Roadrunner Skrevet 19. april 2014 Forfatter #11821 Skrevet 19. april 2014 Mårnings! Snart på farta ut for å handle litt, er vel litt greit å ha noe i kjøleskapet når besøket kommer. Kanskje komme meg avsted så jeg kan sette meg ut i sola litt etterpå? Må bare tørke tårene før jeg tuster avsted, har nemlig sett litt på Hundehviskeren Lettrørt? Jeg?
Roadrunner Skrevet 19. april 2014 Forfatter #11822 Skrevet 19. april 2014 Bikiniføre på verandaen! Perfekt påskevær og koser meg glugg Besøket kommer ikke før i ettermiddag = verandatid på fuggel'n
Roadrunner Skrevet 20. april 2014 Forfatter #11823 Skrevet 20. april 2014 Kjempekoselig med besøk! Masse skravling, god middag i går, fin rusletur i dag og mer skravling. Fantastisk påskevær - det er bare å nyte. Planlegger langtur i morgen, blir trolig drøye tre timer til skogs. Nice! Skulle ønske fridagene og finværet bare fortsatte... Kanskje se Poirot i kveld?
Roadrunner Skrevet 21. april 2014 Forfatter #11824 Skrevet 21. april 2014 Hvorfor må sånn påskefri ta slutt? En flott 3-timers tur i skog og mark i dag, gjorde så godt! En sliten skrott landet på verandaen etterpå, slappet av og kost meg i finværet. Deilig!
Daria Skrevet 21. april 2014 #11825 Skrevet 21. april 2014 Fordi hvis du hadde hatt påskeferie bestandig, hadde det ikke vært like stas... *fornuftens stemme*
Roadrunner Skrevet 22. april 2014 Forfatter #11826 Skrevet 22. april 2014 (endret) Ikke helt med på fornuftens stemme i dag altså.... Forsåvidt ok med litt hverdag igjen (men 1 dag holder vel? ), men man er jo trøtt! Selv om det ikke ble altfor sent i går, så er det usakelig tidlig at klokka ringer 05:45.... Godt man snart kan tusle seg hjemover og legge seg tidlig i kveld (vurderer en tur til treningssenteret - ikke vært der på lenge...). Endret 22. april 2014 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 23. april 2014 Forfatter #11827 Skrevet 23. april 2014 Leser et eller annet om å legge seg tidlig i forrige innlegg? Hva skjedde fra det innlegget ble skrevet og til jeg lå under dyna? Jeg kom i alle fall ikke i seng så tidlig som jeg hadde håpet... Men jeg kom meg på trening i går! Og begynner allerede å bli støl i overkroppen... Mistenker at musklene forsøker å fortelle meg at jeg bør gjøre dette noe mer regelmessig... Veldig spent på hvordan det blir med yoga i ettermiddag, ettersom jeg ikke kommer til å være noe mindre støl innen da.... Bedriftsidrett i morgen, og vips har man klart 4 økter på 4 dager
Daria Skrevet 23. april 2014 #11828 Skrevet 23. april 2014 Legge seg tidlig er så mye lettere i teorien enn i praksis... Akkurat der har det faktisk en del felles med det å stå opp tidlig.
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2014 #11829 Skrevet 23. april 2014 Supert at du er igang med treninga igjen.
Roadrunner Skrevet 23. april 2014 Forfatter #11830 Skrevet 23. april 2014 Legge seg tidlig er så mye lettere i teorien enn i praksis... Akkurat der har det faktisk en del felles med det å stå opp tidlig. Det pleier heldigvis ikke være noe stort problem, men i går var det ikke så lett gitt. Var jo ikke så trøtt da klokka nærmet seg leggetid, selv om sannheten trolig var at jeg var fullstendig overtrøtt og kjørt.. Gjesper veldig i perioder i dag, men foreløpig oppegående. Kanskje legge seg tidlig til kvelden? Supert at du er igang med treninga igjen. Veldig godt, og trengs virkelig! Hvis jeg nå også kan få igang hjulene på sykkelen slik at jeg kan la bilen stå et par dager i uka (i alle fall til og fra jobb), så hadde det virkelig gjort seg. Men denne uka får det bli litt trening, og forsøke å våkne (i dag var jeg ett minutt for sent inn døra på jobb, med bilen - hadde ikke sykkelen i tankene engang).
Roadrunner Skrevet 24. april 2014 Forfatter #11831 Skrevet 24. april 2014 Mårnings! Torsdag, det nærmer seg helg igjen! Og besøk! Og mer finvær! Men først litt jobbing, litt bedriftsidrett, litt søvn og så mer jobbing. Skal på seminar i morgen, så satser på at det blir en grei dag sånn egentlig.
Sauen Shaun Skrevet 24. april 2014 #11832 Skrevet 24. april 2014 God morgen. Håper dagen blir god. Snart helg ja. Og snart den helga jeg opprinnelig tenkte på å reise til Fuggelland (men slik ble det ikke *snufs* ). Men jeg skal nok få helga til å gå likevel jeg. Hvordan gikk det med yogaen i går?
Daria Skrevet 24. april 2014 #11833 Skrevet 24. april 2014 Jeg er stadig en dag på etterskudd denne uka, sånn går det når tirsdag blir mandag. Må jo faktisk pakke i kveld, drar rett fra jobb-utflukt i morgen
Roadrunner Skrevet 24. april 2014 Forfatter #11834 Skrevet 24. april 2014 Snart lunsj! En effektiv formiddag, fått gjort unna en jobb for sjefen, og er godt fornøyd. Litt moro med nye arbeidsoppgaver som jeg kan stå og pusle med i fred, hvor jeg må tenke litt, men som også fort blir litt rutineoppgave. Kan like sånt i dag kjenner jeg. Klargjøring til møte litt senere, og så regner jeg med at ettermiddagen også går unna.
Roadrunner Skrevet 25. april 2014 Forfatter #11837 Skrevet 25. april 2014 Fuggel'n gjør ting hun nesten hadde glemt - man får jo fint besøk må vite Litt sofa nå før jeg etterhvert får vurdere om gjestene skal få bli hentet i byen?
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2014 #11838 Skrevet 26. april 2014 God morgen. Regner med at dere koser dere. Og håper at kveldens kulturelle utskeielse svarer til forventningene.
Roadrunner Skrevet 27. april 2014 Forfatter #11839 Skrevet 27. april 2014 Veldig bra kulturell happening i går Fuggel'n var absolutt fornøyd Og koselig med besøk også gitt Snart lage litt søndagsfrokost kanskje?
Roadrunner Skrevet 27. april 2014 Forfatter #11840 Skrevet 27. april 2014 Da var sofaen inntatt, sengetøy og håndklær vasket, middag spist og småryddet litt. Satser på at gjestene snart er trygt fremme og at turen har gått fint. Koselig med besøk! Avtalt gåtur etter jobb i morgen, og kanskje sykle til jobb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå