Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

En dag igjen på jobb - så langhelg! :hoppe: Skulle vært på tur, men må jobbe litt i helga og blir hjemme i stedet. Treffe litt folk, pusle litt i heimen og slappe av i finværet. Rusle litt turer kanskje? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har halvannen jobbedag igjen før helg (og det er jo en fridag midt i jobbedagene). Kort dag i morgen. Jobber kun 6 timer.

Skrevet

Deilig! Full dag i morgen her,og noe jobbing søndag, men satser på fri fredag :-D

Skrevet

Vi har noen frister i månedsskifte som gjør at det er greit å jobbe fredag. Har hatt et par dager på kurs og det stjeler mye tid gitt.

Men i helgen kommer snuppa mi fra Bergen så da blir det kos.

Skrevet (endret)

Her har man plutselig booket planer både torsdag, fredag og lørdag, så er nok ikke helt feil å være hjemme allikevel. :nigo:

Ser at det er praktisk med jobbing fredag med frister rundt månedsskiftet. Og sånne inneklemte dager er ikke helt feil å jobbe, de går gjerne ganske raskt. Heldigvis :jepp:

:natti:

Endret av Roadrunner
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Fredag på en onsdag! :bolledeig:

Sånt blir man i godt humør av rett og slett :nigo:

Ramla over et sett konsertbilletter igjen, og er i grunn i ganske godt humør for øyeblikket. Ikke verst!

:sol: og sørland er ikke feil!

:strix: langhelg :strix:

Skrevet

Ramla over et sett konsertbilletter igjen, og er i grunn i ganske godt humør for øyeblikket. Ikke verst!

:sol: og sørland er ikke feil!

Sånt skjer :fnise:

*overser l-ordet - noen må holde hjulene i gang på fredag også...*

Skrevet

L-ordet er fryktelig synes jeg.....

Men nå er det snart et annet L-ord som er mye bedre. LUNSJ!

Og det å stadig snuble i/ramle over konsertbilletter er en faresituasjon vi må leve med. :strix:

Skrevet

Jeg kan opplyse om at jeg blir alene på kontoret på fredag, og det er ikke bare-bare i helt ny jobb. Men... kan man klage når man kom hjem fra Roma i går? I grunn ikke!

Skrevet

L-ordet er litt amputert for min del, hvis det er noen trøst... Overtidsjobbing i kveld (hjemme ca 20:30) og mer jobbing søndag. Moro...

Skrevet

Håper du får en superduper dag. :jepp:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Lykke til i dag. :klemmer:

Skrevet

:veslejenta:

Snakk om intense dager! Og nå er fuggel'n rett og slett skikkelig trøtt. Skal vente på at vaskemaskin og oppvaskmaskin blir ferdig, så skal senga inntas. Trøtt som en sokk! Ny dag med masse å gjøre i morgen, må bare lade opp...

Skrevet

Håper du har fått ladet godt iløpet av natta. Og at du får en fin dag, selv om den nok blir travel. :klem:

Skrevet

:bond:

Prøver å sparke i gang husmora her, nå MÅ det gjøres noe :opplyser:

Fikk gjort en del fredag og lørdag (med god hjelp), mens i går forsvant store deler av dagen til overtidsjobbing og styr. Hjemme 21:40... :daane: I dag har det vært hektisk på jobb, men nå er jeg hjemme og har spist litt, så på tide å sparke i gang og få gjort det som skal gjøres. Såre skuldre etter en stressende og hektisk periode, og noe sier meg at det ikke er over ennå...

Skrevet

Noe sier meg at du kommer til å ha såre skuldre fram til slutten av juli. :ler:

Men av en merkelig grunn synes jeg ikke så veldig synd i deg. Du har noe fantastisk i vente når den hektiske perioden er over. Og jeg regner med at det er verdt både stress og såre skuldre... Men jeg håper du tar deg tid til litt egenpleie innimellom all jobbinga...

Lykke til i ettermiddag. :klem:

Skrevet

Mistenker at skuldrene kommer til å være spent en stund til ja. Og det merkes at de ikke er i helt naturlig posisjon for tida :sukk: Men kom meg greit gjennom dag i går, og hadde en koselig kveld med gode venninner etterpå. God mat ute i finværet gjorde godt for kropp og sjel! I dag blir det musikalsk kveld, også med god venninne - gleder meg!

Men først blir det heldagsmøte... :daane:

Skrevet

Oh my... Trøtt! Så inderlig og ubeskrivelig trøtt! I seng over midnatt, og vekkerklokka ringte 0540. Fullstendig falskap :daane:

Men artig kveld i går da :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...