Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal være forsiktig med så mye nysing ja - det kan komme litt brått på hjernecella...

Fredag :hoppe: Middag og teater og skiflyging og klesvask og Jo Nesbø og afternoon tea og Messias - helgen i et nøtteskall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag ja... Her blir det kjøp av pent antrekk, feire en staselig 80-åring og pleie en pelskledd pasient denne helga. :jepp:

God helg, Fuggel'n. :klemmer:

Skrevet

Men du... Nå har du jo hanglet en stund, og så var du endelig frisk igjen. Så kommer du hjem fra ferie og blir smittet igjen.... Du vurderer ikke å rett og slett holde deg i senga noen dager?

Man blir ikke bedre av å være supermann/dame hele tiden vettu. God bedring og god helg når den kommer. :)

Skrevet

Mårnings!

Plutselig søndag... Helga snart over jo! :sukk:

:forkjola:

Nyser og surkler fremdeles, men skal ta det rolig i dag :jepp:

Så lenge Kleenex og Otrivin fungerer, så skal jeg ikke klage så veldig tror jeg, og så håper jeg at galskapen er på retur nå. Å holde senga har liksom ikke vært noe alternativ, Jerle, da måtte jeg vært i verre form. For frisk til å holde meg helt i ro :sjenert: Men er ikke uenig i at litt ro nok hadde vært lurt, og får bare innse at solid trening utgår frem til formen er vesentlig bedre. Men litt bevegelse må jeg ha, ellers krangler ryggen... Ikke bare bare dette!

Koselig feiring i går, med god mat og god kake. I dag har jeg hatt supersløv start på dagen, men vurderer en liten ruslings her eller der, og bittelitt husarbeid. Ellers :veslejenta:

Skrevet

Jeg fikk post i går :nigo:

Jeg også. :hoppe:

Skrevet

Sløv søndag, men har blitt en liten tur i frisk luft og har vasket en maskin klær. Nå prøver jeg å puste liv i bloggen igjen, med tv'n på i bakgrunnen. Ingen store planer for resten av dagen, bare slappe av og kanskje bli litt friskere? Snuten er skikkelig sår nå, føler jeg stiller i en barnehage-kategori gitt... :fnise:

Skrevet

Jeg fikk også post i går. :hoppe:

Skrevet

All ære til de som distribuerer post og som får sånt frem selv om det sendes langt borte fra. :hoppe: Jepp, ble skrevet noen kort på tur gitt... :nigo:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan har starten på dagen og uka vært? Er du fremdeles tett i nebbet?

Skrevet

Fremdeles tett i nebbet... :forkjola:

Men er på jobb og gråter ikke. Strålende :sol: utenfor, og har planer om en liten rusletur etter jobb i dag. Ellers rolig tenker jeg, må gi skrotten sjans til å komme seg igjen.

Begynte å skrive i morges en gang, og nå er det en halvtime til arbeidsdagen tar slutt... Nok å gjøre med andre ord! :bond:

Men håper jeg er sånn nogenlunde i rute nå, få unna et par viktige eposter i morgen, så tenker jeg :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

Ny dag, mer :sol: og litt lettere i nebbet tror jeg. Har sovet ganske godt de siste par nettene, og er ikke så hard på nesesprayen lengre (kun en runde før sengetid). Stemmen nærmer seg noe normalt igjen, så krysser fingrene for at jeg i løpet av uka kan nærme meg litt ok form igjen. Regner med litt redusert trening/bevegelse denne uka også, tar hensyn til skrotten og prøver å ikke trigge noe langvarig.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Lettere i nebbet høres veldig bra ut. Og jeg er glad Fuggel'n tar det rolig nå. Hard trening og basselusker er som regel en dårlig kombinasjon. Ha en finfin dag. :kose:

Skrevet

Absolutt rolig tempo her om dagen ja...

Avtalt rusletur i dag også, blir godt! Kjenner det gjør utrolig godt med litt finvær nå, fuggel'n trenger det! Frisk vårluft, løv som spretter og lukten av spirende gress. Terapi! Litt usikker på hvor lang turen i dag blir (aldri gått der før), men har fått hint om at det ikke er så mye harde bakker. Passer meg fint! :jepp:

:kaffekopp:

Snart lunsj!

Skrevet

Lunsj her også nå. :spise:

Må spise et par timer før trening. Har brent meg på å spise for lite før trening før, og det er ingen behagelig opplevelse. :sjenert:

Skrevet

Det er deilig med vårvær :Nikke: Nå er det tilnærmet lyst når jeg går om morgenen og fortsatt dagslys når jeg kommer hjem om ettermiddagen, man får energi av sånt :sol:

Skrevet

Det skjer noe nå når det blir lysere ja :ler: Har akkurat kommet inn etter en deilig tur på skogen, møtte bare ett menneske!

Skrevet

Herlig med finvær og generelt lysere dager! Ble langtur i dag, drøye to timer og nesten 9 km. Litt såre knær, ellers gått fint. Ikke så hard løype, så pusten holdt med.

:veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...