Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pakking?

Tanken har slått meg at jeg kanskje burde begynne å tenke litt, i alle fall på hvilke klær jeg skal ha med meg sånn at jeg kan få vasket og forberedt litt. Men har egentlig ikke begynt å tenke ennå, har bare tenkt at jeg burde tenkt :plystre:

En kollega har kommet hjem derfra denne helga, og melder om finfint vær! Og enorme mengder pensjonister... Kan bli en interessant tur ja :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare pass deg for nakenbadende eldre tyske menn helt uten blygsel *snakker av erfaring* :fnise:

Skrevet

:sjokkert:

Jeg skal passe på...

Skrevet

:kaffekopp:

Et par "interessante" arbeidsoppgaver ventet da jeg kom på jobb i dag (les: dette kan bli en lang dag...), og jeg har tatt fatt så godt jeg kan. Håper den ene er i mål, den bør være relativt rask og grei, den andre kan nok ta noe mer tid ja... Trøsten er at det bare er få dager igjen :sol:

Ble rusletur etter jobb i går, en time i lett regn og frisk vind. Ellers litt huslige sysler, middag, tv-titting og sløvings.

Mulig noe av samme galskapen i dag? :klo:

Skrevet

Det høres jo ut som en virkelig vill og gal kveld :fnise:

Hvordan har ensporetheten det i dag? :sol:

Skrevet

Har faktisk ikke fått tenkt så mye på :sol: i dag - har løpt litt i ring her...
Men nå har jeg fått avklart litt som trøblet, hatt en interessant samtale med Singapore, og satser på at jeg kan senke skuldrene litt. Venter på at en jobb skal bli ferdig sånn at jeg kan komme igang med min andel der, og ellers tror jeg at jeg har oversikt nå.

Vill og gal ettermiddag i går ja... :jepp: Du skulle bare visst! :daane:

Gale meg kjørte oppvaskmaskinen på kortprogram! Rene rebellen...

:fnise:

Skrevet

Husmor på ville veier :daane:

Samtale med Singapore, du - det hørtes viktig og glamorøst ut.

Skrevet

Husmor på ville veier :daane:

Samtale med Singapore, du - det hørtes viktig og glamorøst ut.

Selvfølgelig - hvis ikke hadde jeg ikke nevnt det :opplyser:

Og hadde vedkommende bare gjort som jeg beskrev i eposten, og ikke som h*n selv trodde/ville, så hadde vi i grunn ikke trengt å prates... :sukk:

Men alt i orden nå :jepp:

Skrevet

Enhver vet jo best selv - til det motsatte er bevist... :fnise:

Skrevet

Min "sære" samtale for dagen var kjeft. (s= skravla I = ididot)

I: Jeg har ikke fått de to lønnstrinnene stedfortreder som jeg skulle hatt fra januar

S: nei vel.... (jeg husker veldig godt at de er registrert")

S: Jeg ser det står en linje merket stedfortreder både på januar og februarlønnsslippen.

I: Å er det det ja. Trodde jeg skulle ha høyere lønnstrinn jeg.

:klaske:

Skrevet

Enhver vet jo best selv - til det motsatte er bevist... :fnise:

Så absolutt...

Spesielt når jeg har skrevet det T Y D E L I G i eposten, og også lagt ved et bilde av hvordan ting skal gjøres. Da gjør man selvfølgelig noe annet, sant?

Godt man har endel av såkalt tålmodighet... :plystre:

Min "sære" samtale for dagen var kjeft. (s= skravla I = ididot)

I: Jeg har ikke fått de to lønnstrinnene stedfortreder som jeg skulle hatt fra januar

S: nei vel.... (jeg husker veldig godt at de er registrert")

S: Jeg ser det står en linje merket stedfortreder både på januar og februarlønnsslippen.

I: Å er det det ja. Trodde jeg skulle ha høyere lønnstrinn jeg.

:klaske:

Dere kan da ikke skrive sånt i klartekst, Skravla! :daane:

Lønnsslipper skal være smått kryptiske, på grensen til at man ikke helt skjønner hva alt betyr, men nok innenfor til at man slår seg til ro med at alt sikkert ser greit ut :opplyser:

Skrevet (endret)

Nå skal dere ikke forvente at folk faktisk skal lese ting før de ringer og klager, da...

Endret av Daria
Skrevet

Nei, det er tydeligvis dumt å ha forventninger til sine kollegaer.

Skrevet

Jo lavere forventninger, jo færre skuffelser...

Skrevet

Singapore og Idiot... Her har korrespondansen i dag vært med NAV. Jeg tar gjerne både utlendinger og idioter istedetfor bedrevitere hos NAV. :frustrert:

Skrevet

Singapore har løst seg, så håper NAV løser seg også, Sauen.

Slitsomt med bedrevitere som man må krangle med når det gjelder sånne ting :klem:

Her har det vært :bond: i dag...

I det jeg ser ut til å ha landet en ball, så kastes det opp et par nye. Gleder meg stort til klokka bikker 15 og jeg forhåpentligvis kan tusle ut herfra. Ingen treningsplaner i dag, kun støvsugeren som skal beveges tror jeg. Middagsrester til middag og kanskje begynne med litt pakking/planlegging?

Skrevet

Jeg oppdaget at det blir pannekaker til middag - det er jo Pancake Day :kokk:

Skrevet

Jeg oppdaget at det blir pannekaker til middag - det er jo Pancake Day :kokk:

Å nei!

Hva skal jeg gjøre da?

Har pastarester fra i går... :sjenert:

Skrevet

De holder seg sikkert til i morgen :jepp:

Skrevet

:ler:

Men vet du? Pancake Day overlever sannsynligvis selv om jeg spiser pasta til middag... Gidder rett og slett ikke noe annet, så jeg skal være litt rebell rett og slett. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...