Tid for sommerdekk på bilen i ettermiddag, litt handling og ellers ganske rolig kveld tror jeg. Blir godt! Skal i bursdag i morgen og også være sosial på søndag så da passer det bra med en litt myk start på helga.

Nevnte jeg at det er fredag? :klo:

Hmm... Husker ikke... Men:

Det er F R E D A G ! ! ! :strix:

Skrevet

Du, Fuggel'n, kan du fortelle meg hvilken dag det er i dag? Lurer på om jeg har kommet litt feil ut på tellinga av dager... :klo:

Skrevet

Hvilken dag, sa du...? :fnise:

Øhhh...

Jeg nevnte det kanskje ikke?

Er ikke helt med i dag, så forundrer meg ikke om jeg rett og slett glemte å si at det er:

F R E D A G ! ! !

:hoppendeglad:

Du, Fuggel'n, kan du fortelle meg hvilken dag det er i dag? Lurer på om jeg har kommet litt feil ut på tellinga av dager... :klo:

Er så fort gjort å gå i surr med disse dagene...

Sliter med det samme selv, men jeg tror (om jeg nå ikke tar helt fullstendig feil) at det er (sjekker kalenderen for sikkerhets skyld):

F R E D A G ! ! ! :hoppe:

Er kanskje ikke så rart at man er ekstra fornøyd over at det endelig er fredag, det er jo tross alt bare en gang i uka. Mens mandag er det jo hver uke...

:fnise:

Skrevet

Og neste fredag er det en sjeldnere og enda mer elsket variant - da er det fredag-før-feire :hoppe:

Skrevet

Og noen av oss har hatt en teaterdiskusjon i lunsjen og er ferdig på jobb om 55 minutter. :strix:

Skrevet

Og neste fredag er det en sjeldnere og enda mer elsket variant - da er det fredag-før-feire :hoppe:

Ikke for de av oss som skal jobbe mandag, tirsdag og onsdag uka etter....

Men fredag på en onsdag får vel være mager trøst...

Skrevet

Og noen av oss har hatt en teaterdiskusjon i lunsjen og er ferdig på jobb om 55 minutter. :strix:

Andre har vært ufrivillig tilhører til en diskusjon/utgreiing om andres mageproblemer i lunsjen og har fortsatt 2,5 time igjen...

Ikke for de av oss som skal jobbe mandag, tirsdag og onsdag uka etter....

:troest:

På den annen side er det jo ikke så synd på deg, all den tid du nettopp har hatt en ukes ferie... Men vi skal sende deg en vennlig tanke fra Køben :nigo:

Skrevet

:veslejenta:

Trøtt og mett fuggel har inntatt sofaen for kvelden. Må bare ut en liten tur med søppel, rekeskall trives ikke inne...

Skrevet

Jeg skal snart dra meg opp av sofaen en tur - for å gå på kjøkkenet og steke vafler :sikle: Vill fredagskveld her også :fnise:

Skrevet
:veslejenta: her også. Utskeielsene her i kveld blir kanskje litt Stratos eller litt potetgull. Dessuten har jeg tenkt å legge meg forholdsvis tidlig i kveld. Jeg har nemlig en sengedate med Mr.Lahlum. :nigo:
Skrevet

Vi har alle våre preferanser... :fnise:

Skrevet (endret)

Her blir det en date med Mr.Nesbø :lur:

Ruslet en liten tur ut med søpla og bort til butikken med plast, metall, glass og flaskepant. Godt for alt som er gjort :jepp:

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...